Jos et asu Helsingissä, milloin kävit siellä viimeeksi?
Kommentit (39)
Toissa viikolla kävin Helsingissä Nordeassa nostamassa rahaa.
Espoossa ei voi nostaa rahaa Nordean konttorista.
Haluan 200 euron seteleitä ja niitä ei saa automaatista.
Vierailija kirjoitti:
En asu Suomessa ja Helsingissä tulee lähinnä käytyä pari kertaa vuodessa lentokentällä josta jatkan matkaa muualle Suomeen perheen luokse. Ehkä kymmenen vuotta sitten tuli käytyä Helsingin keskustassa viimeksi.
Lentokenttä on Vantaalla.
Käyn siellä tyypillisesti 6 kertaa viikossa. Joskus 7. Olen siellä myös nyt, mutta ajattelin kohta lähteä kotiin.
2011 olin yhden yön.
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Käyn Hesessä noin puolisen tusinaa kertaa vuodessa, viimeksi huhtikuussa.
2014 helmikuussa lapsenlapsen synttäreillä. Asuivat silloin opiskelujensa vuoksi Helsingissä. Yli seitsemään vuoteen ei ole ollut tarvetta käydä sillä suunnalla, enkä yhtään kaipaakaan sinnepäin.
Jaa, enpä edes muista. Kyllä siitä vuosia on.
2020-vuoden alkupuolella. Nyt on koronan vuoksi moni oman alan työ ollut katkolla. meilläkin.
Dictumilla Laivanvarustajankadulla.
Viime marraskuussa. Normaalisti käyn tosi usein, entinen kotikaupunki.
Pääsiäisen tietämillä kävin kaveria tapaamassa.
Muutama vuosi sitten kävin Keravalla ja Pasilassa vaihdoin junaa. Siitä varmaan pari vuotta ihan Helsingissä asti esim. Keskuspuistossa lenkillä :)
Lasketaanko se jos asuu Helsingissä, mutta ei ole käynyt keskustassa?
Heinäkuussa 2020. Normaalisti käyn useammin, mutta koronan vuoksi olen pysynyt pois.
2v sitten, kun yövyttiin siellä matkalla Espanjaan. Ei ole Helsinkiä yhtään ikävä, Espanjaa sitäkin enemmän.
2020 maaliskuussa ennen koronaa on viimeinen kerta, kun olen käynyt keskustassa. Helsingin alueella tietysti on joskus tullut liikuttua. Olen espoolainen.
Tänään. Käyn Helsingissä töissä ja teen pelkästään lähityötä. Keskustassa taisin käydä helmikuussa
Kirjamessuilla vuonna 2019. Sitäkin edellinen käynti oli kirjamessuilla 2018. Luultavasti seuraavakin reissu on kirjamessuille.
2014