Nyt mä alan toivoa että uskaltaisin Astran jälkeen
ottaa sen Pfizerin rokotteen.
Mut tää asia vaivaa mua liikaa.
Kommentit (48)
Sain pari päivää sitten Modernan, Astra siis ekana saatu.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisilla palstoilla saa vaikutelman, että kovin monikin olisi rokotevastainen. Olin tänään rokotettavana ja se oli vaikuttava kokemus. Ihmisiä valui tasaisena virtana sisään ja ulos, 16 rokotuspistettä toimi täydellä teholla. Nyt oli talo täynnä jo 45-> vuotiaita, ensi viikolla taas nuorempia jne. Kovin harva loppupeleissä jättää rokotteen ottamatta. Vähin äänin viimeistään syksyllä loputkin hiipivät rokotettaviksi, kun huomaavat että kaikki ympärillä alkavat olla rokotettuja ja mitään kamalaa ei tapahtunutkaan. Ehkä joskus vielä tajuavat miten harhaisia olivat maskivastaisuuksineen ym. hämärine teorioineen.
En ole ikinä ollut rokotevastainen. Mutta noita injektioita en halua.
Toivotan kuitenkin hyvää onnea ja parasta mahdollista elämää sinulle. Pelottaa puolestasi.
On olemassa pinssejä joissa lukee, Rokotettu.
Laittakaa rintapieleen niin muut osaavat varoa.
Ei syrjintää, vaan varotoimi meille muille. Säästäkää itseänne ja muita :(
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi joka sai ensin astran ja sitten pfizerin.
Ja ihan hengissä olen, ei kasvaneet sarvet päähän eikä iho muuttunut turkoosiksi. Itse asiassa ei tapahtunut muuta kuin että ekan kerran jälkeen pistoskohta oli hetken aikaa arka.
Niin että ap, rohkeasti piikille mars mars! :D
Palataan asiaan 2 v päästä. Rokotuksen vaikutukset , kun näkee vasta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi joka sai ensin astran ja sitten pfizerin.
Ja ihan hengissä olen, ei kasvaneet sarvet päähän eikä iho muuttunut turkoosiksi. Itse asiassa ei tapahtunut muuta kuin että ekan kerran jälkeen pistoskohta oli hetken aikaa arka.
Niin että ap, rohkeasti piikille mars mars! :D
Palataan asiaan 2 v päästä. Rokotuksen vaikutukset , kun näkee vasta sitten
Toivotan sinulle kaikkea hyvän parasta ja pitkää ikää sekä rautaista terveyttä vilpittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Astrassa on abortoidun sikiön soluja.
Ootko nähnyt ne solut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko ajattelet, ettei yksikään tutkija tai viranomainen olisi puuttunut asiaan, jos noiden kahden rokotteen yhdistelmä olisi jollakin lailla haitallinen?
Olen lukenut ja kuunnellut lukemattomia viranomaisia,asiantuntijoita Suomessa ja ulkomailla jotka ovat vastakkaista mieltä,perustellen tarkkaan tutkimuksensa ja tietonsa.
Avoimuus on järkevämpää.
Sä varmasti voisit sitten avoimesti kertoa muutaman niistä perusteluista. Suomen terveysviranomaisiakin taatusti kiinnostaisi. :)
Eikö kerro paljonkin että tietoa ei voi antaa,kuuntele vain tv uutiset ja tee sen mukaan. muu sensuroidaan.
yritä onnea etsiä itse.
Jos/kun rokotetut sairastuvat itse ja sairastuttavat muita, kuulkaa nyt on täydellinen katastrofi tulossa.
Nyt ne valot päälle hyvät kansalaiset.
Pyydän.
Kiitos.