Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näistä Astra Zenecan uusista vakavista haittavaikutuksista ei saa keskustella?

Vierailija
07.05.2021 |

"Astra Zenecan koronarokotetta epäillään yhteydestä ääreishermoston sairauteen – Fimean ylilääkärin mukaan mahdollinen haitta on hyvin harvinainen"

https://yle.fi/uutiset/3-11922000

https://fi.wikipedia.org/wiki/Guillain%E2%80%93Barr%C3%A9n_oireyhtym%C3…

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona rokote pitää ottaa jotta päästään tästä taudista ja tulee laumasuoja. 

Eli sinulta voi sitten hakea korvauksia ja hotioa rokotehaittoihin. Laitahan vielä osoite niin ei tarvi jokaisella suomalaisovella käydä kyselemässä

Vierailija
22/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii mutku näistä rokotteista on suurempi hyöty kuin haitta. Luin tämän lehdestä. Jos saan haittavaikutuksia ja vammaudun loppuiäkseni rokotteesta, siitä on mulle kuulemma suurempi hyöty kuin haitta. Että näin.

On se parempi olla elossa vammaisena kun haudassa koronan takia.

Näin on. Moni uhoaa kuolevansa mieluummin, mutta sitten kun on tosi kyseessä tehdään kaikki mahdollinen, ettei kuolisi ihan vielä. Ja muutenkin on kyllä hirveää, miten vammaisten elämää voidaan pitää pahempana kuin kuolema. Mistä ihmiset muka tietää, että kuoleman jälkeen on sitten auvoista? Etenkin jos ei edes usko Jumalaan. Niin vähän aikaa täällä kuitenkin palloillaan pisimmilläänkin, että ei nyt kannattaisi valita kuolemaa ihan tieten tahtoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei saa keskustella? Just oli uutisissa ja sinä teit ketjun. Lisäksi oli muistaakseni 8 tapausta kymmeniä miljoonia kohden eli HUI kauhistus nyt onpa yleistä!!1!

Vierailija
24/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut jo koronan. Miksi minun on otettava tuo rokote turhaan?

Koronan sairastaminen suojelee uudelta tartunnalta vain puoli vuotta. Mutta ei sinun tarvitse rokotetta ottaa, ei se ole pakollinen.

Vierailija
25/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteista on haittaa.

Sitähän eliitti haluaa.

Mikä eliitti? Miksi se haluaisi rokotehaittoja? Kaikkialla talous taantuu koronan takia eli miten "eliitti" siitä hyötyy?

Vierailija
26/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on sellainen joka paljastuu pikku hiljaa. Ja varmaan monessa tapauksessa tullaan sanomaan ettei voida osoittaa yhteyttä...

Oireethan voi tulla esiin vasta kuukausien päästä.

Sikainfluenssarokotteen kanssa meni vuosia ennenkuin narkolepsia puhkesi. Ymmärrän rokotteet vanhuksille ja riskiryhmille, mutta miksi nuoret ja terveet pakotetaan rokotuksiin?

Et taida sittenkään ymmärtää, rokotteet eivät ole kenellekään pakollisia..

Vierailija
27/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii mutku näistä rokotteista on suurempi hyöty kuin haitta. Luin tämän lehdestä. Jos saan haittavaikutuksia ja vammaudun loppuiäkseni rokotteesta, siitä on mulle kuulemma suurempi hyöty kuin haitta. Että näin.

Näin on. Moni uhoaa kuolevansa mieluummin, mutta sitten kun on tosi kyseessä tehdään kaikki mahdollinen, ettei kuolisi ihan vielä. Ja muutenkin on kyllä hirveää, miten vammaisten elämää voidaan pitää pahempana kuin kuolema. Mistä ihmiset muka tietää, että kuoleman jälkeen on sitten auvoista? Etenkin jos ei edes usko Jumalaan. Niin vähän aikaa täällä kuitenkin palloillaan pisimmilläänkin, että ei nyt kannattaisi valita kuolemaa ihan tieten tahtoen.

Olen sairastanut koronan kuten moni kaverini. Ei ollut kummoinen flunssa. Hyvä, että huomasi koko tautia. Silti minun ja muiden sairastaneiden pitäisi ottaa rokote ja riski turhaan. En ymmärrä.

Vierailija
28/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla todennäköisempää olla terveenä ilman rokotetta joka tapauksessa.

Vierailija
29/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähelle tuhat on jo se luku, vakavista haittavaikutuksista.

1 870 000 rokotettua, ~900 vakavaa haittailmoitusta

(900/1870000)*100=0.048%, hyvin alhainen, mutta toki huolestuttava luku

kuolemat 64=0.0034%, vertaa tätä n. 1% kuolleisuuteen koronasta, joten ei tuo ole niin vakava siihen verrattuna.

64 kuolemaa mutta kaikkia ei edes todettu koronarokotteen aiheuttamiksi vaan osassa rokote oli selkeästi poissuljettu ja osassa mahdollisuutta ei voitu sulkea täysin pois. Vai puhutaanko samasta tilastosta, linkki?

Vierailija
30/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaiset kitisee yhtä aikaa yhteiskunnan sulkemisesta ja seuraavaksi rokotteesta joilla sulkemiselta vältytään:D.

Vierailija
31/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itsenäiseen ajatteluun kykenemätön id1ootti ottaa koronarokotteen.

Ja kyllä, itse mieluummin saan koronan ja jopa kuolen siihen, kuin otan tuon lääketehtaiden kokeilurokotteen. Silloin en ainakaan ole itse tietoisesti vammauttanut/tappanut itseäni.

Vierailija
32/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut jo koronan. Miksi minun on otettava tuo rokote turhaan?

Koronan sairastaminen suojelee uudelta tartunnalta vain puoli vuotta. Mutta ei sinun tarvitse rokotetta ottaa, ei se ole pakollinen.

Niin, tartunta suojaa 6kk,rokote ei päivääkään.

Vierailija
33/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon Jumalaan ja siihen että Hän johdattaa meitä siihen oikeaan suuntaan jos me vain kuunnellaan. Ja sen takia mä en rokotetta ota, se ei tunnu oikealta kun ihmisiä painostetaan se ottamaan vaikka tiedetään että koronaan sairastuneista yli 99% selviää. Mikään tässä korona touhussa ei tunnu oikealta. Pelkkää vihaa, surua, painostamista, kiristystä, salailua, valheita, pelottelua jne.

Vierailija
34/34 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon Jumalaan ja siihen että Hän johdattaa meitä siihen oikeaan suuntaan jos me vain kuunnellaan. Ja sen takia mä en rokotetta ota, se ei tunnu oikealta kun ihmisiä painostetaan se ottamaan vaikka tiedetään että koronaan sairastuneista yli 99% selviää. Mikään tässä korona touhussa ei tunnu oikealta. Pelkkää vihaa, surua, painostamista, kiristystä, salailua, valheita, pelottelua jne.

Minä en usko mielikuvitusolentoihin vaan tieteeseen ja en siksi ota turhaa rokotetta itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä