Ghostaamiseen ei totu ikinä
Älkää olko ihmisille julmia vaan ilmoittakaa reilusti, jos ei kiinnosta. En tiedä kuinka monta kertaa tällaista ihminen kestää :(
Kommentit (92)
Miehet tekevät karhunpalveluksen toisilleen ghostaamalla. Saavat sen jälkeen ihmetellä, kun ei Tinderistä löydykään enää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveen mielen omistava ihminen tuntee oman arvonsa ja siirtyy eteenpäin. Kysymys, oletko itse ghostannut ihmisiä joista et itse tykännyt? Todella helppoa syyllistää toisia moisesta ja itse syyllistyä samaan.
En ole ghostannut, koska en mene treffeille enkä varsinkaan sänkyyn ihmisten kanssa, joista en tykkää.
Ap
Et mene treffeille (ja kukaan ei sanonut "sänkyyn") joista et tykkää. Mielestäni treffeillä ja sänkyyn menemisellä ei ole mitään yhteistä. Eikö ghostaus ole juuri sitä ettei edes mene treffeille "joista en tykkää"? Saattaa jäädä joku hyvä tyyppi tapaamatta ja jos joku on kummitus sekä pinnallinen niin se taitaa olla sinä?
Nyt en ihan ymmärtänyt.
Ap
M26 kirjoitti:
Miehet ei saa ghostata naisiu, mut naiset saa ghostata miehii. Opetelkaa hyvät ihmiset ne säännöt. :D
Oletko aina humalassa, kun kirjoitat niin älyvapaita juttuja? Sähän et ole edes koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Miten sulla edes olisi mitään kokemusta aiheesta muuta kuin suun louskutus. Olet itsekäs sovinisti ja tuolla tyylillä varmasti yksin myös tulevaisuudessa.
En ole seurustellut vielä kertaakaan, mutta jo ystävienkin ghostaaminen on tuntunut kamalalta niin en varmaan kestäisi jos seurustelumielessä toinen jättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät karhunpalveluksen toisilleen ghostaamalla. Saavat sen jälkeen ihmetellä, kun ei Tinderistä löydykään enää naisia.
Kuka kunnon mies etsii naista Tinderistä? Kuka kunnon mies edes kaipaa naista joka on moisissa palveluissa? Ehkä sinun pitäisi ilmoittautua johonkin tosi tv ohjelmaan ja löytää tosi mies sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveen mielen omistava ihminen tuntee oman arvonsa ja siirtyy eteenpäin. Kysymys, oletko itse ghostannut ihmisiä joista et itse tykännyt? Todella helppoa syyllistää toisia moisesta ja itse syyllistyä samaan.
En ole ghostannut, koska en mene treffeille enkä varsinkaan sänkyyn ihmisten kanssa, joista en tykkää.
Ap
Et mene treffeille (ja kukaan ei sanonut "sänkyyn") joista et tykkää. Mielestäni treffeillä ja sänkyyn menemisellä ei ole mitään yhteistä. Eikö ghostaus ole juuri sitä ettei edes mene treffeille "joista en tykkää"? Saattaa jäädä joku hyvä tyyppi tapaamatta ja jos joku on kummitus sekä pinnallinen niin se taitaa olla sinä?
Nyt en ihan ymmärtänyt.
Ap
"En ole ghostannut, koska en mene treffeille enkä varsinkaan sänkyyn ihmisten kanssa, joista en tykkää" Miten tuo lause pitäisi ymmärtää? Et tapaa ihmisiä ensivaikutelman takia ja et varsinkaan harrasta seksiä heidän kanssa. Eli et ole ikinä "ghostannut" ihmistä josta et tykkää, olet aina kertonut totuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt en ihan ymmärtänyt.
Ap
"En ole ghostannut, koska en mene treffeille enkä varsinkaan sänkyyn ihmisten kanssa, joista en tykkää" Miten tuo lause pitäisi ymmärtää? Et tapaa ihmisiä ensivaikutelman takia ja et varsinkaan harrasta seksiä heidän kanssa. Eli et ole ikinä "ghostannut" ihmistä josta et tykkää, olet aina kertonut totuuden?
