Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaihtoi lennosta uuteen

Vierailija
09.05.2021 |

Erosimme kuukausi sitten miehen kanssa ja mies oli se joka teki lopullisen päätöksen erosta. Nyt on sitten selvinnyt, että on ilmeisesti samoin tein alkanut pyörimään työkaverinsa kanssa, jonka aavistelin jo aiemmin olevan kiinnostunut miehestäni ja tiedän heidän olleen myös työn ulkopuolella yhteyksissä. Mies ilmeisesti viettää öitään naisen asunnolla ja muutoinkin pyörivät yhdessä. Meillä on yhteinen lapsi ja hänkin on kertonut naisen olleen mukana kun ovat isän kanssa viettäneet aikaa. Miehen mukaan mitään sutinaa ei ole ollut ennen meidän eroa vaan hänen mukaansa olen ollut täysin turhasta mustasukkainen. Miehen välit tuohon naiseen oli yksi iso syy siihen miksi meille ero tuli, vaikka syitä oli muitakin. Hän on kuitenkin saanut minut tuntemaan jälkeenpäin suurta syyllisyyttä siitä että tunsin suhteen aikana mustasukkaisuutta heidän väleistään ilman syytä. Mutta kyllähän se herättää kysymyksiä jos samoin tein eron jälkeen aletaan suhteeseen. Asiahan ei tietenkään minulle enää sinänsä kuulu, mutta kuvio satuttaa hyvin paljon. Lapsen takia joudumme tietenkin olemaan tekemisissä mikä tuntuu tällä hetkellä aika raskaalta, mutta yritän parhaani mukaan asettua tilanteen yläpuolelle. Silti päässä risteilee paljon ajatuksia siitä puhuuko mies totta, että todellakaan heillä ei ollut mitään vispilänkauppaa suhteemme aikana vaan kuvittelin kaiken. Olen soimannut itseäni melkoisesti näistä asioista.

Onko jollain kokemusta vastaavasta?

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai niillä on ollut.

Vierailija
2/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sutinaa ole ollut jo aiemmin jos noin pian tutustuttaa lapseenkin ja öitä viettävät yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on ollut sutinaa heillä jo aiemmin

Anneli

Vierailija
4/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä varmaan on ollut, mutta koita ajatella niin, että mitä väliä enää. 

Vierailija
5/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah.

Mun ex asui pari kuukautta toisen naisen kanssa ennenkun sain tietää.

Miksi se mies sulle myöntäisi mitään?

Vierailija
6/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vatvominen ja pohtiminen kuluttaa vain ja ainoastaan sinua. Sisäistä se ajatus. Sinä olet ainoa, joka kärsii noista sun ajatuksista. Mitä nopeammin tajuat sen, sitä nopeammin pääset irti.

Vierailija
7/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti nainen on ollut syy eroon. Mies syyllisti sinua, koska itse koki syyllisyyttä pettämisestä.

Vierailija
8/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valehdellut sulle jo suhteen aikana, miksi se nyt alkaisi puhumaan totta? Tietää että suutut eikä halua ottaa vastuuta mistään.

Tuo on vaikea tilanne ja varmasti sattuu mut sun pitää nyt tyytyä siihen, että et miehen suusta tule ikinä kuulemaan vastausta ja koettaa ajatella että mitä väliä enää.

Vierailija
9/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti heillä on ollut sutinaa jo ennen eroa. Et voi asialle enää mitään. Taatusti ottaa päähän, mutta nyt kävi näin. Keskity uuteen elämänvaiheeseesi ja rakenna uutta. Aikanaan olo helpottaa. Voimia.

Vierailija
10/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä väliä ei olekaan, mutta hän sai minut ottamaan pääosin syyt niskoilleni erosta kun epäilin heidän suhteensa laatua "turhaan". Olen kärsinyt kovista itsesyytöksistä ja jaloilleen pääseminen on ollut hyvin vaikeaa. Toki eron syynä oli myös mm. lapsen kasvatukseen liittyviä näkemyseroja.

Vierailija
11/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Saako kysyy, et mitä miehen naisasiat siulle kuuluu? Kokeileppa antaa miehen olla rauhassa ja keskity kanavoimaa vainoharhasuutes johonki muuhun.

Kiitos.

Ap tässä näet varmaan aika esimerkillisesti sen, kuinka paljon hän päätään vaivaa sinulla ja sinun tunteillasi. Asia ei vaivaa kuin sinua, mutta vastausta et tule saamaan, koska sillä ei ole miehelle pskankaan väliä.

Vierailija
12/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

John?

Vierailija
13/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelehtineet ovat jo pitempään selkäsi takana, mutta nyt on heillä jo varmemmalla pohjalla hommat, joten se siitä ja entiset saa jäädä. Ja siihen tuo pettäjä ottaa vielä lapsenkin mukaan. Ei voi kuin tyrmistyneenä lukea näitä vuoden isi -tarinoita. Ei edes lastaan säästä tuolta kutemiseltaan. Mitähän mahtanee poloinen miettiä mielessään. Ja perheen osaltaan rikkonut vo-su siellä leikkii jotain kotia miehen ja lapsen kanssa ihan muina naisina.

Vierailija
14/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että ajatus on mielessäsi. Jos ex-puoliso on tehnyt päätöksen erostanne ja siirtynyt jo elämässään eteenpäin, sinulla on vielä työ edessäsi.

On vaikeaa miettiä muuta, mutta suosittelen toistamaan itselleen, ettei puolisosikaan ansaitse enää tulevaisuuttasi. Mitä enemmän mietit hänen nykyistä suhdettaan, sitä enemmän hän myös saa valtaa omasta elämästäsi.

Toivottavasti et katkeroidu ja tapaat vielä itsekin ihanan elämänkumppanin ☺️

Vierailija
15/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti ollut pelejä ennen eroanne. Kuten joku jo aiemmin sanoikin, mies syyllistää sinut jotta et huomaisi vaan saisi olla itse se hyvä tyyppi. Kiitä onneasi että pääsit moisesta valehtelevasta luuserista eroon. Kyllä se uusi nainenkin tulee osansa saamaan, älä huoli. Itse lohduttautuisin sillä. Keskity hyvään ja omaan elämääsi. Kaikki kyllä sinulla järjestyy. Unohda heidät. Lapsen takia pidä välit asiallisina.

Vierailija
16/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä väliä ei olekaan, mutta hän sai minut ottamaan pääosin syyt niskoilleni erosta kun epäilin heidän suhteensa laatua "turhaan". Olen kärsinyt kovista itsesyytöksistä ja jaloilleen pääseminen on ollut hyvin vaikeaa. Toki eron syynä oli myös mm. lapsen kasvatukseen liittyviä näkemyseroja.

Karista nyt ne itsesyytökset niskoiltasi, ne olivat aiheettomia. 

Vierailija
17/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös se joka alunperin otti eron puheeksi, vaikkakin olisin ollut vielä halukas jatkamaan ja työstämään ongelmia. Mies teki lopullisen päätöksen. Hän syyllistää minua siitäkin, että otin eron alunperin puheeksi, sen jälkeen hänen tunteensa kuulemma muuttuivat eikä hän kyennyt enää muuhun kuin suhteemme päättämiseen. Suhteemme aikanakin hänen oli aika vaikeaa ristiriitatilanteissa myöntää omaa osuuttaan vaan usein hänen mukaansa minä reagoin väärin ja hänellä ei ollut syytä olla pahoillaan. Suhteessamme oli kuitenkin myös paljon hyvää ja hän on hyvä isä. Ap

Vierailija
18/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huuhaata ettei mitään olisi ollut. Ei välttämättä konkreettista pettämistä mutta jotain on ollut varmasti.

Vierailija
19/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vastaavasta, mutta olen se lennosta vaihdettu "uusi nainen". Sanoisin, että on mahdollista, ettei suhdetta ollut ennen eroa. Meillä ei ollut muuta kuin lämpimän kaverilliset välit, mutta tilanne muuttui varsin nopeasti, kun miehen vaimo muutti pois. Varmaan vaimo tyrmistyisi, jos tietäisi minusta. Oli jättänyt niin paljon tavaroitaan ympäri asuntoa, ettei varmaan tosissaan ollut lähdössä.

Vierailija
20/183 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies halusi eron on silloin syynä toinen nainen ja hänen kanssaan on jo pidemmän aikaa ollut suhde ja se oli muuttunut vakavaksi. Tilanne kävi vaan sietämättömäksi ja hän teki lopullisen valinnan. Mies yrittää kaataa omaa syyllisyyttään sinun vastuullesi. Jos erosta vasta kuukausi ja lapsikin on uudelle esitelty ei kyse ole mistään uudesta jutusta.

Jaksamista sinulle vaikeaan tilanteeseen. Olen itse petetty ja mies olisi jatkanut suhdettamme en kuitenkaan sitä halunnut vaan käskin muuttamaan pois. Oma prosessi kesti useamman vuoden ja osa minusta olisi välillä halunnut palata entiseen. Ero oli tapauksessamme oikea ratkaisu. Olen jälkeenpäin saanut tietää ettei hän ole ollut uskollinen muissakaan suhteissaan. Parasta mitä suhteestamme on jäljellä on lapset ja siksi en suhdetta kadu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme