Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kumpi olet?

17.08.2006 |

Heippa! Pitääkö seuraava äsken huomaamani seikka paikkaansa?

Päiväuniaikaan rentoutunut äiti yrittää olla hissukseen ettei lapset heräisi LASTEN takia, mutta stressaantunut äiti toivoo ettei lapset vielä heräisi ITSENSÄ takia...

Entinen rento, nykyään stressiäiti (lapset 1v11kk ja 3kk)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä ainakin hissutelen päiväuniaikaan usein juuri sen takia, että saisin itse pienen hengähdystauon! Mutta ajattelen sen näin, että hissuttelen pysyäkseni rentona mamana! ;o)

Terveisin Madu ja tytöt 1v11k ja 7kk

Vierailija
2/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu ittestäni, että kun oon stressaantunu, toivon että ne nukkus pitempään ja hissuttelen sillon itteni takia, mutta kun en oo stressaantunu, haahuilen ympäriinsä ja ootan että heräisivät jo. :) Mutta kyllä siitä äitikin saa hyvän mielen kun lapsi on pitkästä aikaa nukkunut oikein kunnolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 6kk ja 2v

Vierailija
4/5 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vissiin rento hissuttelija. Toivon, etteivät lapset herää liian aikaisin uniltaan, koska mielestäni on tärkeätä saada tarpeeksi unta vuorokaudessa. Poikien iät 5v ja 1v, vain 1v nukkuu päiväunia

Mareila+Poikaset

Vierailija
5/5 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaantunut äitikin voi haluta lasten vielä nukkuvan LASTEN takia, koska sitten loppuilta on kamalaa kitinää, kärsimystä niin lapsille kuin äidillekin, jos eivät nuku riittävän pitkiä päiväunia silloin kun nukkuvat.