Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli riidellä

Vierailija
07.05.2021 |

Tosi stressintäyteinen viikko takana. Tekisi mieli riidellä täällä palstalla teidän kanssa oikeestaan ihan mistä vaan. Mites on, pannaanko tappeluksi? Aiheita saa heitellä. Valitaan niistä yksi, taikka tapellaan useammasta aiheesta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä riitelin jo miehen kanssa puhelimessa niin ei irtoo enää. Onneksi meni mökilleen taas ja jestas miten viihdynkään yksin. Vielä kuusi vuotta jos jaksais lasten takia. Tai edes neljä! Avioliitto keski-iässä on kyl ihan perseestä.

Ota ero, niin helpottaa. Vieläki oon katkera siitä, että mun vanhemmat ei voineet vaan erota, vaan sen sijaan pilasivat joka ikisen loman riitelyllään. Arki meni siinä ja siinä, mut eihän ne koskaan puhuneet toisilleen eikä tod. mitään hellyyttä opittu sen perheen lapsina. Mulla meni ikävuodet 18-28 sen hellyyden ja sosiaalisten taitojen opetteluun, mitä pitäis oppia lapsuudessa. Että kiitos vaan, kivisydämet.

Vierailija
22/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tuikkukipot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan että lapsilla on koti, piha, omat huoneet ja tietty elintaso vaikka muuten ei niin ratkiriemukasta olisikaan. Siksi en eroa. Sit kun lapset omillaan mulle riittää yksiö kunhan siinä on parveke.

Vierailija
24/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et akka tiedä elämästä yhtään mitään!

Vierailija
25/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti joo ja parempi niin.

Vierailija
26/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan riidellä aina kun tulee mahdollisuus. Se piristää kummasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi