Suomessakin tehdään leikkauksia, jossa ´neitsyys palautetaan
Voi taivas, mitä mä luin tai alun uutisesta. Suomessakin tehdään toimenpiteitä, jotta saadaan vei lakanalle hääyön jälkee. Katsos, muuten voi sulhanen suuttua tai sulhasen suku!
MIten tämmöseen mennään mukaa täällä?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Kuka nämäkin loppupeleissä maksaa? Tuskin julkisella puolen näitä tehdään ja yksityisellä maksaa mansikoita.
Näihin saa maksusitoumuksen yksityiselle, lääketieteellistä perustettahan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök. Ei kyllä kiinnostaisi mies jolla ei ole mikään muu asia mielessä kun onko joku kalvo tallella alapäässä.
Ei sellainen mies sua huoleiskaa, nou hätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nämäkin loppupeleissä maksaa? Tuskin julkisella puolen näitä tehdään ja yksityisellä maksaa mansikoita.
Näihin saa maksusitoumuksen yksityiselle, lääketieteellistä perustettahan ei ole.
Tuollainen väite tarvitsisi kyllä jotakin todistuskappaletta tuekseen kun kuullostaa aika lailla hatusta tempaistulta.
Vierailija kirjoitti:
Intersektionaalisen yhteiskunnan hedelmiä.
Anteeks nyt mutta miten? Voitko vähän avata että miten intersektionaalisuus liittyy tähän millään tavalla ja miten sen voisi nähdä tukevan tällaista toimintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on paljon neitsyen etsijöitä, eikä tarvitse olla mikään ulkomaanelävä. Suomalaiset miehet arvostavat myös. Olen käynyt immenkalvonkorjausleikkauksessa jo 2 kertaa ja kohta taas mennään. Nykyinen suhde vetelee viimeisiään.
Eivätkö nuo miehet arvosta rehellisyyttä?
Neitsyttä hakevat piittaavat vain immenkalvosta. Heille nainen = pelkkä pimpsa ja miehen omaisutta. Rehellinen nainen ajattelee omilla aivoillaan, eikä ole näiden miesten unelmanainen.
Pelkästään olemalla suomalainen blondi suorilla hampailla olet unelmanainen näille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ollut neitsyenä immenkalvoa, tuskin on juuri kellään muullakaan.
No, minä jouduin lääkärille leikkauttamaan omani, kun ei siitä tavallisella tavalla päässyt eroon. Meitä ihmisiä on niin monenlaisia.
Mikä on "tavallinen tapa"? En tiedä onko minulla koskaan ollut mitään kalvoja missään aukossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämän lystin maksaa, veronmaksajatko?! Vai onko näillä omat puoskarit.
Eiköhän se valtion pussista mene.
Eihän kaikilta neitsyiltä välttämättä edes tule verta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operaatiot sallitaan sen vuoksi, että muuten seurauksena olisi kaikenlaista harmia, väkivaltaa ja jopa henkirikoksia. Tällä kiristetään suomalaista yhteiskuntaa: "Joko annatte meidän silpoa tapojemme mukaan tai annatte itkette ja annatte."
Tähän ei pitäisi lähteä mukaan, ei ainakaan julkisella puolella.
Minkähän vuoksi minun mielipiteeni - siis tuo, jota kommentoit - on poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä jouduin lääkärille leikkauttamaan omani, kun ei siitä tavallisella tavalla päässyt eroon. Meitä ihmisiä on niin monenlaisia.
Minä leikkasin itse, no joke. Siis ekan yhdynnän jälkeen siihen keskelle jäi sellainen ärsyttävä kalvo, joka jakoi sisäänkäynnin ns. kahtia. Aiheutti lievää epämukavuutta yhdynnässä. Steriloin teräväkärkiset sakset parhaani mukaan, venytin sitä kalvoa vähän ja nappasin saksilla poikki. Ei tuntunut miltään, ei muistaakseni tullut edes verta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen väite tarvitsisi kyllä jotakin todistuskappaletta tuekseen kun kuullostaa aika lailla hatusta tempaistulta.
Ihan hörönlörö väite, selviäisi jos lukisi tuon jutun. Noita juttuja tehdään vain ja ainoastaan omalla rahalla yksityisellä puolella.
Siis miten tämä neitsyys käytännössä palautetaan?
Käsittääkseni siinä immenkalvossa mikälie kuuluukin olla reikä, omani on nimenomaan leikattu, koska siinä ei ollut reikää ja tämä ei ymmärtääkseni ole normaalia..?
Vierailija kirjoitti:
On se ihmeellistä, kun naisten oikeuksia poljetaan, niin täällä jotkut vaan kurkkivat epäluuloisina lompakkoonsa 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on paljon neitsyen etsijöitä, eikä tarvitse olla mikään ulkomaanelävä. Suomalaiset miehet arvostavat myös. Olen käynyt immenkalvonkorjausleikkauksessa jo 2 kertaa ja kohta taas mennään. Nykyinen suhde vetelee viimeisiään.
Eivätkö nuo miehet arvosta rehellisyyttä?
Neitsyttä hakevat piittaavat vain immenkalvosta. Heille nainen = pelkkä pimpsa ja miehen omaisutta. Rehellinen nainen ajattelee omilla aivoillaan, eikä ole näiden miesten unelmanainen.
Oksettavaa jos miestä ei kiinnosta kun naisen alapää.
Minkä muun luulet sinussa kiinnostavan? :D
Onko sinulla sinkkuna paljon miespuolisia kavereita jotka ovat myös sinkkuja? :D
Toivottavasti minä veronmaksajana en joudu kustantamaan näitä kaikenmaailman neitsyys- ja ransuleikkauksia.
Kaikille jotka miettivät tehdäänkö julkisella puolella, niin artikkelissa sanotaan että ei tehdä. Yksityiseltä puolelta ilmeisesti toimittaja löysi kolme firmaa jotka tekee, kukin muutaman vuodessa. Ruotsin lääkäriliitto tuomitsee leikkaukset. Suomen liittokaan ei hyväksy, mutta ei ole virallisesti tuominnut koska eivät ole tuominneet kaikkea muutamaan älytöntä.
Ilmeisesti leikkauksien perään kysyvät erityisesti nuoret:
Alakärpän mukaan hymenplastiaa kysytään yhä enemmän erityisesti Lähi-idän maissa, mutta 15:n viime vuoden aikana leikkaukset ovat tutkimuksen mukaan lisääntyneet myös Kiinassa, Kanadassa, Yhdysvalloissa ja Euroopassa.
Kysyntä johtuu nuorten harrastamasta esiaviollisesta seksistä. Leikkausten turvin nuoret voivat olla seksuaalisesti aktiivisia ja pysyvät silti avioliittokelpoisina.
”Vaikka nuoret vastustavat verilakanaperinnettä, he haluavat kuitenkin saada kunnioitusta ja tunnustusta omassa yhteisössään. Leikkaus voi tuoda heille autonomiaa ja tarjoaa mahdollisuuden kuulua yhteisöön.”
Alakärpän mukaan on esitetty, että leikkausten seurauksena neitsyys voi pikkuhiljaa menettää merkityksensä, kun todellisen neitsyyden ja ”korjatun” neitsyyden erottaminen toisistaan voi olla mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen 24v neitsyt ja tuskinpa immenkalvosta on enää mitään jäljellä kuukautiskupin käytön jäljiltä.
Sanomattakin selvää että mihinkään "korjausleikkaukseen" en ole menossa, vaikka neitsyyteni johtuukin puhtaasti uskonnollisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hörönlörö väite, selviäisi jos lukisi tuon jutun. Noita juttuja tehdään vain ja ainoastaan omalla rahalla yksityisellä puolella.
Eihän ne suostu julkisella synnytyksen jälkeenkään ompelemaan pinppiä kokonaan umpeen, mutta niin vain vähemmistöläinen 3. vaimo saapuu seuraavaan synnytykseen taas täysin umpeen ommeltuna. Jossain lehtiartikkelissa oli, kun sen aiheena oli juuri FGM ja synnytykset. Ehkä käyvät välillä tärkeällä lomamatkalla entisessä kotimaassaan, jotta rouva säilyy siveänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kai veronmaksajat sen maksavat niin kuin ympärileikattujen naistenkin korjauskulut. Meillä niitä on 10 000. Sitten voisi miettiä millaisia ovat ihmiset jotka tekevät sellaista.
Miksi mainitsit sukupuolen?
Yksityisellä puolella tehdään myös muita turhia kosmeettisia leikkauksia rahaa vastaan. Muun muassa häpyhuulien muotoilua.
Pitäisikö turhien kosmeettisten leikkausten tekeminen kieltää?