Olisinpa hoikka ja hyväperseinen
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tiedät tavoitteen niin alat vain pyrkiä sitä kohti.
Ei se onnistu. Kun joka paikka roikkuu yms. Täytyy vaan olla yksin. Eipä tässä varmaan enää kauaa, elä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän perseen eteen joutuu tekemään aivan tolkuttomasti töitä, jos geenit ei oo suotuisat.
Valitettavasti ei riitä. Pitää olla myös kauniit kasvot ja pitkät, kiiltävät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se onnistu. Kun joka paikka roikkuu yms. Täytyy vaan olla yksin. Eipä tässä varmaan enää kauaa, elä.
Älä ole noin negatiivinen. Tasoja ei ole, joten joku komistus saattaa sinunkin luonteseesi ihastua.
Mikset hommaa jonkin fitness julkkiksen nettitreeniä ja treenaa itseäsi timmiksi ja hyväperceiseksi? Motivaatiota näyttäisi olevan.
Hoikkuus ja hyväperseisyys ei yleensä ole samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei riitä. Pitää olla myös kauniit kasvot ja pitkät, kiiltävät hiukset.
Mulla on noi kaikki ja silti ei löydy sopivaa.
Tosin vaatimukset on ihan muuta kuin että paneskellaan ja katellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako sinua mies, joka kiinnostuu sinusta ulkonäkösi vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sekään vielä riitä, kun pitää olla muutenkin erityinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin vaatimukset on ihan muuta kuin että paneskellaan ja katellaan.Kiinnostaako sinua mies, joka kiinnostuu sinusta ulkonäkösi vuoksi?
Täytyy sen siitä pitää, mutta ei se saa tietenkään olla ainoa asia.
Pilvilinna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole noin negatiivinen. Tasoja ei ole, joten joku komistus saattaa sinunkin luonteseesi ihastua.
En mä halua enää seksitöntä parisuhdetta. Niitä on ollut aivan tarpeeksi.
Kiksauttaja-Keijo kirjoitti:
Onko kuitenkin porsliinipillu ja valkaistu sontarööri?
Nämä löytyy, ja pimppi on nätin värinen luonnostaan.
AP
Tai ehkä olet vain tylsä, tyhmä ja persoonaton luonne ja miehet eivät siksi kiinnostu. Itsellesi sitten yrität valehdella että ulkonäöstä se kaikki vaan johtuu eikä mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä olet vain tylsä, tyhmä ja persoonaton luonne ja miehet eivät siksi kiinnostu. Itsellesi sitten yrität valehdella että ulkonäöstä se kaikki vaan johtuu eikä mistään muusta.
On mulla ollut parisuhteita. Ne vaan aina menee siihen, ettei miehet halua seksiä, vaan pelkän kaverisuhteen. Siihen en suostu.
Ennemmin vaikka lihava ja huonoperseinen nainen kuin sellainen, jonka älykkyys on sitä tasoa että luulee kaikkien ongelmien johtuvan ulkonäöllisistä seikoista ja olettaa jokaisella miehellä olevan keskenään samanlainen maku naisten suhteen.