Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan järkevä ihminen vastustaisi koronapassia? Esim. Tanskassa ja Saksassa se on jo käytössä

Vierailija
09.05.2021 |

Eikä kellään mitään ongelmaa. Kukaan ei vastusta eikä valita. Suurin osa noissa maissa kannattaa passia.

Kommentit (420)

Vierailija
1/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut täällä mitään koronapassia olevan jo käytössä.

T. Saksasta

Vierailija
2/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, noissa maissa on ollut isoja mielenosoituksia. Eli ei, enemmistö ei kannata passia. Tanskassa on myös tehty kansalaisaloite passin poistamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenvertaisuuslakien ym takia mahdoton nykysuomessa.

Ajatuksena hyvä mutta vertautuu valitettavasti samaan kategoriaan kuin tähti juutalaisten hihoissa joskus ennen.

Vierailija
4/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tuon passin saa? Ottamalla rokotteen, mutta mitä jos sitä ei terveydellisistä syistä pysty ottamaan? Pitääkö minun hakea jostain korona että voin todeta sairastaneeni sen?

Vierailija
5/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tuon passin saa? Ottamalla rokotteen, mutta mitä jos sitä ei terveydellisistä syistä pysty ottamaan? Pitääkö minun hakea jostain korona että voin todeta sairastaneeni sen?

Juuri tuohonhan se kaatuu, jos kaikki ei voi saada niin sitten ei kukaan.

Ettei vaan tuu paha mieli jollekin.

Vierailija
6/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa passi poistuu käytöstä heti, kun kaikille halukkaille on tarjottu rokote. Nyt se passi tarkoittaa, että joutuu käymään kolmen vuorokauden välein koronatestissa, jos aikoo käydä ravintolassa tai kuntosalilla ym. Kalliiksi tulee tuo jatkuva testeissä ravaaminen yhteiskunnalle.

Vierailija
7/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuohonhan se kaatuu, jos kaikki ei voi saada niin sitten ei kukaan.

Ettei vaan tuu paha mieli jollekin.

Tuohon samaanhan perustuu koko koronan "torjuminen"kin. Kun osalle on tauti vaarallinen, niin kaikki pakotetaan istumaan kotiin. Eli samalla linjalla jatketaan.

Vierailija
8/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se terveydellinen syy on olla ottamatta? Mielipuolisuus?

Vierailija
9/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä suurin ongelma on siinä, ettei kaikilla halukkailla ole ollut mahdollisuutta rokotteeseen. Silloin passilla laitetaan ihmiset eriarvoiseen asemaan heidän ikänsä, asuinpaikkansa ja terveydentilansa perusteella. Vieläpä niin että vapaampia ovat ne joiden suojelemiseksi rajoitukset ylipäätään on laadittu.

Vierailija
10/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se terveydellinen syy on olla ottamatta? Mielipuolisuus?

Jos on tullut anafylaktinen shokki rokotteesta, ei voida rokottaa.

Vierailija
11/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset eivät anna 100% suojaa tartunnoilta, varsinkaan uusimpien muunnosten kohdalla. Eilen puitiin uutista Seychelleiltä. https://www.vauva.fi/keskustelu/4151036/maassa-jonka-kansasta-yli-60-sa…

Vierailija
12/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on tuollainen tilanne.

Pitääkö sinun mielestäsi sen takia jatkaa koko yhteiskunnan sulkutilaa?

Vierailija
13/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksena hyvä mutta vertautuu valitettavasti samaan kategoriaan kuin tähti juutalaisten hihoissa joskus ennen.

No ei vertaudu. Passi on merkintä rokotteesta, ei mitään muuta. Olen pariin ketjuun kertonut omia kokemuksiani passista, mutta ketjut poistuvat jostain ihmeen syystä aina. Minulla on siis passi ollut jo vuoden vaihteesta lähtien ja olen sitä käyttänyt matkustamiseen kolme kertaa ulkomailla ja maan sisällä useamman kerran. Todella toimiva ja hyvä systeemi. On siis id kortissa ja appilla näytetään virnomaisille. Voimassa aina vkon neg. testillä. Tämä siis UAEssä. Pari pienempää tapahtumaa avattu rokotetuille, muutoin on vain matkustusasiakirja. Ihan suotta pelottelette passin olevan tasa-arvokysymys tai demokratiaa vastaan. Höpönlöpö.

Vierailija
14/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotukset eivät anna 100% suojaa tartunnoilta, varsinkaan uusimpien muunnosten kohdalla. Eilen puitiin uutista Seychelleiltä. https://www.vauva.fi/keskustelu/4151036/maassa-jonka-kansasta-yli-60-sa…

Niin, mitä sitten?

Vierailija
15/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä suurin ongelma on siinä, ettei kaikilla halukkailla ole ollut mahdollisuutta rokotteeseen. Silloin passilla laitetaan ihmiset eriarvoiseen asemaan heidän ikänsä, asuinpaikkansa ja terveydentilansa perusteella. Vieläpä niin että vapaampia ovat ne joiden suojelemiseksi rajoitukset ylipäätään on laadittu.

Pikkuhiljaa kaikilla on mahdollisuus saada rokote. Yksi kerrallaan vapautuu yhteiskunta.

Tajuatko itse että tuo on puhdasta kateutta. Ripauksella vasemmistolaisuutta.

Vierailija
16/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri koronapassi? Onhan niitä muitakin tappavia tauteja, joihin on rokotteet olemassa. Miksi muista rokotuksista ei sitten tarvitse todistusta? ...niinpä.

Vierailija
17/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi muuttua myöhemmin pedon merkiksi tai ainakin se on askel sitä kohti. Siksi vastustus

Vierailija
18/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa passi poistuu käytöstä heti, kun kaikille halukkaille on tarjottu rokote. Nyt se passi tarkoittaa, että joutuu käymään kolmen vuorokauden välein koronatestissa, jos aikoo käydä ravintolassa tai kuntosalilla ym. Kalliiksi tulee tuo jatkuva testeissä ravaaminen yhteiskunnalle.

Ja tähänhän ei Suomessa mentäisi, tuo on sellainen aivopieru, että en edes tiedä mistä ne sen keksi.

Vierailija
19/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

THL on sitä hihamerkkiäkin jo ehdottanut:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-n-ylilaakarilta-villi-ehdotus-h…

Vierailija
20/420 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdhfdh kirjoitti:

Se voi muuttua myöhemmin pedon merkiksi tai ainakin se on askel sitä kohti. Siksi vastustus

Elätkö elämäsi muutenkin moisten mörköjen pelossa? Oiskohan tuohon mitään apua saatavilla...