Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tykkäävät posliinista?

utelias
08.05.2021 |

Ihmettelen vaan kun aina tälläkin palstalla toivotaan vaimon sheivaavan alapäänsä paljaaksi? Olisi kiva tietää, miksi se on niin suosittu.

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena tykkään ajella kaikki pois. Tunto on parempi. Ja helpompi pitää puhtaana. Karvoihin tarttuu kaikki eritteet ja minä vielä kostun helposti. Tulehduksia ei ole juuri koskaan. Hiljattain kyllä hiivan sain, mutta johtui rajusta antibioottikuurista. Sitä edellinen oli varmaan 15v sitten.

Vierailija
22/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että naiset ovat alkaneet saada suuseksiä vasta lähivuosina kun posliini on yleistynyt? Eli edeltävät 5000 vuotta on sitten menty ilman koska osa miehistä on hienohelmoja?

Ei ne karvat haittaa nyt yhtään sen enempää kuin aiemminkaan. Kannattaa laittaa posliinia vaativa mies vaihtoon jos ei itseä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena tykkään ajella kaikki pois. Tunto on parempi. Ja helpompi pitää puhtaana. Karvoihin tarttuu kaikki eritteet ja minä vielä kostun helposti. Tulehduksia ei ole juuri koskaan. Hiljattain kyllä hiivan sain, mutta johtui rajusta antibioottikuurista. Sitä edellinen oli varmaan 15v sitten.

Sama täällä, ihana olla ajeltu ja vinkiksi, mikäli hivatulehdukset vaivaisivat..lasi luonnonjogurttia päivässä. Lääkärin neuvo ja tällä keinoin loppui hiivatulehdukset täysin.

Vierailija
24/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taaskaan kaikki miehet.

Siistitty ’luonnollinen’ on eniten mieleeni.

M50+

Vierailija
25/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiihottuu visuaalisesti ja sheivattu pillu näkyy kunnolla. En usko että siinä on mitään sen isompaa takana. Pelkkä sheivatun pillun ajattelu saa minulle nyt erektion. T:mies 43v

Vierailija
26/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija-Reettuli kirjoitti:

Kusenmakuiset ja hajuiset karvat suussa,ajatteleppa sitä tunnetta....Sekä karvojen myötä jatkuvat hiivatulehdukset

Kuselle se pesemätön karvatonkin maistuu. Ja pesty ei maistu, oli karvat tai ei.

Hiivatulehdusasiaan nyt ei pysty edes kommentoida mitään, oli sen verran sumeaa logiikkaa.

Vierailija
27/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se posliini itsessään ei ole se juttu, mutta jos näen naisella olevan posliini, tai sellainen että suurin osa karvoista on ajeltu pois, niin siitä tulee vaikutelma naisesta, joka on seksuaalisesti aktiivinen. Ja se on turn-on. Sitten taas jos näyttää, että paikkoja siistitty viimeeksi pari kuukautta sitten, niin ei siitä samaa vaikutelmaa tule. Tiedän, ettei asia ole niin yksioikoinen, mutta nämä on vain näitä mielikuvia!

Vierailija
28/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset nuolevat niitä kohtia, joissa kasvaa karvoja?

Minä saan nautintoa pelkästään niistä kohdista, joissa ei kasva karvoja.

Uloimmat häpyhuulet siirretään käsillä sivuun.

Vierailija
29/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti. Miks edes moista kysyt?

Vierailija
30/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä pidä täysin posliinista. Häpyhuulet voi olla paljaat, mutta kummulla täytyy olla karvaa. Kiitoradan tyyppinen ratkaisu on minusta paras.

M50

Vierailija
31/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se posliini itsessään ei ole se juttu, mutta jos näen naisella olevan posliini, tai sellainen että suurin osa karvoista on ajeltu pois, niin siitä tulee vaikutelma naisesta, joka on seksuaalisesti aktiivinen. Ja se on turn-on. Sitten taas jos näyttää, että paikkoja siistitty viimeeksi pari kuukautta sitten, niin ei siitä samaa vaikutelmaa tule. Tiedän, ettei asia ole niin yksioikoinen, mutta nämä on vain näitä mielikuvia!

Ketä kiinnostaa?  Jos nainen kerran tarjoaa pilluaan nuoltavaksi on ihan varmasti aktiivinen, oli karvoja tai ei.  Ihme valitusta.

