Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa karsia elämästään negatiiviset ihmiset

Vierailija
07.05.2021 |

Tai muut, joista ei koe saavansa positiivista fiilistä, niin se kutsumatta jätetty kokee että häntä kiusataan. Pitäisikö siis kuitenkin kiusata itseä, ettei muille tule paha mieli.
Itse haluan viettää aikani 2-3 parhaan ystävän kanssa, en kaipaa mukaan niitä, jotka hengailee vain mukana tuppisuuna.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai aikuisena ole mitään velvoitetta viettää vapaa-aikaansa epämiellyttävien ihmisten kanssa?

Vierailija
2/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kuin negatiivisia ihmisiä, mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että kiusaat ujoa.

Vierailija
4/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsimisen voi aloittaa niin, että ei enää aktiivisesti pidä yhteyttä näihin ihmisiin. Kun yhteydenpito hiipuu, eivät he sitten myöhemmin enää oleta, että kutsut heitä mukaan. 

Vierailija
5/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä, voit tehdä mitä vaan.

Kannattaa kuitenkin miettiä sitä, että tämän kuvion negatiiviselta ihmiseltä vaikutat nyt sinä. Pitäskö sun miettiä sitä vähän uudelleen, koska oletettavasti itsensä karsiminen omasta elämästään ei ole kovin helppoa eikä hedelmällistä?

Vierailija
6/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet palveluksen kun annat maan hiljaisten olla rauhassa.

Vierailija
7/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei voi miellyttää, elämä on siihen aivan liian lyhyt.

Pois vaan seurustelukumppanit ja kaverit, joiden läsnäolo vie energiaa ja tuo vain pahaa mieltä.

Vierailija
8/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tämä tuppisuu on vain tyytyväinen, kun ei tarvitse olla typerien hölöttäjien seurassa.

Itsekään en puhu seurassa, jossa höpötetään tyhjänpäiväisiä. Toisaalta, en ymmärrä miksi se haittaisi ketään tai veisi energiaa keltään.

Luulen, että tilanne on win-win.

Vierailija
9/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävällisyyttäni hiekkalaatikon reunalla vietän aikaa jonkun naapurin kanssa, ei voi olettaa, että kutsun sitten hänetkin aina kekkereihini, eikä tämä ole mitään syrjintää.

Vierailija
10/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkasin feissarista pihalle ****maisia kommentteja kirjoitelleet. En viitsinyt aina feissaria avatessa spennata, mikä vitsin muotoon muotoiltu tölväisy nyt on odottamassa.

Suosittelen mielenrauhaa etsiville.,

Vierailija
11/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tämä tuppisuu on vain tyytyväinen, kun ei tarvitse olla typerien hölöttäjien seurassa.

Itsekään en puhu seurassa, jossa höpötetään tyhjänpäiväisiä. Toisaalta, en ymmärrä miksi se haittaisi ketään tai veisi energiaa keltään.

Luulen, että tilanne on win-win.

Viittaan keskusteluun 'Täällä oli vappuna pitkä ketju siitä kun 30-40v naiset kiusaavat toisiaan jättämällä ulkopuolelle'

Ap

Vierailija
12/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
13/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsimisen voi aloittaa niin, että ei enää aktiivisesti pidä yhteyttä näihin ihmisiin. Kun yhteydenpito hiipuu, eivät he sitten myöhemmin enää oleta, että kutsut heitä mukaan. 

Jos ei vastaa narsistin puheluun, kohta hän on ovellasi.

Vierailija
14/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vastaa narsistin puheluun, kohta hän on ovellasi.

Siinähän sitten on. Kannattaa pukeutua sään mukaisesti, jos meinaa viettää siellä pidemmänkin ajan. 

Vierailija
15/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Negatiivinen ihminen" ei tunnu olevan mikään yksiselitteinen termi. Itselle esim ujous ja hiljaisuus ei ole negatiivista, muttei myöskään sosiaalisuus ja puheliaisuus. Minulle negatiivinen ihminen on esim pahantahtoinen, itsekeskeinen joka ei ota muita huomioon tai ihan vaan sellainen joka valittaa aina ja kaikesta (tyyliin sade on kamalaa, pilvinen sää masentaa, auringosta saa ihosyövän, lumi on kylmää ja inhottavaa jne.)

Vierailija
16/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle toisen ujous on negatiivinen ominaisuus, koska koen että minun pitää pitää tätä ujoa keskustelussa mukana ja huomioida häntä erikseen ja se on raskasta. Ja minä olen se joka jää sen ujon seuraksi, kun muut menee tupakalle, tanssimaan jne kun en kehtaa jättää yksin.

Vierailija
17/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen heivannut liudan ihmisiä elämästäni, jotka olen kokenut myrkyllisenä ja negatiivisina. Vieläkin välillä nousee mieleen heistä koituneita negatiivisia ajatuksia, mutta pikkuhiljaa alkaa helpottamaan. Päätin, ettei minun tarvitse sietää enää sellaista, poistin vaan yhteystiedot ja estin somessa.

Vierailija
18/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle toisen ujous on negatiivinen ominaisuus, koska koen että minun pitää pitää tätä ujoa keskustelussa mukana ja huomioida häntä erikseen ja se on raskasta. Ja minä olen se joka jää sen ujon seuraksi, kun muut menee tupakalle, tanssimaan jne kun en kehtaa jättää yksin.

Haetko siis oikeutusta käytöksellesi?

Sosiaalista lahjakuutta on tulla toimeen kaikkien kanssa. Jos ihminen ei ole tahallisesti ilkeä, käy usein niin että hän osoittautuu hyväksi seuraksi tutustuessa.

Et osaa keskustella kahden kesken, vaan pärjäät vain isommissa porukoissa?

Porukasta yhden ulos jättäminen on aina väärin ja olet mulkku ja kiusaaja jos niin teet. Mutta toki yksittäiset kaverisuhteet laimenee luonnollisestikin.

Vierailija
19/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka kylmiä aikuiset ihmiset ovat toisia kohtaan. Sitten ihmetellään mistä ne koulukiusaajat saavat oppinsa. No kotoa ja äideiltä ilmeisesti.

Kaikista vaikeinta ihmiselle on nähdä totuus itsestään.

.

Vierailija
20/29 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ihmiset selvittävät mieltä painavat asiansa heidän kanssaan joille ne kuuluvat tai jos eivät tähän jostain syystä pysty niin sitten vaitiolovelvollisen henkilön kanssa.

Miksi?

Koska he ymmärtävät kuinka paljon pahat puheet, juorut vaikuttavat ihmisten väliseen kanssa käymiseen. Ne eivät rakenna yhteistä hyvää vaan rikkovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi