Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa kumppanille

Vierailija
08.05.2021 |

Että mulla on herpes... Olen tavannut ihanan miehen ja olemme harrastaneet seksiä muutamia kertoja, mutta mulla ei ole pokkaa kertoa hänelle herpeksestä. Syön estolääkitystä, jonka avulla herpestä ei ole tullut ja ei ole kumppaniin tarttunut, kun kumikin käytössä, mutta joka kerta pelkään tartuttavani hänet. Häpeän, koska en halua että hän kertoisi siitä kavereilleen. Silti tiedän, että on väärin salata tällaista. Pitäisikö lopettaa koko suhde, koska en pysty kertomaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu vai sukupuoliherpes

Vierailija
2/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt. Mietippä, jos aikaa kuluu ja vasta myöhemmin paljastuu - loukkaantuminen ja välit poikki. Nyt vois laittaa tutustumisen piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin heti, kun oli ekan kerran oli intiimiä. Sanoin, että kannan herpesvirusta. Miehestä oli hyvä, että kerroin. Ilman kumia paukuteltu pari vuotta. Ei ole tarttunut.

Vierailija
4/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genitaaliherpes voi tarttua kondomin kanssa

Vierailija
5/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivempi että selviää kertomalla kuin että selviää sitten, kun on tullut tartunta. Siitähän seuraa epäluottamusta ja mahdollisia muitakin epäilyjä jne.

Vierailija
7/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi eiköhän hänelläkin joku tauti ole, minkä kertominen on helpompaa kun sinä avaudut ensin.

Vierailija
8/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alapäässä oleva ja tiedän että voi tarttua kondomista huolimatta, koska itsekin sain sen vaikka oli kumi käytössä.

Vierailija
9/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kehtaisi mennä sänkyyn jos pitäisi salata jotain tuommosta.

Ja olisin aika raivona jos joku tietoisesti laittaisi mun terveyden vaakalaudalle kertomatta mulle siitä 😡

Kaikki asiat elämässä ei tunnu mukavilta mutta vastuu pitää kantaa.

Ethän ole tosissaan?

Vierailija
10/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi eiköhän hänelläkin joku tauti ole, minkä kertominen on helpompaa kun sinä avaudut ensin.

Katkeraa ulinaa :D

Vierailija
11/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa baarista. Näin että taloyhtiömme roskiskatoksesta tuli hoikka, narkkarin näköinen mies.  Mietin että en tiennytkään että tässä asuu tuollainen narkki. Mies kääntyi meidän rappukäytäväämme kohti ja pohdin mahtaako se olla yläkerran rouvan uusi mies?

Kohtasimme alaovella. Mies piti minulle ovea auki ja tervehdin ja kiitin.

Vasta kun huomasin miehen naureskelevan tajusin sen olevan oma mieheni. Olemme olleet 14 vuotta erossa. (Istuin elinkautisen)

Tässä syy elinkautiseen:

Kerran olin miehen kanssa kaupassa. Mies alkoi suudella jonkun naisen kanssa. Arvelin sen miehen työkaveriksi ja vähän ihmettelin kun mies ei esitellyt minua. No, liukenin sitten paikalta toiseen hyllyväliin. Mies etsi minut sieltä ja totesi että et sulla ei taida olla hajuakaan siitä kenen kanssa hän suuteli? Sanoin että ei, oliko se joku sun työkaveri? No eipä ollut, vaan miehen serkku. Jonka olen nähnyt erittäin monta kertaa.

Hain keittiöväline hyllyltä leipäveitsen ja... no sitä serkkua ei enää ole.

Vierailija
12/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että muna kelpaa mutta mies ei ole tarpeeksi ihana että ansaitsisi rehellisyyden ja saisi itse päättää mitä haluaa?

Sittenkö on hyvä kun jätät mitään mainitsematta ja mies tartuttaa tietämättään eteenpäin? Luuletko ettei joudu selvittämään historiaansa sinuun asti? (Jotkut vastuulliset tekevät niin!)

Ootko jo 19?

Pistää vihaksi tuommoinen valehtelu ja vastuuttomuus, hyi hitto.

Vierailija
13/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa kuule ap mitä?

Ex tartutti mulle klamydian ja hölmönä uskoin miehen puheita sinisilmäisesti. Klamydia iti oireettomana vuosikausia ja sen takia kärsitään nyt nykyisen miehen kanssa lapsettomuudesta.

Arvaa olisinko mieluummin kuullut itse miehen suusta heti eikä vuosien päästä? Mitä luulet?

Onneksi en sentään itse sitä jakanut eteenpäin.

Vierailija
14/14 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tämmöiset ihmiset tajuaisi pitää housut jalassa.