Vierailija
32/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?  Jos nainen kerran tarjoaa pilluaan nuoltavaksi on ihan varmasti aktiivinen, oli karvoja tai ei.  Ihme valitusta.

Valitusta? Avauksessa kysyttiin miksi miehet tykkäävät posliinista. Vastasin kysymykseen omalta osaltani, koska voin ainoastaan puhua omasta puolestani. Kai sitä nyt saa asiaan edes kommentoida, kun mielipidettä kysytään.

Vierailija
33/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelen niin että jos nainen sheivaa alapäänsä niin hän on seksuaalisempi kuin nainen joka antaa ryteikön kasvaa.

Vierailija
34/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelen niin että jos nainen sheivaa alapäänsä niin hän on seksuaalisempi kuin nainen joka antaa ryteikön kasvaa.

Millä perusteella?? En ymmärrä tätä ajattelua kyllä yhtään. Ennen vanhaan se oli kyllä niin että puska on seksuaalisuuden merkki ja karvaton lapsuuden merkki. Uskomatonta. Asiat kääntyneet ihan väärin päin.

Vierailija
35/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kehonkarvat ovat maskuliinisia. Niin ja viiksetkin tietty.

Vierailija
36/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että naiset ovat alkaneet saada suuseksiä vasta lähivuosina kun posliini on yleistynyt? Eli edeltävät 5000 vuotta on sitten menty ilman koska osa miehistä on hienohelmoja?

Etkö tätä muka tiennyt? Suuseksiä ei todellakaan ole harrastettu yhtä useasti kautta historian, etenkään köyhien eli valtaväestön keskuudessa, jotka eivät peseentyneet kovin usein. Miehet nyt ovat tökkineet kaikkia reikiä tietysti, mutta vastavuoroisuus on ollut aika heikkoa. Tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö kukaan koskaan, joten voit jo luopua siitä aivokuolleesta vastauksesta.

Vierailija
37/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella?? En ymmärrä tätä ajattelua kyllä yhtään. Ennen vanhaan se oli kyllä niin että puska on seksuaalisuuden merkki ja karvaton lapsuuden merkki. Uskomatonta. Asiat kääntyneet ihan väärin päin.

No ihmiset on ajelleet vehkeitään aktiivisesti jo ainakin 2000-luvun alusta asti. Ei ole mikään uusi juttu kenellekään. 

Olen itse mies, mutta kyllä sitä tulee omaakin karvoitusta siistittyä, jos olisi tarkoitus harrastaa seksiä. Ainakin siitä pidän huolen että kassit on ajeltu, ja ylempääkin enimmät pois. Sitten taas jos ei olisi mitään toimintaa tiedossa, niin en kyllä jaksaisi niin trimmata. 

Vierailija
38/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset nuolevat niitä kohtia, joissa kasvaa karvoja?

Minä saan nautintoa pelkästään niistä kohdista, joissa ei kasva karvoja.

Uloimmat häpyhuulet siirretään käsillä sivuun.

Minulla taas on tuntoa myös niissä ulommissa häppäreissäkin. Ei niitä nuolla tarvitse, mutta ihan seksissäkin tuntuu paremmalta, kun niihin tulee kosketusta. Mulla kun ainakin kasvaa sitä karvaa hieman niiden häppärien sisäpuolellakin. Siis jos niitä raottaa, ehkä sentin jatkuu sinne "sisäpuolelle" Ja siellä kyllä tuntoa jo on hyvinkin. Ja kaikki lisätunto on ihan tervetullutta, tykkään nauttia.

Vierailija
39/175 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmiset on ajelleet vehkeitään aktiivisesti jo ainakin 2000-luvun alusta asti. Ei ole mikään uusi juttu kenellekään. 

Olen itse mies, mutta kyllä sitä tulee omaakin karvoitusta siistittyä, jos olisi tarkoitus harrastaa seksiä. Ainakin siitä pidän huolen että kassit on ajeltu, ja ylempääkin enimmät pois. Sitten taas jos ei olisi mitään toimintaa tiedossa, niin en kyllä jaksaisi niin trimmata. 

Monet kulttuurit ovat ajelleet niitä tuhansia vuosia.

Vierailija
40/175 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini ja viiva. Ai että sinne kun saa laskea satsit sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi