Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottajat löytyykö käsilaukustanne vielä. .

17.08.2006 |

[color=purple]siteitä tai tampooneja?

Hymyilyttään rupes, kun tuossa pengoin kassia ja sivutaskussa oli side. Masu pönöttää ja sitä rataa, mut sinneppä jätin sen kummiski vielä. Eikös sitä sanota, että naisten laukuista löytyy vaikka mitä ja varsinkin jo äitien ;)

Zatu ja Säde 16+6

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä löytyy ja ihan hyvä että on, kaverit voi tarvita! :)

Vierailija
2/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..katseltiin telkkua yks ilta miehen kanssa ja sieltä tuli se OB-mainos kun siinä on nyt myös asetin. Mä sanoin tuumivasti miehelle, että mä en varmaan voi nyt käyttää tollasia asetintamponeja kun oon raskaana =D Meni hetki ennenkuin kumpikaan tajusi vitsiä.. XD

t. poppis rv17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte otin jo pois käsilaukun vakiovarustuksesta. Nyt vois taas laittaa pari sidettä jos vaikka lapsivettä alkaa tulla.

Mulla tuo side jäi laukkuun niin pitkäksi aikaa sen takia, että pelkäsin taas keskenmenoa (2 oli jo takana).

Vilja rv 36+4

Vierailija
4/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

side voisi olla ihan asiallinen jos ja kun lapsivesi rupeaa lorahtelemaan.

Vierailija
5/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tuota tulee laitettua uuteen uskoon. Lapsen alkkareitakin tulee kuljetettua mukana, missä sitten olenkin. Vaihngon varalta, vaikka lapsi ei olisi mukanakaan :)

Äitini ihmetteli, oliko siskoni tytär unohtanut hänen luo pienen pussukan, jossa oli tamponeja ja pikkuhousunsuojia. Sanoin, että ei, kun se on mun. Äitini tietty ihmetteli. Samassa pussukassa olin kuljettanut karvanpoistovehkeitä, enkä ollut vaivautunut poistamaan tamponeita sieltä...