Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ei välitä lapsista?

Vierailija
08.05.2021 |

Tänään 7-vuotias tyttäreni eksyi julkisella paikalla ja moni vain käveli ohi. Yksi nainen pysähtyi auttamaan, mutta eivät olleet huomaavinaan. Olen huomannut, että erityisesti monet miehet eivät auta ollenkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on ihan syynsä, miksi miehet eivät (enää) mielellään auta tuntemattomia pikkulapsia.

Vierailija
2/6 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisiko tyttäresi jotenkin sen, että on eksynyt? Kysyikö apua, oliko itkuinen tai hätääntynyt? Ohikulkijat eivät välttämättä ole tajunneet, että tyttärelläsi on ollut jokin hätänä eivätkä siksi ole pysähtyneet auttamaan. Itse pysähdyn aina, jos huomaan itkeskelevän tai pulassa olevan lapsen tai jos lapsi tulee kysymään minulta tietä jonnekin. Mutta ihan kaikkiin yksinään pyöriviin lapsiin en tule kiinnittäneeksi huomiota jo siksi, että monet tykkäävät haahuilla ihan huvikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on ihan syynsä, miksi miehet eivät (enää) mielellään auta tuntemattomia pikkulapsia.

Juuri näin! Olen nainen, mutta isäni kanssa kerran aiheesta tuli puhetta ja hän sanoi, että miehenä ei enää nykypäivänä uskalla autaa lapsia. 

Vierailija
4/6 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla ei oo mitää käsitystä millasii etuoikeuksii naisil on… Minkä ihmee takii mies ottas sen riskin, et auttas eksynyttä lasta?

Vierailija
5/6 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni lapsia omaava haluaa pitää lapsettomat kaukana perheestään? Emme ole saaneet kuulua yhdenkään lapsiperhe sukulaisen elämään.

Vierailija
6/6 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse välittää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän