Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

odotus ja täi shampoo

17.08.2006 |

Leikkikoulusta käskettiin käsitellä kaikkien lasten hiukset täishampoolla. Ostin Paranix shampoon ja haju oli karmaiseva. Apteekista eivät tarkalleen tienneet onko vaaraksi raskausaikana ja nyt hieman mietityttää kun se oli niin voimakkaan tuntuista. Olen ihan alussa toisen raskauteni kanssa. Onko jollakin kokemusta vastaavasta ja tiedättekö onko se haitaksi käyttää raskausaikana. Kiitos etukäteen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne siellä osais sanoa miten on.

Vierailija
2/4 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin eilen miettimään samaa, kun luokassa täi tartuna/epäily.. Netistä otetuissa tiedoissa oli mainittu kahta shampoota joita ei ainakaan saa käyttää.. Itse pyysin vain tarkastuksen parturipuolella, ja kun mitään ei löytynyt, en tahtonut pesua.. Mutta neuvolasta varmaan tosiaan osaavat neuvoa..

bejpi rv 22+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ajankohtaista tämä täi-asia..

Vierailija
4/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin apteekissa, että on paranix on täysin turvallinen raskausaikana, koska ei sisällä mitään niistä " myrkyistä" , joita muissa vastaavissa tuotteissa on. Paranix on siis öljypohjainen, joka tukkii täiden hengitystiet. Lääke nimeltä Nix taas tappaa täin vaikuttamalla tämän keskushermostoon (sisältää siis samoja aineita kuin raidit ja muut hyönteismyrkyt). Ainoa josta varoitti oli allergiat, koska haju on todella voimakas. Levitimme lääkkeen ulkona ja olimme siellä lääkkeen vaikutuksen ajan.

Olin aluksi todella huolissani mitä tehdä, mutta Paranixin löytyminen oli todella iloinen yllätys. Käytin siis kuurin tuossa viikkojen 20 paikkeilla? En muista ihan tarkalleen. Varmuuttahan ei saada, mutta kyllä minä mieluummin sen paranixin valitsin noiden hyönteismyrkkyjen sijaan. Varmuudellahan en minäkään tiedä onko tuote täysin turvallinen, mutta itse olen kyllä luottavainen.