Mitäs olette mieltä Haapasalon Hatsapureista?
Jotka ovat niitä maistamaan päässeet. Ensi viikolla olisi mahdollisuus päästä itsekkin maistamaan.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Kauhiasti kaloreita!
Sittenhän niiden täytyy olla hyviä, koska kaloreilla se maku mitataan.
Kulttuurista omimista ja siten tuomittavaa.
Hyviä, mutta turhan kalliita. Niitä on toki helppo tehdä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos ne sitten maksaa?
Helvetin paksu juustoköntsä, hintaan 16€!
Maku ny on miltä juusto maistuu. En osta toiste.
Onko niissä vaan pullataikinaa ja juustoa? Siltä ne ainakin näyttävät.
En tiedä Villestä ja hatsapuureistaan mutta Rioni on todella loistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos ne sitten maksaa?
12 €/lätty oli talvella kun ostin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Rioni on? Muutakuin se joki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Rioni on? Muutakuin se joki.
Tekisi kyllä mieli maistaa. Vieläkö se myy niitä Herttoniemessä?
Niitä saa pakasteena K-kaupoista. Ihan hyvää oli.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi kyllä mieli maistaa. Vieläkö se myy niitä Herttoniemessä?
Löysinkin itse googlaamalla. K-supermarket Hertan edessä on pysyvä kioski.
Kunnon porvari syö leipänsä Kasarminkadulla.
Suomessa on monta georgialaista ravintolaa, josta saa parempia tai ainakin lähempänä georgialaista olevia hatsapureja. Haapasalon versio on vähän kuin sekoitus eri alueiden hatsapureja olematta oikein mikään niistä. Jo mainittu Rioni on ihan hyvä valinta ja siellä joka lounaan kylkeen tulee siivu hatsapuria, niin että voi maistaa muutakin georgialaista ruokaa (toki Suomessa yrttejä on PALJON vähemmän kuin Georgiassa).
Vierailija kirjoitti:
Mä tein joskus Hesarin ohjeella ja se meni ihan päin honkia. Olen huomannut, että HS ruokaohjeet on usein vähän sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on monta georgialaista ravintolaa, josta saa parempia tai ainakin lähempänä georgialaista olevia hatsapureja. Haapasalon versio on vähän kuin sekoitus eri alueiden hatsapureja olematta oikein mikään niistä. Jo mainittu Rioni on ihan hyvä valinta ja siellä joka lounaan kylkeen tulee siivu hatsapuria, niin että voi maistaa muutakin georgialaista ruokaa (toki Suomessa yrttejä on PALJON vähemmän kuin Georgiassa).
Mutta jos haluaa maistaa pelkästään hatsapuria, silloin ei viitsi ravintolaan mennä. Vai voiko niissä tilata pelkkää leipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein joskus Hesarin ohjeella ja se meni ihan päin honkia. Olen huomannut, että HS ruokaohjeet on usein vähän sinne päin.
Taidat olla kokkina ”vähän sinne päin.”
Resepti on kartta, pitää osata myös suunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos haluaa maistaa pelkästään hatsapuria, silloin ei viitsi ravintolaan mennä. Vai voiko niissä tilata pelkkää leipää?
Kyllä voi. Ravintolassa voi tilata ihan mitä vaan siitä listalta, joskus toki taikovat muutakin.
Kannattaa kysyä!
Kauhiasti kaloreita!