Äiti, miksi lapsesi lakkasi pitämästä yhteyttä?
Kaipaan vertaistukea.
Nuori ei soita ..käy kotona vain jouluna ja kesälomilla.
Ei ymmärrä
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mitä
Lapsi ei soita /käy kylässä ..:(
Oot p.aska äiti.
Vedä kännit..niin huominen menee krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä
Lapsi ei soita /käy kylässä ..:(
Ehkä yrität kontrolloida häntä liikaa
Olitko hyvä ja reilu äiti?
Opetitko pitämään yhteyttä ihmisiin? Mun mies ei pidä äitiinsä yhteyttä, näkevät joskus kun on pakko. Äitinsä haukkuu ja arvostelee kaikkia sukulaisia, puhuu aina että oli vaan iloinen kun se ja sekin kuoli niin ei tarvitse enää nähdä jne.
No kuinka usein sen sitte pitäisi käydä? Jos se on aikuinen, niin sillä varmaan on omakin elämä?
Oletko samanlainen kuin minun äiti? Taas suuttui kun en äitienpäivävä mene käymään. Äiti kuuluu sairautensa vuoksi riskiryhmään, eikä ollenkaan tunnu ymmärtävän, ettei ole fiksua että minä pk-seudulla asuva menen sinne.
Ja voithan sinä soittaa sille lapsellesi, ihme uhriutumista taas.
Meidän perheessä on ollut vaikeuksia.
Mieheni teki i.tse.m.urhan kun lapsi oli 14 vuotias
3- viikkoa hautajaisten jälkeen löysin uuden miehen.
Mies ja hänen 3 lastaan muuttivat heti meille.
Nuori halasi miestä ja sanoi: kiva kun tulit, äiti on ollut niin surullinen...
Vierailija kirjoitti:
Olitko hyvä ja reilu äiti?
Opetitko pitämään yhteyttä ihmisiin? Mun mies ei pidä äitiinsä yhteyttä, näkevät joskus kun on pakko. Äitinsä haukkuu ja arvostelee kaikkia sukulaisia, puhuu aina että oli vaan iloinen kun se ja sekin kuoli niin ei tarvitse enää nähdä jne.
Tulin tosiaan leskeksi kun nuori oli 14 vuotta
Pidin kodin puhtaana.
Ruokaa meillä ei aina ollut , mutta koulussa tuo söi
Vierailija kirjoitti:
Ja voithan sinä soittaa sille lapsellesi, ihme uhriutumista taas.
En tiedä mistä puhuisin lapselle.
Lapsi syyllistää esim alkoholisti miesystävästäni,
joka on mm heittänyt hänen pikkusiskonsa ilman päällysvaatteita pakkaseen.
Lisäksi tykkään vääristellä totuutta ja
välillä kuvittelen asioita
huomenna on äitienpäivä
Pikkusiskonsa kyllä soittaa..
Mutta tuo vanhempi...kyllä omaa äitiä pitäisi muistaa kukin
lakkasi pitämästä yhteyttä lapseni alkoi rääkyä etten ole oikeasti hänen vanhempansa että olen unohtanut uusia varmenteen
Minä olen tänä vuonna 50 vuotta yrittänyt tulla nähdyksi, mutta nyt riitti. Kun muutin kotoa pois, ei ole koskaan käynyt luonani kylässä. Nyt ei edes tiedä missä asun. Olen näköjään tupannut itseni sinne kylään kaikki nämä vuodet, mutta kun nykyisin ei edes vastaa, kun laitan kyselyn, voisinko tulla kahville, niin päätin antaa olla.
Eli: pidätkö sinä ap lapseesi itse yhteyttä vai odotatko, että se on hänen tehtävänsä?
Minulla ainakin kävi niin että kun huomautin hänen minuun lapsena kohdistamasta ruumiillisesta väkivallasta niin hän juuri tänään ilmoitti minulle, lapselleen, että ei halua enää ikinä pitää yhteyksiä. Fine, eipä se niin kummoista tähänkään mennessä ollut. Minua syyllistivät kaikista vaikeuksista läpi lapsuuteni sekä overt narsisti isäni että covert narsisti äitini. Sellainen äitienpäivä tulossa t. Lapsi 45 v.
Mitä