Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita äitejä jotka ei tänään nähneet aikuisia lapsiaan?

Vierailija
09.05.2021 |

Mun tytär oli töissä koko päivän ja poika luki pääsykokeeseen. Ehkä sit ensi äitienpäivänä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toinen on sentään kotona, mutta toinen armeijassa.

Vierailija
2/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuorin tytär on intissä eli ei nähty. Muut kävivät kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini.

Vierailija
4/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti

Vierailija
5/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käydä jos ei kutsuta.

Vierailija
6/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt aikuista lastani nimenomaan äitienpäivänä varmaan sen jälkeen, kun hän 18-vuotiaana muutti kotoa. Ei kaupallinen juhlapäivä ole syy, miksi odottaisin hänen matkustavan luokseni. Ehdimme tavata ensi viikonloppuna, kun on pitkä viikonloppu.

Vierailija
7/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin aikaa sitten lapsille, että viettävät äitienpäivää niin kuin haluavat. Nuorin poika on töissä, tyttö vapaaehtoistehtävissä ja vanhin poika puolisonsa äidin luona. Ei tule mitään pahaa mieltä kenellekään, kun ajoissa ilmoittaa, että ei todellakaan ole mitään käyntipakkoa. Sain kaikessa rauhassa laitella kasvimaata ilman, että piti kahvikekkereitä järjestää. Eiköhän nuo lapset osaa käydä viikollakin.

Vierailija
8/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna ärsyttää tämä äitienpäivän hehkutus. En ymmärrä miksi äitienpäivää pidetään niin tärkeänä. Joku sanoi kaupalliseksi täällä ja olen täysin samaa mieltä. Rakastaa voi äitiänsä, vaikkei viettäisi äitienpäivää. Tuntuu välillä olevan oikea kulissijuhla! Someen täytyy saada kuvia tietenkin.

Vierailija
9/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt, koska en vietä tekopyhää äitienpäivää. En halua että lapseni velvollisuuden tunteesta ostelevat lahjoja minulle ja tulevat käymään. Haluan heidän tulevan kylään vain täysin omasta tahdosta.

Vierailija
10/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat sen verran kaukana, ettei yhden päivän takia tarvitse tänne asti tulla. Molemmat kyllä soittivat, ja se riittää hyvin.

Vierailija
11/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ihmiset vietä äitienpäivää erityisesti, tai osaa viettää yhdessä. Jos haluaa viettää, sen voisi sopia etukäteen, jos se ei tule mieleen lapsille että aikaa pitää varata. Joillekin se voi olla ahdistavaa tai kiusallista, jos on esim. ollut hankala äiti joka huutaa, kivan äidin kanssa tilanne voi olla helpompi. Voi sitä muulloinkin nähdä tai äiti voi hankkia itselle kakunpalat jos haluaa juhlia. 

Vierailija
12/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse ja minun äitini.

Nähtiin muutama päivä sitten sekä äidin että tyttären kanssa.

Vierailija
13/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äitienpäivä mikään tekopyhä juhla ole, kyllä äidit päivänsä ansaitsevat. Se on sitten toinen juttu, onko juhlinta kulissia vai aitoa.

Elämä on pitkälti arkea, kissan ristiäisetkin on hyvä syy juhlistaa elämää!

Vierailija
14/14 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli mannerta valissa, ei kannata yhden paivan takia siihen hullunmyllyyn lahtea.