Ihanaa, ensi viikolla helteet! Ja viime kesän vaatteet liian pieniä :( muilla samaa ongelmaa?
Viime kesänä meni koko 48,nyt puristaa ja kiristää :(
Kommentit (37)
No joo sikäli että viime kesänä en ollut raskaana ja nyt on valtava pallo rintojen alla. Pari mekkoa taitaa mahtua, mutta pitää ostaa muutama lisää että pärjää raskauden loppuun. Täällä Helsingissä ei ole kyllä vielä helteitä luvattu. +20 enintään. Mutta pianhan ne lämmöt sieltä kuitenkin tulee!
Ihanaa! Ja joo ei oo sitä ongelmaa.
Talvella mulle tulee yleensä 2-3kg ja ne sulaa sitten kun kunnon helteet alkaa :D
Mä olin viime kesänä kokoa 50 ja nyt 48. Vaihdetaan vaatteita!
Vierailija kirjoitti:
No joo sikäli että viime kesänä en ollut raskaana ja nyt on valtava pallo rintojen alla. Pari mekkoa taitaa mahtua, mutta pitää ostaa muutama lisää että pärjää raskauden loppuun. Täällä Helsingissä ei ole kyllä vielä helteitä luvattu. +20 enintään. Mutta pianhan ne lämmöt sieltä kuitenkin tulee!
Oispa mullakin yhtä hyvä tekosyy
On.Etätyöt +10kg...Mistähän hankkisi uusia?Tottunut matkoilta ostamaan mutta nyt jää kyllä reissu väliin.
23 astetta vielä mitään hellettä ole. Mulla on vielä helposti pitkä paita ja housut päällä. Kymmenen astetta lisää niin se on jo T-paita ja shortsit keli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa mullakin yhtä hyvä tekosyy
Ostella vaatteita vai? Osta vaikka kirpparilta, niin ei tule niin pahasti luonnonvaroja haaskattua. Mä tosin ajattelin ostavani sellaiset mekot, joita voi käyttää taas raskauden jälkeenkin. Eli että se joustavuus olisi enemmän mekon mallista kiinni kuin kankaan joustavuudesta.
Minä olen laihtunut koronavuoden aikana, kun ollut stressiä, eikä ruoka ole oikein maistunut.
Mä olen kesät talvet suht samaa kokoa. Joskus jotkut housut kinnaa vyötäröltä mutta liikunnalla häviävät nuokin ekstrat pois. Varmaan pellavamekko kannattaa laittaa keskiviikkona töihin kun kuumaa luvattu.
Mihin niitä helteitä nyt sitten tulee?
Forecan ennusteen mukaan ensi viikolla on ylin lämpötila Helsingissä 19 astetta, Turussa 20, Tampereella 21, Porissa 23, Lappeenrannassa 21, Jyväskylässä 23, Kuopiossa 22, Seinäjoella 23, Oulussa 20, Rovaniemellä 16.
Vierailija kirjoitti:
23 on jo helle!
Ei ole virallisen määritelmän mukaan, vaikka se onkin jo tukalan kuuma.
Vierailija kirjoitti:
23 on jo helle!
Ei ole.
Helle on suomessa silloin, kun päivän ylin lämpötila on vähintään + 25,1 C.
Ei se niin mene, että ihmiset itse päättää, mikä on kenenkin mielestä hellettä, siihen on olemassa ihan määritelmä.
Mulla oli viime kesänä koko 48, nyt koko 40. Ei tullut halvaksi tämäkään.
Bikineiissä rannalla. Bikinit oikein pamahtaaa kuin hulkilla kun uodot tahtovat vapaaseen raitttiiseen ulkoilmaaan.
Vierailija kirjoitti:
Bikineiissä rannalla. Bikinit oikein pamahtaaa kuin hulkilla kun uodot tahtovat vapaaseen raitttiiseen ulkoilmaaan.
Äijilllä menee pillimehut väärään kurkkuun ja joudut elvyttämään heitä kuin peiwatschissa.
Ei ongelmaa. Helteet tulee ja menee, ja sitäpaitsi olen töissä. Kohta on taas syksy ja saa kääriytyä vilttiin ja olla vaan.
Maa on vielä niin kylmää, ja vesistöt, että vielä paleltaa
Niinhän tuo näyttäisi, että keskiviikkona pamahtaa yli 20 astetta.