Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoavatkos teidän miehenne alasti kotona? Ah se vasta seksikästä onkin.

Vierailija
07.05.2021 |

Mies imuroi tänäänkin, ja ihan oli letku letkeä....kuumaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas nainen, mun mies ei pihtaile missään asiassa, ja saan myös runsaasti seksiä ja orgasmeja, monin eri tavoin. Ja upeeta katsella tosiaan kun imuroi alastomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä joskus imuroinut, toki ollaan vaimon kanssa paljon kotona alasti. Joskus voi olla että ollaan koko päivä ilman vaatteita.

Vierailija
4/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Miten edes kysyt tällaista?

Vierailija
5/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä joskus imuroinut, toki ollaan vaimon kanssa paljon kotona alasti. Joskus voi olla että ollaan koko päivä ilman vaatteita.

Mekin ollaan, lähes aina. Koronaaikaan ei kukaan edes piipahda visiitille, niin helppoa. Tosi leppoisaa..ja helppoa sitten muukin toiminta..

Vierailija
6/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon rinnat ja pillu kun on näkyvissä kaiken päivää niin ei sitä vaan malta olla koskematta...

Vierailija
7/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippasi tänään imuroidessaan, kun lupasin suihinoton palkakseen.

Vierailija
8/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko annoit palkan, vai vasta illalla?

Vierailija
9/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan on maksettava, ja mahdollisimman pian.

Eli maksoin heti.

Vierailija
10/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli maksoin heti.

Muistithan ALV;N sehän aina maksettava!!

Minä saan aamulla palkkani nuolemalla,, oisin jo saanutkin, mutta tuli parit viinilasit otettua, joten haluan aistit (ja muut...) avoimina sitten.

Vierailija
11/28 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekninen, vähemmän eroottinen vinkki: taloon hyvä akkuimuri (Dyson) niin miehen saa helpommin imuroimaan - vaatteet päällä tai ilman...

Vierailija
12/28 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imuroinut, sekä vaimon, että ystävättärensä nähden. Aina on palkka maksettu. Enkä ole koskaan arastellut tehdä vastapalveluksia. Jos haluu saada on pakko antaa. Ja mielellään annankin.

Vierailija
13/28 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen imuroinut, sekä vaimon, että ystävättärensä nähden. Aina on palkka maksettu. Enkä ole koskaan arastellut tehdä vastapalveluksia. Jos haluu saada on pakko antaa. Ja mielellään annankin.

Sitten heräsin

Vierailija
14/28 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli maksoin heti.

Muistithan ALV;N sehän aina maksettava!!

Minä saan aamulla palkkani nuolemalla,, oisin jo saanutkin, mutta tuli parit viinilasit otettua, joten haluan aistit (ja muut...) avoimina sitten.

Maksoin alvit, kel:lit ja huviveron. Itselleni.

Vierailija
15/28 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä joskus alasti laittanut robotin imuroimaan.

Vierailija
16/28 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei siivoa ollenkaan se on minun tehtävä koska minä joudan tekemään paremmin kaikki kotityöt.

Vierailija
17/28 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei näyttäisi epäeroottisemmalta kuin 70-kymppinen, harmaantunut ja kaljuuntuva, karvainen, luominen ja roikkuvaihoinen äijä alasti koikkaloimassa imurin kanssa.

Paitsi ehkä 70-kymppinen alaston nainen.

Kyllä näillä aamuilla suurimmat kiksit puolison kanssa saa ihan muusta kuin toisen alastoman ja rappeutuneen fysiikan ihailusta.

Esimerkiksi siivoamisesta ihan täyspukeissa.

Vierailija
18/28 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei siivoa ollenkaan se on minun tehtävä koska minä joudan tekemään paremmin kaikki kotityöt.

Kai muistat laskuttaa häntä? Luonnossa?

Vierailija
19/28 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha Jäärä kirjoitti:

Mikään ei näyttäisi epäeroottisemmalta kuin 70-kymppinen, harmaantunut ja kaljuuntuva, karvainen, luominen ja roikkuvaihoinen äijä alasti koikkaloimassa imurin kanssa.

Kyllä näillä aamuilla suurimmat kiksit puolison kanssa saa ihan muusta kuin toisen alastoman ja rappeutuneen fysiikan ihailusta.

Etenkin kun 70-kymppimen olisi seitsemänSATAA - vuotias.

Ihailen edelleen miestäni ja hän minua, vaikka vuodet ovat vierineet ja ulkonäkö muuttunut.

Vierailija
20/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha Jäärä kirjoitti:

Etenkin kun 70-kymppimen olisi seitsemänSATAA - vuotias.

Ihailen edelleen miestäni ja hän minua, vaikka vuodet ovat vierineet ja ulkonäkö muuttunut.

Taannoinen luokkakokous. Poikakoulun abiturienttiluokka 50-vuoden takaa. Saunailta. Järkytys. Roikkuvia mahoja, miestissejä, rasvaluomien läikittämiä velttoja nahkoja, rimppakinttuja, ohuita käsivarsia, joista lihakset sulaneet, haileita silmiä, märkinä roikkuvia harmaita, harvoja suortuvia kaljujen päälakien verhona. Ja puoli vuosisataa sitten nämä rauniot olivat ryhdikkäitä, lihaksikkaita, kirkassilmäisiä ihmisen vesoja, joiden kirkkaissa silmissä loisti elämän nälkä. Sellaista on tämä ajan alkemia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi