Onko dominoiva mies naisten mieleen? Lähinnä siis kun kyseessä on seksi.
Onko se niin, että suurin osa naisista syttyy kun mies tietää mitä haluaa ja on intiimeissä hetkissä se joka johtaa tilannetta. Ei mikään pakottaminen, satuttaminen tai liian kovat otteet. Vaan sellainen määrätietoinen ja hieman käskevä asenne. Toimiiko tämä suurimmalle osalle naisia?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Koodisanat:
Miehen pitää osata ottaa nainen.
Määrätietoiset otteet kiehtovat.
Tykkään siitä kun voin vain nauttia.Lue: nainen haluaa että mies dominoi.
Minulle ihanimmat seksikokemukset ovat tulleet silloin, kun olen huomannut, että mies on ihan halusta sekaisin ja antaa luonnolleen vallan. Ei pidättele mitään vaan hyökkää kimppuuni, suutelee jalat alta, ajaa kävellen kohti minua seinää vasten, kaappaa käsivarsilleen... En pidä väkivallasta, haluan tuntea maskuliinisen kiiman koko vartalollani. Se menee luonnostaan siihen, että antaudun ja alistun. Saan tuntea olevani superhaluttava, olen naaras ja hän on uros. Eläimellistä ja romanttista yhtä aikaa, kauhean kliseistä mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran miehen kanssa joka sanoi pitävänsä aktiivisista naisista, hänen panoksensa seksiin oli se että makasi lahnana selällään ja odotti että minä teen kaiken. Todellinen turn off.
Minä olen se poikkeus, joka pitää tällaisista(kin) miehistä. Tuntuu turvalliselta ja hyvältä, kun itse saa olla aktiivinen osapuoli. Toki niin, että minulta ei vaadita mitään, vaan minun annetaan toimia vapaaehtoisesti ja kumpikin osapuoli haluaa.
Todellakin.
Itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies on se arkkityyppi jota kohti jokaisen miehen tulisi pyrkiä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodisanat:
Miehen pitää osata ottaa nainen.
Määrätietoiset otteet kiehtovat.
Tykkään siitä kun voin vain nauttia.Lue: nainen haluaa että mies dominoi.
Minulle ihanimmat seksikokemukset ovat tulleet silloin, kun olen huomannut, että mies on ihan halusta sekaisin ja antaa luonnolleen vallan. Ei pidättele mitään vaan hyökkää kimppuuni, suutelee jalat alta, ajaa kävellen kohti minua seinää vasten, kaappaa käsivarsilleen... En pidä väkivallasta, haluan tuntea maskuliinisen kiiman koko vartalollani. Se menee luonnostaan siihen, että antaudun ja alistun. Saan tuntea olevani superhaluttava, olen naaras ja hän on uros. Eläimellistä ja romanttista yhtä aikaa, kauhean kliseistä mutta totta.
Tätä varmaan useimmat naiset haluavat.
On ja haluan juurikin dominointi seksiä. Minut saa sitoa ja minulta voi pyytää seksuaalisia tekoja. Otan käskystä kiltisti suihin.
N35
Kyllä. Päivällä kuuluu kohdella kuin prinsessaa ja yöllä sitten ihan eri tavalla.
Itse olen huomannut että dominoivat miehet pitävät erityisesti siitä kun vähän "pyristelee" vastaan. Esim. sidontaleikeissä yrittää hieman vastustella käsien ja jalkojen kiinnittämistä X-asentoon ja sitten kun on kiinnitetty niin yrittää vapautua ja suupalloa laitettaessa ei avaakkaan suuta. Lopulta sitten alistuu kohtaloonsa ja on kuuliainen ja kiltti miehelle, jotta mues armahtaa ja lopulta vapauttaa kiipelistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut että dominoivat miehet pitävät erityisesti siitä kun vähän "pyristelee" vastaan. Esim. sidontaleikeissä yrittää hieman vastustella käsien ja jalkojen kiinnittämistä X-asentoon ja sitten kun on kiinnitetty niin yrittää vapautua ja suupalloa laitettaessa ei avaakkaan suuta. Lopulta sitten alistuu kohtaloonsa ja on kuuliainen ja kiltti miehelle, jotta mues armahtaa ja lopulta vapauttaa kiipelistä.
Minulla oli kerran lyhyempi suhde, jossa sain lähes aina tällaisen kohtelun. Vikuroinnin rangaistus oli tosi leveä kaulapanta jota kiristettiin aina kun en totellut tai vastustelin liikaa. Lopulta oli aina annettava periksi ja suostuttava kaikkeen, sillä liiallisesta vikuroinnista panta oli jo niin tiukalla että kaulaa oli kurotettava leuka pystyssä, jotta ei mennyt taju. Silloin aloin olemaan suostuvainen kaikkiin pyyntöihin ja ns. kiltti "tyttö".
Mulla on ollut jo pidempään seksikaverina 60v mies, jolla on kotona seksi loppunut jo aikaa sitten puolison vaihdevuosiin. Se on aina niin kohtelias ja kiimainen.Vaikka seksi alkaa pussailulla, hyväilyillä ja lämmittelyllä, niin jossain vaiheessa siltä lähtee järki ja se päätyy naimaan aivan hulluna. Nai pitkään ja kunnolla, ja minähän en laita vastaan, vaan nautin olla otettavana. Aivan mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään se dominoivuus vaan vahva itsetunto ja varmuus kaikesta mitä tekee. Toimii myös seksin ulkopuolella.
Niin. Osaava riittää.
Tykkään pomottaa arjessa mutta makuuhuoneessa on ihanaa, jos mies on dominoiva.
Silloin kun vielä naisissa kävin, niin yksikään ei vastustanut sitä, että mies on dominoiva ja ottaa ohjat. Usean daamin kanssa tavattiin seksin merkeissä uudestaan, joten ainakin sen perusteella kyydit kelpasivat. Eikä kyse ollut tietenkään mistään uhkailusta tai väkivallasta, vaan sellaisesta määrätietoisesta naisen käsittelystä. En minä mikään superrakastaja ollut, mutta ainakin tiesin mitä halusin ja sen otin. En todellakaan ryhtynyt kyselemään tehdäänkö näin, noin vai niin.
Ehkä joissakin tapauksissa kyllä aavisti, että nainen olisi halunnut jotain tiettyä käsittelyä, mutta jos ei saa itse suutaan toiveineen auki, niin ei se varmaan sitten niin tärkeää ollut.
Dominoin kerran erästä alistuva naista ja viestittelin ennen hänen kotiinsa menoa miten pitää pukeutua ja mitä pitää tehdä kun tulen.koska hän ilmeisesti piti siitä
Tässä eräs päivä: viestiteltiin ja pyysin pukeutumaan minihameeseen ilman pikkareita ja toppi mikä toi esille entisestään isot rinnat
Kerroin että eteisessä haluan että alat imemään munaa ja sen jälkeen nussin sinua takaapäin keittiö tiskipöytäö vasten ja lopuksi työnnyn anukseen johon laukean joten rasvaa se valmiiksi.
Nainen vastaa että voit tulla. Kun menin aljoin ankara suihinotto jonkun aikaa ja pussasin kourin tissejä ja kopeloin vaginaa mikä valui jo reisille.oli sellanen kiima päällä ja loppu meni kuten ehdotettu ja laukesi anukseen korahdellen
Kohtasin kaverin, joka ei ulkonäkönsä puolesta ollut kuuminta hottia mutta välillämme oli voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Sängyssä hän oli niin määrätietoinen, että jäi aikakirjoihin parhaana rakastajani ikinä. Ikävä kyllä muuta yhteistä meillä ei ollutkaan ja suhde jäi lyhyeksi s-suhteeksi. Eli vastaus aloittajan kysymykseen on KYLLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään pomottaa arjessa mutta makuuhuoneessa on ihanaa, jos mies on dominoiva.
Kuullostaa ihan vaimoltani. Roolit vaihtuneet meilläkin. Vaimo ilmoitti jo nuorena, että vie sinä minä vikisen.
No en nyt sanoisi. Ainakaan tuo "käskevä asenne". Yleisesti ottaen näissä dominoiva/alistuva- tapauksissa kysymys on heteropareilla trauman käsittelystä. Asioista, jotka harvoin on tietoisuuden tasolla. Alitajuisesti kuitenkin melkein aina dominoiva vihaa dominointinsa kohdetta ja alistuva itseään. Joten haluaako suurin osa naisista tulla alistetuksi? Ei.
