Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole kokenut koskaan toisten naisten kateutta, selkäänpuukotusta, syrjimistä. Olenko vain yksinkertainen?

Vierailija
07.05.2021 |

Ihmettelen kun jatkuvasti näen näitä aloituksia, miten naiset on ilkeitä/kateellisia/vihamielisiä. Saattaa olla toki että olen hyväuskoinen höpsö enkä huomaa asiaa:)
Mitä mieltä olet, onko ilmiö totta ja ennenkaikkea tapahtuuko sitä riippumatta ihmisestä itsestään? Vai onko joku taitavampi havainnoimaan vaan asiaa?
Keskustelua yleisellä tasolla, kiitos. Toki avn tuntien joku tämänkin perusteella keksii haukkua aloittajan. Mutta onneksi olen hyväntuulinen höpsö enkä huomaa sitä! :)

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan törmännyt tuollaiseen, aina ihmetellyt kun siitä paljon puhutaan. En edes naisvaltaisella alalla työskennellessäni tunnistanut ilmiötä.

62/64 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Toisaalta elämässäni ei ole koskaan ollut mitään kadehdittavaa tai syytä miksi pitäisi selkään puukottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole törmännyt, näin yleisenä ilmiönä. Muutama ikävä ihminen kouluissa ja työpaikoilla tullut vastaan, mutta ei ole katsonut sukupuolta. Enimmäkseen ihmiset ovat mukavia tai neutraaleja.

Muutaman ammattiloukkaantujan olen myös tavannut, nämä useimmin naisia, mutta on miehiäkin ollut. Siis ihmisiä jotka ovat jotenkin aina ihan varmoja, että jokainen asia tehdään tahallaan heitä vastaan. He ovat varmasti samoilla työpaikoilla ja kouluissa kokeneet paljonkin kiusaamista ja selkäänpuukotusta.

Vierailija
64/64 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan selkäänpuukottavat ja juoruilevat naiset ovat ylipainoisia, mielenterveysongelmaisia ja heillä on ongelmia tunneilmaisussa ja itsekontrollissa. Juoruilevat miehet ovat saamattomia mammanpoikia, joilla on sairaalloinen kiinnostus toisten yksityisasioita kohtaan. Yhteistä juoruileville ja kaksinaamaisille naisille ja miehille on empatiakyvyttömyys ja yksitoikkoinen, hengetön elämä.