Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, ensi viikolla helteet! Ja viime kesän vaatteet liian pieniä :( muilla samaa ongelmaa?

Vierailija
08.05.2021 |

Viime kesänä meni koko 48,nyt puristaa ja kiristää :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tuo näyttäisi, että keskiviikkona pamahtaa yli 20 astetta.

Vierailija
2/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo sikäli että viime kesänä en ollut raskaana ja nyt on valtava pallo rintojen alla. Pari mekkoa taitaa mahtua, mutta pitää ostaa muutama lisää että pärjää raskauden loppuun. Täällä Helsingissä ei ole kyllä vielä helteitä luvattu. +20 enintään. Mutta pianhan ne lämmöt sieltä kuitenkin tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Ja joo ei oo sitä ongelmaa. 

Talvella mulle tulee yleensä 2-3kg ja ne sulaa sitten kun kunnon helteet alkaa :D

Vierailija
4/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viime kesänä kokoa 50 ja nyt 48. Vaihdetaan vaatteita!

Vierailija
5/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo sikäli että viime kesänä en ollut raskaana ja nyt on valtava pallo rintojen alla. Pari mekkoa taitaa mahtua, mutta pitää ostaa muutama lisää että pärjää raskauden loppuun. Täällä Helsingissä ei ole kyllä vielä helteitä luvattu. +20 enintään. Mutta pianhan ne lämmöt sieltä kuitenkin tulee!

Oispa mullakin yhtä hyvä tekosyy

Vierailija
6/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liian isoja!☺️

Vierailija
7/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.Etätyöt +10kg...Mistähän hankkisi uusia?Tottunut matkoilta ostamaan mutta nyt jää kyllä reissu väliin.

Vierailija
8/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 astetta vielä mitään hellettä ole. Mulla on vielä helposti pitkä paita ja housut päällä. Kymmenen astetta lisää niin se on jo T-paita ja shortsit keli.

Vierailija
9/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa mullakin yhtä hyvä tekosyy

Ostella vaatteita vai? Osta vaikka kirpparilta, niin ei tule niin pahasti luonnonvaroja haaskattua. Mä tosin ajattelin ostavani sellaiset mekot, joita voi käyttää taas raskauden jälkeenkin. Eli että se joustavuus olisi enemmän mekon mallista kiinni kuin kankaan joustavuudesta.

Vierailija
10/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut koronavuoden aikana, kun ollut stressiä, eikä ruoka ole oikein maistunut.

Vierailija
11/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kesät talvet suht samaa kokoa. Joskus jotkut housut kinnaa vyötäröltä mutta liikunnalla häviävät nuokin ekstrat pois. Varmaan pellavamekko kannattaa laittaa keskiviikkona töihin kun kuumaa luvattu.

Vierailija
12/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niitä helteitä nyt sitten tulee?

Forecan ennusteen mukaan  ensi viikolla on ylin lämpötila Helsingissä 19 astetta, Turussa 20, Tampereella 21,  Porissa 23, Lappeenrannassa 21, Jyväskylässä 23, Kuopiossa 22, Seinäjoella 23, Oulussa 20, Rovaniemellä 16.

Vierailija
13/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 on jo helle!

Vierailija
14/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23 on jo helle!

Ei ole virallisen määritelmän mukaan, vaikka se onkin jo tukalan kuuma.

Vierailija
15/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23 on jo helle!

Ei ole.

Helle on suomessa silloin, kun päivän ylin lämpötila on vähintään + 25,1 C.

Ei se niin mene, että ihmiset itse päättää, mikä on kenenkin mielestä hellettä, siihen on olemassa ihan määritelmä.

Vierailija
16/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kesänä koko 48, nyt koko 40. Ei tullut halvaksi tämäkään.

Vierailija
17/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikineiissä rannalla. Bikinit oikein pamahtaaa kuin hulkilla kun uodot tahtovat vapaaseen raitttiiseen ulkoilmaaan.

Vierailija
18/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bikineiissä rannalla. Bikinit oikein pamahtaaa kuin hulkilla kun uodot tahtovat vapaaseen raitttiiseen ulkoilmaaan.

Äijilllä menee pillimehut väärään kurkkuun ja joudut elvyttämään heitä kuin peiwatschissa.

Vierailija
19/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Helteet tulee ja menee, ja sitäpaitsi olen töissä. Kohta on taas syksy ja saa kääriytyä vilttiin ja olla vaan.

Vierailija
20/37 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on vielä niin kylmää, ja vesistöt, että vielä paleltaa