Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää, ettei aikuisella voi olla nälkäkiukkua ja että kyse on itsehillinnän puutteesta

Vierailija
08.05.2021 |

Sitä huolimatta, että olin käydä miehen rinnukseen kiinni kun halusi vaan kävellä (ennen koronaa) pitkin Tallinnaa vaikka kyselin asteittain kiristyvällä äänellä, että voidaanko jo etsiä ruokapaikka kun aamiaisesta aikaa. Vasta kun huusin kurkku suorana " ET SAA ENÄÄ IKINÄ SEKSIÄ ELLEI NYT MENNÄ SYÖMÄÄN!" tajusi että olen tosissani ja ohjasi minua naama punaisena lähimpään ravintolaan.

Mielestäni on luonnotonta, että joku voi olla tuntitolkulla syömättä ja hymy huulilla. Ellei ole joku anorektikko.

Ja olen 45vuotias, niin en ymmärrä missä vaiheessa tämän pitäsi iän myötä helpottaa!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole IKINÄ nälkäkiukkua, voin paastota helposti 24h ja paastoan yleensä 16-17h kerralla.

Mutta mulla on kaveri jolla on nälkäRAIVO ja se ei kestä kuin 3h kerrallaan syömättä. Sit pitää saada jotain ruokaa.

Niin me ollaan erilaisia. Mulla nälkä on mieto ja lempeä tunne, ei päänsärkyä, kiukkua, ei mitään. Joillain tulee taas hirveät oireet.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan