Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tykkäävät posliinista?

utelias
08.05.2021 |

Ihmettelen vaan kun aina tälläkin palstalla toivotaan vaimon sheivaavan alapäänsä paljaaksi? Olisi kiva tietää, miksi se on niin suosittu.

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei ole karvoihin koskeminen, sanoo jo sananlaskukin

Vierailija
62/175 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos siistitty pil lu (mutta ei posliini) nähdään jonain kusisena rämemajavana. Kehtaako tätä kenellekään enää näyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista jos siistitty pil lu (mutta ei posliini) nähdään jonain kusisena rämemajavana. Kehtaako tätä kenellekään enää näyttää...

Voi kehtaat. Siistitty on aina siistitty, ja kuka nyt ei pitäisi hygieniastaan huolta oli mies tai nainen, karvoilla tai ilman.

Että siitä vaan vilautteeen!

Vierailija
64/175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on kaunis ja kiihottavan näköinen.

Vierailija
65/175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi jotkut miehet tykkäävät. Itse en niin välitä. Jos nainen itse haluaa olla karvaton niin saa toki olla, mutta mua sytyttää karvat kyllä.

Vierailija
66/175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan.

Mies ”vonkas” varmaan 20 vuorta posliinia. Nyt olen kesäisin pitänyt alapään karvattomana, koska se kiihottaa häntä, jos se pitää näinkin vanhan naisen Pillua kauniina niin, niin suotakoon se hänelle. Ja toisekseen, rakastan ja miksen tuottaisi toiselle mielihyvää. Kolmanneksi, saan enemmän suuseksiä näin ja se on ihanaa

Neljänneksi, tää ei häiritse minua, eikä varmaan muitakaan jotta … elämä voi olla myös ihanaa. Koostuu pienistä asioista kuitenkin

Vierailija
67/175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää posliinisista naisista.

M51

Vierailija
68/175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ajeltu sileä pillu (tai pienellä kiitoradalla siinä yläpuolella) on hyvin kaunis; posliini on kiihottavan, seksikkään ja herkullisen näköinen joka saa niin kullin kovettumaan, halun maistaa ja panna. Ei oikeastaan muita syitä miksi tykkään posliinista.

Vierailija
69/175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se karvoineen on parempi. Siistimätön, pesun jälkee kusella käyny ku istuu naamalle siitä tavara tuskin paranee

Vierailija
70/175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arkahan se mies on joka ei kunnon tussua nuole. Ja ne karvat on kiinni siellä ei niitä syljeskellä tarvii. Ja ne häpärit näkee ihan hyvin kun vähä lähempää kattoo ja raottaa.

Vierailija
71/175 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua historiaan. Esimerkiksi Egyptissä karvattomuus oli suosiossa yli 4000 vuotta sitten. Sama homma esim. Rooman valtakunnassa ajanlaskun alkuaikoina.

Minua kiinnostaisi genitaalikarvoituksien historia. Minkälaisista lähdeteoksista saa tietoa monen tuhannen vuoden takaisista pimpin sheivauksista? Ei taida ihan perus kirjakaupasta löytyä?

Vierailija
72/175 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kahden H sääntö miksi pitää olla rouvalla posliini, Hajuton,Hiivaton

Vierailija
73/175 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua historiaan. Esimerkiksi Egyptissä karvattomuus oli suosiossa yli 4000 vuotta sitten. Sama homma esim. Rooman valtakunnassa ajanlaskun alkuaikoina.

Minua kiinnostaisi genitaalikarvoituksien historia. Minkälaisista lähdeteoksista saa tietoa monen tuhannen vuoden takaisista pimpin sheivauksista? Ei taida ihan perus kirjakaupasta löytyä?

Miksi etsit kirjakaupoista. Oletko kuullut koskaan puhuttavan internetistä?? Kyllä netin tietopalvelu aina vauva.fi rintamamiestalon vinttiin jumiutuneet tietoniekat voittaa.

Vierailija
74/175 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies väittää, että minulla on kaunis posliini.

Vierailija
75/175 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sinäkin hetero, ei tarvitsisi tänne kirjoitella

Vierailija
76/175 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin, vanhaa kiinalaista posliinia!

Vierailija
77/175 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse tykkää erityisemmin. Tokihan on mukavampi nuolla karvatonta, mutta muuten itse kyllä pidän karvaisesta enemmän, siis noin esteettisessä mielessä. Kunhan on siisti eikä mikään valtava vesakko.

Vierailija
78/175 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomasta vulvasta erottuvat paremmin ulkonevat sisemmät häpyhuulet. Tämän vuoksi pidän posliineista.

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
79/175 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomana kaunis pillu erottuu paremmin.

Vierailija
80/175 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Karvattomana kaunis pillu erottuu paremmin.

Millainen sinun mielestäsi kaunis pillu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän