Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mä alan toivoa että uskaltaisin Astran jälkeen

Vierailija
07.05.2021 |

ottaa sen Pfizerin rokotteen.
Mut tää asia vaivaa mua liikaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko ajattelet, ettei yksikään tutkija tai viranomainen olisi puuttunut asiaan, jos noiden kahden rokotteen yhdistelmä olisi jollakin lailla haitallinen?

Vierailija
2/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kaikki rohkaisu on tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te vapaaehtoisesti kroppaanne suostuttekin piikittämään...

Vierailija
4/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin minäkin sen mielummin mutta joudun ottamaan toisen Astran.

Ikä.

Vierailija
5/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että toisen piikin jälkeen sulla on 95-prosenttinen suoja koronaa vastaan.

Se tarkoittaa, että 100 ihmisestä, jotka muuten sairastuisivat, 95 henkeä ei saa tautia. Ja ne 5, jotka oireita saavat, saavat ne lievinä.

Rokote + tehosterokote estää käytännössä varmasti koronan vakavat muodot ja koronakuolemat.

Vierailija
6/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että toisen piikin jälkeen sulla on 95-prosenttinen suoja koronaa vastaan.

Se tarkoittaa, että 100 ihmisestä, jotka muuten sairastuisivat, 95 henkeä ei saa tautia. Ja ne 5, jotka oireita saavat, saavat ne lievinä.

Rokote + tehosterokote estää käytännössä varmasti koronan vakavat muodot ja koronakuolemat.

Tämä on valetta.

Vierailija
7/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joku tutkija sanoi, että todennäköisesti yksi virusvektorirokote ja yksi rna-rokote antavat jopa paremman vasteen. Siis verrattuna siihen, että molemmat olisivat samaa lajia.

Vierailija
8/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa tässäkin ketjussa estää ettei hänelle vieras ihminen ota rokotetta? Miksi syyhyttää peppua se?

Vierailija
9/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun peppua taitaa syyhyttää hyvin voimakkaasti se, että fiksummat ottavat rokotteen.  :)

Vierailija
10/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa tässäkin ketjussa estää ettei hänelle vieras ihminen ota rokotetta? Miksi syyhyttää peppua se?

Miksi toisinpäin?

Vierailija
11/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen rokotettu ihminen vie tavoitetta yhden askeleen eteenpäin. Siis sitä, että yhteiskunta voidaan avata ja elämä jatkua normaalisti.

Totta kai siis jokainen normaali ihminen toivoo, että mahdollisimman moni ottaisi sen rokotteen.

Itse olen oman osuuteni tehnyt, sain maanantaina jo toisen piikkini.  :)

Vierailija
12/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko ajattelet, ettei yksikään tutkija tai viranomainen olisi puuttunut asiaan, jos noiden kahden rokotteen yhdistelmä olisi jollakin lailla haitallinen?

Olen lukenut ja kuunnellut lukemattomia viranomaisia,asiantuntijoita Suomessa ja ulkomailla jotka ovat vastakkaista mieltä,perustellen tarkkaan tutkimuksensa ja tietonsa.

Avoimuus on järkevämpää.

Vierailija
13/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa varmaan korkeampikin, kun kahden erilaisen rokotteen vahvuudet yhdistyvät: AstraZenaca lisää koronaa torjuvien t-solujen määrää Pfizeriä paremmin. Pfizer taas lisää veren vasta-aineiden määrää Astraa paremmin. Tuloksena pidempi ja tehokkaampi suoja.

Vierailija
14/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihmetyksen aihe monelle. Että mikä on intressi? Ei tule rokotepassia, jos saa peloteltua riittävän määrän porukkaa olemaan ottamatta rokotetta?

Samoin ihmetyttää sen toitottaminen, että en ota rokotetta. Olkoon ottamatta ihan kaikessa rauhassa. Ei voi vähempää kiinnostaa jonkun anonyymin rokottamattomuus.

Muutenkaan viitsi enää näitä korona -aiheisia ketjuja lukea. Nyt kiinnosti tuo eri rokotteiden yhdistäminen, koska voi olla puolisolla vastassa.

Kuinkahan pian tässä ketjussa saa bongata ilmaisut "omilla aivoilla ajatteleva", "lampaat" yms.

Vierailija
15/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin oikein iloinen, kun kuulin, että Astran jälkeen saan toisena annoksena Pfizeria. Juuri tätä olin toivonutkin, mutten pitänyt sitä mahdollisena.

Tuntuu, että kohta mulla on kaksinkertainen kotivakuutus ja kaiken huipuksi ihan ilmaiseksi.

Vierailija
16/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin oikein iloinen, kun kuulin, että Astran jälkeen saan toisena annoksena Pfizeria. Juuri tätä olin toivonutkin, mutten pitänyt sitä mahdollisena.

Tuntuu, että kohta mulla on kaksinkertainen kotivakuutus ja kaiken huipuksi ihan ilmaiseksi.

Sama juttu. Molemmat piikit nyt otettu ja kaikki hyvin :)

Oman kokemukseni perusteella voin sanoa, jos joku miettii uskaltaako astran jälkeen ottaa pfizeriä, niin kyllä uskaltaa!

Vierailija
17/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä saa sut ajattelemaan, että Astra + Pfizer -yhdistelmässä olisi jotakin vaarallista?

Vierailija
18/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi joka sai ensin astran ja sitten pfizerin.

Ja ihan hengissä olen, ei kasvaneet sarvet päähän eikä iho muuttunut turkoosiksi. Itse asiassa ei tapahtunut muuta kuin että ekan kerran jälkeen pistoskohta oli hetken aikaa arka.

Niin että ap, rohkeasti piikille mars mars!   :D

Vierailija
19/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut ja kuunnellut lukemattomia viranomaisia,asiantuntijoita Suomessa ja ulkomailla jotka ovat vastakkaista mieltä,perustellen tarkkaan tutkimuksensa ja tietonsa.

Avoimuus on järkevämpää.

Sä varmasti voisit sitten avoimesti kertoa muutaman niistä perusteluista. Suomen terveysviranomaisiakin taatusti kiinnostaisi.   :)

Vierailija
20/48 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizeriltä on myönnetty, että rokotetut erittävät jotain piikkiproteiinia ja sairastuttavat muita.

En aio ottaa rokotetta.

Mutta näiden piikkihysteerikkojen takia on pakko alkaa käyttää maskia ja suojakäsineitä.

Tämä on ihmiskunnan loppu.