Miksi miehet tykkäävät posliinista?
Ihmettelen vaan kun aina tälläkin palstalla toivotaan vaimon sheivaavan alapäänsä paljaaksi? Olisi kiva tietää, miksi se on niin suosittu.
Kommentit (175)
Surullista jos siistitty pil lu (mutta ei posliini) nähdään jonain kusisena rämemajavana. Kehtaako tätä kenellekään enää näyttää...
Vierailija kirjoitti:
Surullista jos siistitty pil lu (mutta ei posliini) nähdään jonain kusisena rämemajavana. Kehtaako tätä kenellekään enää näyttää...
Voi kehtaat. Siistitty on aina siistitty, ja kuka nyt ei pitäisi hygieniastaan huolta oli mies tai nainen, karvoilla tai ilman.
Että siitä vaan vilautteeen!
Posliini on kaunis ja kiihottavan näköinen.
En tiedä, miksi jotkut miehet tykkäävät. Itse en niin välitä. Jos nainen itse haluaa olla karvaton niin saa toki olla, mutta mua sytyttää karvat kyllä.
Naisena vastaan.
Mies ”vonkas” varmaan 20 vuorta posliinia. Nyt olen kesäisin pitänyt alapään karvattomana, koska se kiihottaa häntä, jos se pitää näinkin vanhan naisen Pillua kauniina niin, niin suotakoon se hänelle. Ja toisekseen, rakastan ja miksen tuottaisi toiselle mielihyvää. Kolmanneksi, saan enemmän suuseksiä näin ja se on ihanaa
Neljänneksi, tää ei häiritse minua, eikä varmaan muitakaan jotta … elämä voi olla myös ihanaa. Koostuu pienistä asioista kuitenkin
En tykkää posliinisista naisista.
M51
Täysin ajeltu sileä pillu (tai pienellä kiitoradalla siinä yläpuolella) on hyvin kaunis; posliini on kiihottavan, seksikkään ja herkullisen näköinen joka saa niin kullin kovettumaan, halun maistaa ja panna. Ei oikeastaan muita syitä miksi tykkään posliinista.
Kyllähän se karvoineen on parempi. Siistimätön, pesun jälkee kusella käyny ku istuu naamalle siitä tavara tuskin paranee
No arkahan se mies on joka ei kunnon tussua nuole. Ja ne karvat on kiinni siellä ei niitä syljeskellä tarvii. Ja ne häpärit näkee ihan hyvin kun vähä lähempää kattoo ja raottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua historiaan. Esimerkiksi Egyptissä karvattomuus oli suosiossa yli 4000 vuotta sitten. Sama homma esim. Rooman valtakunnassa ajanlaskun alkuaikoina.
Minua kiinnostaisi genitaalikarvoituksien historia. Minkälaisista lähdeteoksista saa tietoa monen tuhannen vuoden takaisista pimpin sheivauksista? Ei taida ihan perus kirjakaupasta löytyä?
Se on kahden H sääntö miksi pitää olla rouvalla posliini, Hajuton,Hiivaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua historiaan. Esimerkiksi Egyptissä karvattomuus oli suosiossa yli 4000 vuotta sitten. Sama homma esim. Rooman valtakunnassa ajanlaskun alkuaikoina.
Minua kiinnostaisi genitaalikarvoituksien historia. Minkälaisista lähdeteoksista saa tietoa monen tuhannen vuoden takaisista pimpin sheivauksista? Ei taida ihan perus kirjakaupasta löytyä?
Miksi etsit kirjakaupoista. Oletko kuullut koskaan puhuttavan internetistä?? Kyllä netin tietopalvelu aina vauva.fi rintamamiestalon vinttiin jumiutuneet tietoniekat voittaa.
Mun mies väittää, että minulla on kaunis posliini.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sinäkin hetero, ei tarvitsisi tänne kirjoitella
Vierailija kirjoitti:
Mullakin, vanhaa kiinalaista posliinia!
No en itse tykkää erityisemmin. Tokihan on mukavampi nuolla karvatonta, mutta muuten itse kyllä pidän karvaisesta enemmän, siis noin esteettisessä mielessä. Kunhan on siisti eikä mikään valtava vesakko.
Karvattomasta vulvasta erottuvat paremmin ulkonevat sisemmät häpyhuulet. Tämän vuoksi pidän posliineista.
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
Karvattomana kaunis pillu erottuu paremmin.
M43 kirjoitti:
Karvattomana kaunis pillu erottuu paremmin.
Millainen sinun mielestäsi kaunis pillu?
Naisen ei ole karvoihin koskeminen, sanoo jo sananlaskukin