Mutta sen sijaan usein feminiini haluaa itselleen, ja tämäkin useimmiten siis tiedostamattaan, turvallisen maskuliinin. Jonkun, joka pitää huolta, rakastaa, hellii, tukee, fyysisen voimansa avulla pitää turvassa maailman pahuudelta. Ja usein, valitettavasti, se turvallisuus menee sekaisin sellaisten asioiden kanssa kuin "vakaat kädet" tai "tiesi mitä teki".
Ja sitten päälle vielä se kerros, että heterona fyysiset erot on kuumia. Suurin osa naisista pitää esim. pituuserosta ja voimakkaista käsistä, koska itse ei ole yhtä voimakas ja itsellä on pienemmät kädet. Ne erot kertoo siitä, että tämä mun kumppanini tässä on mies eikä nainen. Itse esim. pidän kovasti siitä, että mut kannetaan sänkyyn tai nostetaan keittiötasolle, vedetään lähelle, pidetään vyötäröstä kiinni, koska niissä tilanteissa tajuan sen, että tää mun mies todellakin on mies. Ei mulla riitä voimat ketään miestä minnekään nostella tai kanniskella ja miehen kädet vyötäröllä tuntuu aivan erilaisilta kun naisen. Joten yhteenvetona sanoisin, että unohda dominointi, mutta pyri olemaan turvallinen ja välillä sitä fyysistä voimaakin voi esitellä, kunhan teet sen rakastavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
No en nyt sanoisi. Ainakaan tuo "käskevä asenne". Yleisesti ottaen näissä dominoiva/alistuva- tapauksissa kysymys on heteropareilla trauman käsittelystä. Asioista, jotka harvoin on tietoisuuden tasolla. Alitajuisesti kuitenkin melkein aina dominoiva vihaa dominointinsa kohdetta ja alistuva itseään. Joten haluaako suurin osa naisista tulla alistetuksi? Ei.
Mutta sen sijaan usein feminiini haluaa itselleen, ja tämäkin useimmiten siis tiedostamattaan, turvallisen maskuliinin. Jonkun, joka pitää huolta, rakastaa, hellii, tukee, fyysisen voimansa avulla pitää turvassa maailman pahuudelta. Ja usein, valitettavasti, se turvallisuus menee sekaisin sellaisten asioiden kanssa kuin "vakaat kädet" tai "tiesi mitä teki".
Ja sitten päälle vielä se kerros, että heterona fyysiset erot on kuumia. Suurin osa naisista pitää esim. pituuserosta ja voimakkaista käsistä, koska itse ei ole yhtä voimakas ja itsellä on pienemmät kädet. Ne erot kertoo siitä, että tämä mun kumppanini tässä on mies eikä nainen. Itse esim. pidän kovasti siitä, että mut kannetaan sänkyyn tai nostetaan keittiötasolle, vedetään lähelle, pidetään vyötäröstä kiinni, koska niissä tilanteissa tajuan sen, että tää mun mies todellakin on mies. Ei mulla riitä voimat ketään miestä minnekään nostella tai kanniskella ja miehen kädet vyötäröllä tuntuu aivan erilaisilta kun naisen. Joten yhteenvetona sanoisin, että unohda dominointi, mutta pyri olemaan turvallinen ja välillä sitä fyysistä voimaakin voi esitellä, kunhan teet sen rakastavalla tavalla.
Kiinnostavaa! Tuo selittäisi, miksei selväpäisiä miehiä löydy dominoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
99% naisista pitää dominoivasta miehestä.
Tässä on kyse siitä että naiset eivät pidä sanasta dominoiva. Eli jos ap haluat rehellisiä vastauksia, on sinun kuvattava sama asia kiertotien kautta.
Itse taas luin, että noin 60% naisista tykkäisi. Ja miehistä about saman verran tykkäisi dominoida.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisista 60% tykkää alistua seksissä, niin eikö tuo olisi aika iso luku naisia jotka alitajuisesti vihaisi itseään? Täytyy kyllä sanoa, että eräs mies joka haluaa minun komentelevan häntä on kyllä aika reppana, komea mies mutta selvästi ongelmia itsensä kanssa.
Aito ja toimiva dominoivuus on Alfan erityisoikeus. Alfalla pitää olla elämässä homma hallussa kokonaisvaltaisesti. Lisäksi pitää olla halu ottaa johtajan paikka. Vässykkä menestyjä ja pullisteleva perussuomalainen on ihan yhtälailla vitsi. N 36