4v pissasi autossa housuun. Mies huusi
Tuntuu pahalta pienen puolesta. Kyse ei ollut uhmasta. Ei vaan voinut pidättää. Lapsi selvästi säikähti tilannetta ja tuli ottamaan mun jalasta kiinni mun mies huusi. Nyt poika on nukkumassa ja meillä miehen kanssa riita. Niin iso juttu tuo ei ole että lapselle tarvitsee huutaa. V*ttu.
Kommentit (51)
Kaikista ei ole isäksi. Olen pahoillani lapsesi puolesta. Onneksi äiti ainakin välittää.
No pieni on varmasti muutenkin ollut pahoillaan ilman sitä huutamistakin. Tuo ei missään nimessä ole ok.
Onko mies muutenkin vanhakantainen kasvatuamenetelmissään? Pitkällä tähtäimellä saattaa tulla psyykkistä vahinkoa lapselle.
Onpa tosi kivaa perhe keskeisiä juttuja levitellä AV:lle. Eikö näitä asioita voi pitää ihan perhe keskeisinä vai oletko trolli?
Tyhmä mies. Ei mitään syytä huutaa lapselle tuollaisesta. Anteeksi pyynnön paikka hänellä. Ehkä hermot kireänä jostain ja purkautui tässä tilanteessa? Ei se kyllä silti ole syy purkaa turhautumistaan lapseen.
Mies teki tosi tyhmästi. Tämän jälkeen lapsi jännittää monta vuotta automatkoilla, tuleeko pissa taas housuun. Jännityksen takia vahinkoja tulee paljon helpommin ja ainakin lapselle tulee pissahätä paljon useammin kuin ennen. Joudutte pysähtelemään pissalle joka välissä.
Vierailija kirjoitti:
Lorotteli istumensuojan märäksi ja läikkähän siihen väistämättä jää.
Meillä käynyt sama vahinko mutta ei jäänyt jälkeä kun heti pestiin. Ja mitä sitten jos jäisikin? Ei ole syy huutaa lapselle. I*iootti.
Asioita jotka taas tapahtuivat. Viikonloput on miesvihaprovojen kulta-aikaa
Meillä lasten ekat sanat näissä tilanteissa on mun melko usein toistama ’vahinkoja sattuu’. Harmittaahan se välillä ja jos sitten kiukustuu ja huutaa niin aikuista on mennä ja pyytää anteeksi. Täydellinen ihminen ei kenenkään tarvitse lasten kanssa olla, mutta kannattaa tajuta kun on mokannut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei ole isäksi. Olen pahoillani lapsesi puolesta. Onneksi äiti ainakin välittää.
Paitsi että myyttien enkeliäiti ei räyhää isän kanssa kun lapsi on lähimailla.
Vierailija kirjoitti:
No pieni on varmasti muutenkin ollut pahoillaan ilman sitä huutamistakin. Tuo ei missään nimessä ole ok.
Onko mies muutenkin vanhakantainen kasvatuamenetelmissään? Pitkällä tähtäimellä saattaa tulla psyykkistä vahinkoa lapselle.
Vähän kömpelö lasten kanssa. Ei varmasti tahallaan, mutta se ei oo hänelle niin luontevaa. Töissä sillä on yksi haastava juttu menossa, mutta mikään stressi ei oikeuta huutamaan lapselle. Oisitte nähnett lapsen ilmeen kun isä huomasi vahingon ja alkoi huutamaan. Sydämeen sattuu.. ap
Alapeukkuja itselleni satelee.
No, kuvitelkaapa että teidän läheinen kertoo teidän noloja juttuja AV:lle. Tuntuuko kivalta?
Onhan tämä anonyymia, mutta silti se on ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuolle olet mennyt muksun vääntämään?
Mistäpä sitä tietää millainen isä kenestäkin kuoriutuu..
Ja silti naiset huutaa ylivoimaisesti eniten lapsilleen ja hakkaa lapsiaan. Kaikkein vaarallisin ihminen lapselle maailmassa on oma äiti.
Palstalla kun nainen kertoo räjähtäneensä lapselle, tulee tälle kertojalle vain päänsilityksiä ja "olet silti hyvä äiti, jokaiselle sattuu joskus näin"-femspleinauksia yksi toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuolle olet mennyt muksun vääntämään?
Tuskin on aloittajakaan isyystestiin edes suostunut. Isästä ei ole oikeaa tietoa, ennen kuin virallista faktaa on paperilla.
Peskää se istuin ainakin hetimiten. Toivottavasti mies pyysi anteeksi ennen kuin lapsi meni nukkumaan. Pahalta mustakin lapsen puolesta tuntuis tuossa tilanteessa.
älä mitään,yks tyyppi ajoi fillaroivan lapsen kanssa kolarin,ja laski autonsa lommot! Ei auttanut lasta!