Nyt mä alan toivoa että uskaltaisin Astran jälkeen
ottaa sen Pfizerin rokotteen.
Mut tää asia vaivaa mua liikaa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa tässäkin ketjussa estää ettei hänelle vieras ihminen ota rokotetta? Miksi syyhyttää peppua se?
Miksi toisinpäin?
Hänkin itselleen oli ottamassa, ei kysynyt otatko sinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa tässäkin ketjussa estää ettei hänelle vieras ihminen ota rokotetta? Miksi syyhyttää peppua se?
Minusta ainakin on vaan erittäin hyvä homma että minulle vieraat ihmiset ottavat rokotteen, laumasuoja kasvaa eikä tarvitse itse ottaa mitään epämäärästä kehooni :)
Vierailija kirjoitti:
Ne oikeasti pelkää sekä rokotetta että koronaa. Rokotetta vaan vielä vähän enemmän. Tietävät kuitenkin että kun eivät ota rokotetta, niin joutuvat sairastamaan koronan. He haluaisi että mahdollisimman moni olisi samassa veneessä eli joutuisi sairastamaan sen koronan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko ajattelet, ettei yksikään tutkija tai viranomainen olisi puuttunut asiaan, jos noiden kahden rokotteen yhdistelmä olisi jollakin lailla haitallinen?
Ääneen päästetyt tutkijat ja viranomaiset puhuvat tänä päivänä yhtä ja huomenna toista, riippuen siitä mikä on milloinkin poliittisesti tarkoituksenmukaista. Kai tämän jo olet ymmärtänyt.
aÄlä sitten lue muuta ku YLEä ja vastaavia punavihermedioita. jos erehdyt jotain sivulähteitä tutkimaan niin voi tehä tiukkaa uskaltaa
Vierailija kirjoitti:
Muista, että toisen piikin jälkeen sulla on 95-prosenttinen suoja koronaa vastaan.
Se tarkoittaa, että 100 ihmisestä, jotka muuten sairastuisivat, 95 henkeä ei saa tautia. Ja ne 5, jotka oireita saavat, saavat ne lievinä.
Rokote + tehosterokote estää käytännössä varmasti koronan vakavat muodot ja koronakuolemat.
Ei estä. Tehosterokotettujakin sairaalassa ja teholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko ajattelet, ettei yksikään tutkija tai viranomainen olisi puuttunut asiaan, jos noiden kahden rokotteen yhdistelmä olisi jollakin lailla haitallinen?
Olen lukenut ja kuunnellut lukemattomia viranomaisia,asiantuntijoita Suomessa ja ulkomailla jotka ovat vastakkaista mieltä,perustellen tarkkaan tutkimuksensa ja tietonsa.
Avoimuus on järkevämpää.
Sä varmasti voisit sitten avoimesti kertoa muutaman niistä perusteluista. Suomen terveysviranomaisiakin taatusti kiinnostaisi. :)
Kiinnostaa kyllä kovasti pidättää näitä Suomenkin toisinajattelijoita ,toimittajia,lääkäreitä.Tutustu ennenkun poistetaan nämä täältä, sivuihin koronarealistit, kalevi korento , eliina hytönen, tokentube,mm. ideaa valottavia kun kysyttiin.Tutustu eri kantoihin ,sitten vasta voi valikoida kannan. demokratiaa.
rsdtydrt kirjoitti:
aÄlä sitten lue muuta ku YLEä ja vastaavia punavihermedioita. jos erehdyt jotain sivulähteitä tutkimaan niin voi tehä tiukkaa uskaltaa
No jos tämä näin poliittiseksi menee, niin minä äänestän perussuomalaisia ja olen ottanut kaksi koronarokotetta. Sinä taidat olla niitä quanon trolli-huutajia, joka yrittää saada persut näyttämään pahoilta. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ja kuunnellut lukemattomia viranomaisia,asiantuntijoita Suomessa ja ulkomailla jotka ovat vastakkaista mieltä,perustellen tarkkaan tutkimuksensa ja tietonsa.
Avoimuus on järkevämpää.
