Minkälaisia autoilijoita täältä löytyy?
Kommentit (31)
- autoilen lähinnä kauppaan, useimmiten yksin
- tykkään ajaa pidempiäkin matkoja
- ajan aika " reippaasti" mutta kun lapset kyydissä niin rauhallisemmin
- olen huomaavainen muita autoilijoita (törppöjäkin) kohtaan
Kuuntelen autossa yleensä (yksin ajaessa) todella bassokkaita biisejä. Pidän basson jytinästä.
Kun lapsia mukana, kuunnellaan radiota hiljaisella.
Omaan kuitenkin loistavan ajosilmän, enkä arkaile missään kohdin.
Näin iän karttuessa osaan jo pitää turvavälitkin.
t: ex-motoristi
Tuli varmaan aika kallis paukku rakennella uudet systeemit. Noh, saihan sillä valtakunnan julkisuutta hetkeksi. Onneksi kukaan ei tiennyt että se olin minä. Naurattaa joka kerran kun menen siitä ohi. Nämä rakennelmat tehtiin yllättävän nopeaan tahtiin ja ovat palvelleet kansalaisia jo kauan.
Mieheni on todella sporttinen ja näyttävä kuski !!!!
Komeaa istua tehokkaan Audimme kyydissä kun mies vähän näyttää muille mallia.
Vierailija:
Mieheni on todella sporttinen ja näyttävä kuski !!!!
Komeaa istua tehokkaan Audimme kyydissä kun mies vähän näyttää muille mallia.
Itse olen sääntöjä noudattava kuljettaja eli siis pyrin noudattamaan kaikkia liikennesääntöjä, myös nopeusrajoituksia. Ikävä kyllä kaikki muut eivät sääntöjä noudata...
Autoilen päivittäin moottori- ja maantiellä ja kommentoin itsekseni ääneen muiden törttöilyjä. Lasten kyydissä ollessa ajan ainakin melkein rajoitusten mukaisesti ja koetan pitää mölyt mahassa.
Vierailija:
Autoilen päivittäin moottori- ja maantiellä ja kommentoin itsekseni ääneen muiden törttöilyjä. Lasten kyydissä ollessa ajan ainakin melkein rajoitusten mukaisesti ja koetan pitää mölyt mahassa.
Mutta toisaalta, oman bensan suonissani olen juuri imenyt äidinmaidossa, enkä tiedä onko se huono asia.
t: se ex-motoristi, molemmat vanhemmat UA-autoilijoita =)
Onk sekin provoa vain kun näette liikenteessä Audeja ym. kalliita autoja joihin teillä juoppojen muijilla ei ole ikinä varaa?
mutta toisaalta liikennejärjestelyt antoivat mahdollisuuden tähän virheeseen. Muistan että se paikka korjattiin nopealla aikataululla ja nyt kenenkään ei ole mahdollista ajaa sinne mihin itse ajoin. Tapauksella sattui olemaan oikeat näkijät, joten paikan korjaus tehtiin nopeasti kun konkreettisesti nähtiin mitä siinä on mahdollista käydä.
Siksi toiseksi kukaan ei aloituksessa kysynyt automerkkiä.
t: Audilla ajellut, todennut riittämättömäksi perheautoksi
olen tarkkaavainen ja huomaavainen muita kohtaan.
Omasta mielestä ihan taitava. siinä mielessä että uskallan mennä ahtaistakin paikoista. Ja peruutan aina parkkiin. Tällä meidän tila-autolla. ajan ajan aika paljon autolla ja sitä oppii silmällä kattomaan mistä mahtuu...
Samoin se kohta meni uusiksi jossa isäni ajoi rekan alle. Joten et ole ainoa laatuasi
A6 V6-moottorilla ja upeilla varusteilla vm. -03
olette säälittäviä.
Eikai se ole kivaa asua vuokramurjussa, katsella juoppoa miestä ja olla vielä itse joku läski sika.
Motaria päivittäin töihin ja takaisin, turvavälin yritän pitää, mutta sehän suorastaan houkuttelee viereisen kaistan autoilijoita siihen väliin.
Sadateltua tullee kyllä päivittäin, mutta en provosoidu kiusaajista.
Lapsen ollessa kyydissä yritän olla sadattelematta, kuunnellaan lasten musiikkia ja lauletaan.
No, kuvailisin itseäni kohtuullisen raskaan kaasujalan omaavaksi. Autoilen paljon, ajan usein itse vaikka mieskin on mukana matkassa.