Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla vanhuksia Lapissa

Vierailija
23.08.2026 |

Miten pääsette katsomaan vanhuksia, kun VR on korottanut hintoja niin, että 2-3 päivää vanhuksien kanssa maksaa makuuvaunulla mennen jopa 340 euroa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksia? On kai siellä vanhuksia niinkuin kaikkialla? Miksi vanhuksia haluisin mennä tapaamaan, en edes tunne heitä

Vierailija
2/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan itse sinne ja takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta junaliput hyvissä ajoin, tulee halvemmaksi. Kallista on silti. Itse olen miettinyt jopa sinne pohjoiseen muuttamista, kun olen nyt työtön ja tällä opiskelijapaikkakunnalla ei meinaa töitä löytyä. Tuolla olisi välillä jotain, minne ajattelen, ettei ole niin tarkkaa olla koulutus kuin täällä yliopistokaupungissa.

Vierailija
4/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväjuna, liput etukäteen. Ota myös rahallinen tuki vastaan, jos vanhukset tarjoavat.

Vierailija
5/5 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta junaliput hyvissä ajoin, tulee halvemmaksi. Kallista on silti. Itse olen miettinyt jopa sinne pohjoiseen muuttamista, kun olen nyt työtön ja tällä opiskelijapaikkakunnalla ei meinaa töitä löytyä. Tuolla olisi välillä jotain, minne ajattelen, ettei ole niin tarkkaa olla koulutus kuin täällä yliopistokaupungissa.

Se reissaaminen on helvetistä, oon ikäni ajanu etelän ja Pohjois-Pohjanmaan väliä selkä kipeänä. Muutin etelästä pohjoiseen. Etelässä olin työtön, täältä on toistaiseksi löytynyt paskaduuneja, mutta kuitenkin jotain. Muutin lapsuuden kotiini, vanhemmat jo niin vanhoja että esteettömään krs-taloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi