Kuinka nopeaa poliisi ottaa yhteyttä netti rikosilmoituksen jälkeen?
Kokemuksia?? Ja kutsuuko kuulusteluun ekaks ilmottajan vai se kenestä ilmotettu?????
Kommentit (22)
Savuton kirjoitti:
Ilmoittaja kutsutaan ekana kuulusteluun
Miksi ja miten niin???
Vierailija kirjoitti:
Savuton kirjoitti:
Miksi ja miten niin???
No tekemään se rikosilmoitus mikä menee syyttäjälle.
Riippuu kai asiasta? Mistä olet tehnyt ilmoituksen?
Riippuen asiastasi mistä olet tehnyt rikosilmoituksen (kiireellisyyden mukaan.) Sanoisin että 2-8 viikkoa.
muntsi
Ei vältsisti ollenkaan. Siinähän odotat.
Kolme viikkoa vanhasta vihakirjoituksesta soittivat. Olin aluksi häkeltynyt: eikö persuista saa muka kirjoittaa totuuksia vauvapalstalle??? Oli ystävällinen ja selitti pykälät. Maksoin sakot kiltisti ja kyllä vähän hävettikin.
Oon tehnyt sähköisen rikosilmoituksen 2 vuotta sitten. Vielä ei ole kuulunut yhtään mitään.
Minulla meni 5 päivää. Aiheena koulukiusaaminen. Asian selvittely alkoi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa vanhasta vihakirjoituksesta soittivat. Olin aluksi häkeltynyt: eikö persuista saa muka kirjoittaa totuuksia vauvapalstalle??? Oli ystävällinen ja selitti pykälät. Maksoin sakot kiltisti ja kyllä vähän hävettikin.
Silakka luuli olevansa some-soturi, mutta huonosti kävi taas kerran.
Ei koskaan. Rikosilmoitus on nyt kirjattu järjestelmään eikä siihen enää kajota.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten he muka tiesivät kuka olet?
Näin se menee.
Poliisi on ylityöllistetty muutenkin.
Mappiin ää menee.
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta