Mikä 4-vuotiasta tyttöä vaivaa?
Meillä me vanhemmat syömme kaikkia ruokia ja samaa vaadimme lapsiltamme. Eilen päiväruoalla 4-vuotias tyttö kuitenkin kieltäytyi syömästä kaalilaatikkoa maistettuaan sitä. Sen jälkeen hän ei ole saanut ruokaa koska päätimme miehen kanssa, että hän ei saa mitään muuta ruokaa ennen kuin on syönyt kaalilaatikkoa. Tyttö ei ole siis saanut mitään ruokaa reiluun vuorokauteen koska ei ole suostunut syömään kaalilaatikkoa ja juomaksikin hän on saanut vain vettä. Nyt tyttö makaa lattialla, itkee ja valittaa nälkäänsä. Mutta kun minä käsken hänet keittiöön että minä lämmitän hänelle kaalilaatikkoa iltapalaksi, niin tyttö alkaa huutamaan, että ei halua syödä sitä vaan haluaa mitä tahansa muuta ruokaa vaikka hän tietää että mitään muuta ruokaa ei tule ennen kuin hän syö kaalilaatikkoa. Juomaksikin hän saa siis vain vettä. Mikä tyttöä vaivaa kun hän itkee nälästä mutta ei suostu syömään kaalilaatikkoa?
Kommentit (87)
Lastensuojelurikkomus jättää lapsi ilman ruokaa vuorokaudeksi.
Tästä pitäisi jo tehdä lasu.
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojelurikkomus jättää lapsi ilman ruokaa vuorokaudeksi.
Tästä pitäisi jo tehdä lasu.
Kyllä tyttö ruokaa saisi jos hän suostuisi syömään kaalilaatikkoa.
Lapsia ei saa kiusata, itkettää, eikä pakottaa syömään. Hänhän syö jo muita ruokia. Lapsilla on usein muutamia ruokia joita ei pysty syömään. Pitäisi mieluummin kysyä mikä ruuassa on vikana hänen mielestään, siinä voi olla liikaa suolaa tai rasvaa jne. Aikuinen maistaa maut erilailla, osa ei osaa kokata hyvin, lapselle maut voivat olla liian voimakkaita tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehty ilmoitus nettipoliisille.
Minun mielestäni ilmiselvän huonon trollin ilmoittaminen poliisille pitäisi rinnastaa siihen että soittaa poliisit turhaan paikalle.
Oikeatiko luulet ettei tällaista tapahdu ja että alämä on aina auvoista.
Onhan ketjussakin linkattu uutisiakin tällaisesta hoduttamisesta, typerys.
HUH HUH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehty ilmoitus nettipoliisille.
Minun mielestäni ilmiselvän huonon trollin ilmoittaminen poliisille pitäisi rinnastaa siihen että soittaa poliisit turhaan paikalle.
Oikeatiko luulet ettei tällaista tapahdu ja että alämä on aina auvoista.
Onhan ketjussakin linkattu uutisiakin tällaisesta hoduttamisesta, typerys.
HUH HUH
*hoduttamisesta = kiduttamisesta
Tuo yksi se jaksaa kehuskella ennenaikaisilla laukeamisillaan 🤣🤣🤣
Mene lääkäriin hakemaan apua. Ei kukaan tykkää minuutti( vai sekunti?)miehistä.