Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen uusi Kädet Multaan ohjelma on järkyttävän huono!

Vierailija
06.05.2021 |

Voi vee! Toimii radiossa paremmin kuin telkkarissa. Huono kuva, mukamas kepeät jutut, huono ääni - eikä oikeasti kivaa puutarhajuttelua.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat leidit landella?

Vierailija
22/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat leidit landella?

Lihavat leidit oli helsingissä.

Surkea ohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän surkea alusta loppuun. Jopa nolo! Minua ihan hävetti ajoittain

Vierailija
24/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nyt tuo puutarhuri edes vastannut hänelle lähetettyyn kysymykseen oikeaoppisesta ruukkuun istuttamisesta. Että mitä pohjalle jne.. Odotin mielenkiinnolla vastausta, kun se on nyt ajankohtaista itsellä. Vaikka se toki on tuttua touhua, silti.

Vierailija
25/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä odotin kieli pitkällä että saatiin kunnon kotimainen puutarhaohjelma, niin petyin jo aamulla kun näin aamutv:n haastattelun jossa nämä juontajat kertoi mitä tulevan piti. Arvasin että ei ole minun makuuni kun kuulin että on suoralähetys, musiikkiesitystä ja somehässäkkää. En ehtinyt katsoa nyt illalla, mutta ilmeisesti ei tarvitse vaivautua. Miksi meillä ei ole sellaista puutarhaohjelmaa kuin norjalaisilla ja ruotsalaisilla? Ei tarvitse olla niitä juontajien kammoamia "unelmia", voi olla ihan realistisellakin asenteella tehtyä, suomalaisittain, mutta voitaisiin kuitenkin oikeasti keskittyä siihen puutarhan hoitoon, eikä kaikkeen typerään "pöhinään". :(

Vierailija
26/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin varma, että tää nyt on tätä perinteistä av:ta ja kaikki haukutaan ilman syytä.

Mutta nyt kyllä täytyy myöntää, että itsekin lopetin katsomisen aika lyhyeen. Enni on ihana, mutta edes hän nyt ei pelastanut tuota ohjelmaa. Ihan ekana hämmensi heti se, että valomiehelle oli vissiin annettu potkut. Miten ihmeessä yle lähettää noin suttuista kuvaa.

Vierailija
27/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä, aivan kaamea.

Vierailija
28/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saatu jollekin puunhalaajalle suojatyöpaikka verorahoilla.

Vierailija
29/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heti ensimmäisestä juonnosta lähtien jäätävä myötähäpeä. Eikä mikään ainakaan parantunut ohjelman edetessä.

Vierailija
30/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän Ylen suojatyöpaikassa oleville rumille ja läskeille akoille järjetää joku ohjelma, näin saadaan kivasti verovarat kulutettua. Yle pitäisi siivota, miksi suomalaisten pitää elättää tällaista suojatyölaitosta.

Vierailija
31/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä Taimi Sounio on? Palkittu?

Vierailija
32/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko vilkaista, mutta eipä tarvitse tosiaan sen enempää. Kääk...

Vierailija
33/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen lihavat toimittajat siellä, on munkkipossu maistunut, Yle tuo suojatyöpaikkojen suojatyöpaikka. Heh heh heh heh kun on kiva ohjelma, otetaas taas munkkipossua ja laitetaan tunika päälle.

Vierailija
34/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt mennä ulkonäköön, se on asiatonta, mutta ohjelma on hirveä.

Vierailija
35/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt mitään hyvää tästä... huonoa kuvaa, surkeata sisältöä, teennäiset juontajat.

Vierailija
36/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä odotin kieli pitkällä että saatiin kunnon kotimainen puutarhaohjelma, niin petyin jo aamulla kun näin aamutv:n haastattelun jossa nämä juontajat kertoi mitä tulevan piti. Arvasin että ei ole minun makuuni kun kuulin että on suoralähetys, musiikkiesitystä ja somehässäkkää. En ehtinyt katsoa nyt illalla, mutta ilmeisesti ei tarvitse vaivautua. Miksi meillä ei ole sellaista puutarhaohjelmaa kuin norjalaisilla ja ruotsalaisilla? Ei tarvitse olla niitä juontajien kammoamia "unelmia", voi olla ihan realistisellakin asenteella tehtyä, suomalaisittain, mutta voitaisiin kuitenkin oikeasti keskittyä siihen puutarhan hoitoon, eikä kaikkeen typerään "pöhinään". :(

Tämä.

Vierailija
37/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveä, aivan kaamea.

Tuohan oli telkkarissa esitetty radio-ohjelma, jossa toimittajat ja vieraat seisoi tunnin paikallaan pöydän ääressä 😁

Tämä ja KulttuuriCocktail. Siinä Ylen tämänhetken paskimmat ohjelmat.

Vierailija
38/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti paikoitellen ihan sketsiohjelmalta, mutta ilmeisesti ei ole.

Vierailija
39/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puolen miljardin määrärahoilla saa parenpaa. Lisää rahaa YLE:lle

Yle just irtisanoi 30 ammatti kameranmiestä jotta saatiin tämä hieno ohjelma ruutuun 😆

Oikeesti???

Ei 30 vaan 20 ammattilaista ulos yhtiöstä

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2021/03/18/yle-uudistaa-studiotyota-yt-ne…

Vierailija
40/64 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin varma, että tää nyt on tätä perinteistä av:ta ja kaikki haukutaan ilman syytä.

Mutta nyt kyllä täytyy myöntää, että itsekin lopetin katsomisen aika lyhyeen. Enni on ihana, mutta edes hän nyt ei pelastanut tuota ohjelmaa. Ihan ekana hämmensi heti se, että valomiehelle oli vissiin annettu potkut. Miten ihmeessä yle lähettää noin suttuista kuvaa.

Suttuinen kuva, huono ääni, huonot valot ja kaikki muukin päin peetä...

Olihan siinä paskaa kerrakseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi