Mies haluaa takaisin
Erosimme miehen toiveesta noin puolitoista vuotta sitten. Kaksi yhteistä lasta meillä on. Välit aina olleet ok koska olen ajatellut että se on parasta lasten kannalta. Mies eli vuoden verran eron jälkeen aika villiä sinkkumies aikaa. Viimeinen puolivuotta sitten onkin ollut aika hiljaista ja ymmärtääkseni hänen omasta halustaan. Ottajia olisi taatusti ollut. Nyt hän haluaa minut takaisin. Rakastan miestä. Olen aina rakastanut ja tulen varmaan aina rakastamaan. En vain usko että pääsen ajatuksesta yli, että hänen piti käydä kokeilemassa niin paljoa. Pelkkä ajatuskin saa vatsani vääntämään ja olon pahaksi. Onko jollain kokemusta vastaavasta. Voiko tilanne palata/muuttua paremmaksi vai ei.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee "hakemaan vauhtia" luotasi ja kohta taas jaksaa painaa vierasta..
Tuskimpa..otti varmasti opikseen..kokeili muutamaa ja kukaan ei ollut parempi omaa rakastaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskimpa..otti varmasti opikseen..kokeili muutamaa ja kukaan ei ollut parempi omaa rakastaan..
Vuoden paras vitsi kun miehistä kyse!
Koettu tuska opettaa arvostamaan saavutettuja luottamusta ja tunteita myöhemmin. Jollei uskalla avata itseään mahdollista kipua pelätessään, sulkeeko silloin ovet myös sille ihanalle tunteelle joka saa antamaan kaikkensa toisen puolesta. Itse olen vastaavassa tilanteessa antanut toisen mahdollisuuden ja se kannatti. Luottamus meni mikäli mahdollista aivan uudelle tasolle ja ajan myötä myös seksuaalisuus kasvoi yhdessä uusiin sfääreihin. Mikä on riski? Jollei toimi, lopeta. Jos toimii, nauti!
Vierailija kirjoitti:
Koettu tuska opettaa arvostamaan saavutettuja luottamusta ja tunteita myöhemmin. Jollei uskalla avata itseään mahdollista kipua pelätessään, sulkeeko silloin ovet myös sille ihanalle tunteelle joka saa antamaan kaikkensa toisen puolesta. Itse olen vastaavassa tilanteessa antanut toisen mahdollisuuden ja se kannatti. Luottamus meni mikäli mahdollista aivan uudelle tasolle ja ajan myötä myös seksuaalisuus kasvoi yhdessä uusiin sfääreihin. Mikä on riski? Jollei toimi, lopeta. Jos toimii, nauti!
Samanlainen kokemus meilläkin, molemminpuolin!
Nyt kannatta lopettaa turha läpinä ja hypätä ex: n kanssa sänkyyn. Sillä se selviää haittaako se hänen seikkailujakso.
Jos pystyt sekstailemaan hänen kanssaan ilman ongelmia, niin eiköhän se muu arki myös suju...
A: jätit hänet itse
B: sinua kaduttaa vaikka et sitä myönnä
C: et tahdo häntä takaisin vaikka hän suostuisikin jos selittäisit asiat oikein.
Olenko oikeassa? Älä vastaa vaan ole itsellesi rehellinen.
Anna anteeksi miehellesi kun olette keskustelleet kaikessa rauhassa asioista, me kaikki olemme vajavaisia ihmisinä ja teemme virheitä ja kun teillä on yhteisiä lapsiakin.
N47
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannatta lopettaa turha läpinä ja hypätä ex: n kanssa sänkyyn. Sillä se selviää haittaako se hänen seikkailujakso.
Jos pystyt sekstailemaan hänen kanssaan ilman ongelmia, niin eiköhän se muu arki myös suju...
Samaa mieltä. Sängyssä selviää todelliset tunteet.
Meillä tuo irtiotto tapahtui paljon aikaisemmin. Vajaa 2v seurustelun jälkeen tyttöystävä halusi lähteä rilluttelemaan. Hänellä oli muutama seksisuhde ollut aikaisemmin, minulla vain hänen kanssa. Parin kolmen viikon päästä halusi takaisin, itsellä oli treffit jo sovittuna. Yritin pyristellä, jotta josko vain seksiä joskus. Ei käynyt halusi kokonaan. Sai houkuteltua mut heille. Sängyssä kävi ilmi, kuinka hän, hänen kroppa ja pillua hamusivat minua järjettömällä kiimalla omaksi. Ei jäänyt epäselvää halusiko loppuiäksi. Koskaan ei ole tuota halua tarvinnut vielä epäillä 43v aikana. Multa jäi muut naiset kokematta, eikä olisi nuorena käynyt mielessäkään, että voisin olla vain yhden naisen mies. Tuosta lähtien olen ollut sekä henkisesti, että fyysisesti kiintynyt ja rakastunut vaimooni. Ymmärrän hyvin heitä joille yksi on ainoa vaihtoehto. Henkinen aspekti on suurempi kuin fyysinen. Siten rakastelu ja sielunlumppanien yhtyminen on enemmän henkistä kuin fyysistä rakastelua.
Siksi suosittelen ap:ta, kokeilkaa seksiä. Mitään ette häviä, mutta paljon voitte voittaa. Todelliset tunteet paljastuu armotta.
Ap, mielestäni epäröintisi kertoo sinulle vastauksen. Tietäisit jos haluaisit hänet takaisin. Minulla on erilainen tilanne mutta pystyn samaistumaan sinuun. Mieheni on pettänyt minua, ilmeisesti useamman naisen kanssa. Siitä on jo aikaa. Olemme silti vielä yhdessä. Mutta tunsin ja tunnen jotain kaunaa hänelle siitä. Rakastellessamme hän oli vähän erilainen, sen huomasin. Nyt hänellä ei ole muita. Mutta minulla on...vakituinen sänkykumppani johon tunteet syvenee hiljalleen...Päädyin tähän tilanteeseen koska mieheni oli ollut minulle ainut kokemus ja hän haki suhteessamme huolimatta uusia kokemuksia. Halusin tehdä samoin.