Sä varmasti voisit sitten avoimesti kertoa muutaman niistä perusteluista. Suomen terveysviranomaisiakin taatusti kiinnostaisi. :)
Kiinnostaa kyllä kovasti pidättää näitä Suomenkin toisinajattelijoita ,toimittajia,lääkäreitä.Tutustu ennenkun poistetaan nämä täältä, sivuihin koronarealistit, kalevi korento , eliina hytönen, tokentube,mm. ideaa valottavia kun kysyttiin.Tutustu eri kantoihin ,sitten vasta voi valikoida kannan. demokratiaa.
vapauden puolesta
rsdtydrt kirjoitti:
Minä en lue mitään uutisia. Mitä minä niiden jutuista piittaisin.
Mä alan toivoa että uskaltaisin Astran jälkeen vielä joskus koskea saksalaiseen autoon.
Astrassa on abortoidun sikiön soluja.
Ootte manipuloituja, tahdottomia olioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin on vaan erittäin hyvä homma että minulle vieraat ihmiset ottavat rokotteen, laumasuoja kasvaa eikä tarvitse itse ottaa mitään epämäärästä kehooni :)
Unohda jo tuo höpötys. Koko virusta ei edes ole löydetty.
Kyseessä ei edes ole mikään oikea rokote, vaan myrkyllisten aineiden sekoitus.
Miten nämä vainoharhaiset pipipäät selviävät normaalista arjesta? Annan yhden neuvon: tehkää lottokuponki ja ostakaa voittorahoilla maalaiskartano, missä voitte elää koronalta turvassa. Jos loton pääpotti ei ekalla tärppää, tuskin rokotteesta sen suurempi mahdollisuus on sairastua.
Olen viisikymppinen riskiryhmää 1 ja sain Astran kuukausi sitten. kuukauden lopussa olisi aika toiseen piikkiin mutta saako sen vai jonkun toisen kun ei tiedä kun kukaan ei kerro.
Vierailija kirjoitti:
rsdtydrt kirjoitti:
Minä en lue mitään uutisia. Mitä minä niiden jutuista piittaisin.
Tässä on tietoa vaativa operaatio menossa.
Vierailija kirjoitti:
rsdtydrt kirjoitti:
No jos tämä näin poliittiseksi menee, niin minä äänestän perussuomalaisia ja olen ottanut kaksi koronarokotetta. Sinä taidat olla niitä quanon trolli-huutajia, joka yrittää saada persut näyttämään pahoilta. Säälittävää.
Voit jo lopettaa tuonkin länkytyksen ja syyttelyn qanon-jutuista. Se on vanha virsi ja se oli Trumpin mainoskikka. Trump on rokoteukko siinä missä muutkin poliitikot.
Maailmassa ja Suomessa on ihan tarpeeksi tolkun ihmisiä kaikkialla ja joka alalta, jotka syystäkin ovat huolestuneita näistä myrkkyinjektioista.
Näistä pitää jokaisen saada kaikki tieto.
Poliitikot, presidentti, arkkipiispa, THL, maksetut lääkärit ja viranomaiset sekä media joka näitä tyyppejä toistaa, valitettavasti moni on jo kokonaan menettänyt luottonsa näihin ihmisiin.
Kyllä kansa muistaa ja se miten meitä aliarvioidaan, on täysin hävytöntä ja hyvin pelottavaa.
Tällaisilla palstoilla saa vaikutelman, että kovin monikin olisi rokotevastainen. Olin tänään rokotettavana ja se oli vaikuttava kokemus. Ihmisiä valui tasaisena virtana sisään ja ulos, 16 rokotuspistettä toimi täydellä teholla. Nyt oli talo täynnä jo 45-> vuotiaita, ensi viikolla taas nuorempia jne. Kovin harva loppupeleissä jättää rokotteen ottamatta. Vähin äänin viimeistään syksyllä loputkin hiipivät rokotettaviksi, kun huomaavat että kaikki ympärillä alkavat olla rokotettuja ja mitään kamalaa ei tapahtunutkaan. Ehkä joskus vielä tajuavat miten harhaisia olivat maskivastaisuuksineen ym. hämärine teorioineen.
Ei. Surettaa nuo hidasälyiset ja naiivit ihmiset. Teitä on varoitettu.