Mikä 4-vuotiasta tyttöä vaivaa?
Meillä me vanhemmat syömme kaikkia ruokia ja samaa vaadimme lapsiltamme. Eilen päiväruoalla 4-vuotias tyttö kuitenkin kieltäytyi syömästä kaalilaatikkoa maistettuaan sitä. Sen jälkeen hän ei ole saanut ruokaa koska päätimme miehen kanssa, että hän ei saa mitään muuta ruokaa ennen kuin on syönyt kaalilaatikkoa. Tyttö ei ole siis saanut mitään ruokaa reiluun vuorokauteen koska ei ole suostunut syömään kaalilaatikkoa ja juomaksikin hän on saanut vain vettä. Nyt tyttö makaa lattialla, itkee ja valittaa nälkäänsä. Mutta kun minä käsken hänet keittiöön että minä lämmitän hänelle kaalilaatikkoa iltapalaksi, niin tyttö alkaa huutamaan, että ei halua syödä sitä vaan haluaa mitä tahansa muuta ruokaa vaikka hän tietää että mitään muuta ruokaa ei tule ennen kuin hän syö kaalilaatikkoa. Juomaksikin hän saa siis vain vettä. Mikä tyttöä vaivaa kun hän itkee nälästä mutta ei suostu syömään kaalilaatikkoa?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä ei ole totta. Tuohan on törkeää käytöstä vanhemmilta ja lasun paikka. Voikohan aloittajan henkilöllisyyden selvittää, jos vinkkaisi poliisille. Meillä kyllä riittää ihan vain maistelu ja lisäksi voi ottaa leipää yms.
Meillä lasten on syötävä kaikkia ruokia mitä heille tarjota ja jos joku ruoka ei maistu niin hän ei saa mitään muuta ruokaa kunnes syö sitä ruokaa mitä kieltäytyi syömästä. Tuo 4-vuotias tyttö saa olla syömättä kunnes suostuu syömään kaalilaatikkoa. Jos hän ei kerta kaikkiaan suostu sitä syömään niin kuolkoot nälkään mutta mitään muuta ruokaa kuin kaalilaatikkoa hän ei nyt saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikähän tosiaan vaivaa? Olisiko idiootit hirviövanhemmat?
Vinkkinä sanon, että kannattaisi perehtyä lastenkasvatusoppaisiin ja yrittää ymmärtää lukemansa.
Toivottavasti tämä on provo.
Mitä jos itsellesi pakkosyötettäisi jotain mitä et kerta kaikkiaan saa alas, ja sinua pidettäisiin nälässä, muuta ei tarjota kun et sitä pysty syömään.
Tiedoksesi, että kaaliruuat on semmoisia, joita osa ihmisistä inhoaa aivan aidosti eikä pysty syömään.
Minä pystyn syömään mitä tahansa ruokaa joka on syötäväksi tarkoitettu.
Koiraa?
Kyllä, olen syönytkin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tyttö oppii kun on tarpeeksi nälkä. Meillä oli samanlainen tilanne hernekeiton kanssa. Kaksi vuorokautta 5-vuotias oli syömättä mitään, mutta kun pidimme päämme, niin kyllä se hernekeittokin kelpasi.
Meillä ei suostunut syömään yli kuukauteen.
Oho. Olette vahvoja kun ette antaneet periksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin teilläkään syödään ilta- ja aamupalaksi kaalilaatikkoa. Tai välipalaksi. Se on lasun paikka jos et anna lapsellesi ruokaa.
Annanhan minä lapsilleni ruokaa! Tyttö saa iltapalaksi kaalilaatikkoa jos suostuu syömään sitä eli hän saa ruokaa mutta hän itse päättää olla syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä sanon, että kannattaisi perehtyä lastenkasvatusoppaisiin ja yrittää ymmärtää lukemansa.
Mitä jos itsellesi pakkosyötettäisi jotain mitä et kerta kaikkiaan saa alas, ja sinua pidettäisiin nälässä, muuta ei tarjota kun et sitä pysty syömään.
Tiedoksesi, että kaaliruuat on semmoisia, joita osa ihmisistä inhoaa aivan aidosti eikä pysty syömään.
Hyvä jos pystyt, mutta eri makuihin ja ruokiin totutteleva pieni lapsi on eri asia.
En ihmettele mielenterveysongelmien määrää, kun on tällaisia sekopäisiä vanhempia jotka ei ymmärrä lasta ollenkaan.
Ruuan pitäisi olla kiva asia, ja lapselle pitää antaa aikaa. Pakkosyöttäminen ja nälässä pitäminen on julmaa, ja aiheuttaa lapselle traumoja ja pelkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraa?
Entä aivoja ja silmämunia? Eikö istukkaakin syödä jossain?
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole syönyt kaalilaatikkoa sitten seitketluvun ja silloinkin vain ruuanpuutteen vuoksi.
En ole alkuperäisen viestin kirjoittaja mutta minä syön kaalilaatikkoa säännöllisesti.
Taas tämä sama trolli, joka kirjoitti eilen siitä että teini syö liikaa ja täänään että 39-vuotias äiti syö liikaa ja on kirjoittanut ties mitä muita trolleja. Kirjoitustyyli on aina sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaalilaatikko oli koulussa 1960-luvulla kamalinta mitä ikinä voi olla.
Mutta kyllä sitä pahimmalle vihamiehelleen voi syöttää vaikka väkisin.
Lapsille se ei ole sopivaa ruokaa millään ikätasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraa?
Entä aivoja ja silmämunia? Eikö istukkaakin syödä jossain?
Kyllä söisin aivan kaikkea mitä voi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama trolli, joka kirjoitti eilen siitä että teini syö liikaa ja täänään että 39-vuotias äiti syö liikaa ja on kirjoittanut ties mitä muita trolleja. Kirjoitustyyli on aina sama.
Hanki trollipoliisi elämä.
Tämän saman trollin tunnistaa mm. siitä että kirjoittaa todella pitkiä virkkeitä ilman välimerkkejä tai vähin välimerkein. Tosi raskasta lukea. Lisäksi vaikuttaa jotenkin tosi lapselliselta, veikkaan iäksi max. 15 vuotta.
En tiedä onko trolli, kaikenlaiset heikkolahjaiset urpot kun sitä nykyään menee lisääntymään.
Jos aloitus on totta, niin lastensuojelun asia. Hirviövanhemmat!
Varokaa nyt just on äitienpäivä. Juuri äitienpivänä Vilja Erika kidutettiin kuoliaaksi. Kukaan ei arvannut että äitipuoli ja isä olivat kaiken aina valehdellet epäilijöilleen. Ruualla myös jotenkin kiusattiin. Pitääkö nyt äitenpivänä tulla taas yksi uhri. Vanhemmat eivät saa kasvattaa lasta kiduttalla.
4-vuotias syö sitä mitä vanhempi tuo nokan eteen. Koti ei ole mikään ravintola 4-vuotiaille.
Whoaa, kunpa saisikin hyvää kaalilaatikkoa, tai soppaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitus on totta, niin lastensuojelun asia. Hirviövanhemmat!
Tämä aloitus on 100% totta.
Koiraa?