En mene treffeille ihmisen kanssa, josta en ole kiinnostunut. Meneekö joku? Tunnen itseni sen verran hyvin, että jos kiinnostusta ei ole heti alussa niin sitä ei myöhemminkään synny. En halua hukata kenenkään aikaa turhiin tapaamisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kunnon mies etsii naista Tinderistä? Kuka kunnon mies edes kaipaa naista joka on moisissa palveluissa? Ehkä sinun pitäisi ilmoittautua johonkin tosi tv ohjelmaan ja löytää tosi mies sieltä.
No eiköhän siellä Tinderissä ole ihan tavallisia ihmisiä — kunnollisia ja kunnottomia. Tietty en tiedä, mikä sinulle on kunnon miehen määritelmä. Joku luola-Esa, joka pukeutuu mammutintaljaan ja metsästää jousella?
Mä olen reilusti ilmoittanut musta kiinnostuneille miehille, etten ole heistä kiinnostunut. Moni on alkanut mm. h**rittelemaan ja häiriköimään pakkien jälkeen. Yksi alkoi vainoamaan oikein kunnolla, ja piti hommata lähestymiskielto tyypille. Eräs mies taas jaksoi laittaa viestiä KYMMENEN vuoden ajan, about kerran vuoteen kilahti viesti luuriin tältä tyypiltä ennen kuin tajusi jättää mut rauhaan. Eli sanoisin näiden kokemusten jälkeen, että mun mielestä on parempi siis vaan ghostata ja olla ku**pää, kuin ystävällisesti antaa pakit.
Ei sitä kannata henkilökohtaisesti ottaa. Ghostaaminen on pelin henki vaikka se onkin moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena opin parista kerrasta, että ghostaaminen on turvallisin tapa, vaikkei ehkä se tyylikkäin. H**rittelua, väkivallalla uhkailua ym. sain osakseni parilta tyypiltä, kun kerroin, ettei nyt oikein natsaa :)
Tämänkin puolen kuviosta ymmärtää.
Se mikä jostakin näyttää julmalta ja tunnekylmältä ghostaamiselta voi kätkeä näkyvistä sen, että nämä samat ihmiset eivät välttämättä ole itse(kään) kypsiä, keskustelutaitoisia aikuisia. Jokin kommunikoinnissa on mennyt harakoille. Takertuvia ja pelastettavia epäitsenäisiä reppanoita on sekä miehissä että naisissa. On ihmisiä joille ei tunnu olevan vaivan arvoista sanoa edes ei kiitos. Ehkä he elävät niin omissa kuvitelmissaan.
En puolustele ghostaamista, sanonpa vaan että meitä on nykyään niin monella tapaa viripäätä että mieluummin halutaan toisesta eroon varmasti ja nopeasti kuin lirkutellen ja lässytellen, jota se yksi ihmistyyppi ainakin rakastaa.
Miksiköhän tässä vastaan asetellaan miehet ja naiset? (Joidenkin kommenteista käy näin ilmi)
Ihan molemmin päin tätä ghostaamista tapahtuu. Itsekin kommentoin aikaisemmin olevani ghostaamista vastaan nimettömänä ja olen mies. Ei ole keitään kohtaan reilua ghostata, paitsi ghostaajia.
Naisena sanoisin, että joskus se ghostaus on turvallisempi vaihtoehto. Ei kaikki miehet kestä
pakkeja. Mutta tämä tapahtuu ennen kuin mennään mihinkään suhteeseen.
Ap tapauksessa suhde on jo, varsinkin jos on päästy intiimille tasolle. Tässä vaiheessa minun mielestä on rumaa ghostata koska parisuhde on jo ehtinyt muokkautua. Mutta jotenkin kaikki tuntuvat vaan olevan että ei tässä mitään mikään ei ole mitään tai merkitse mitään ja kukaan ei ole tärkeä ja mikään ei tunnu miltään! hahah. Kaikki vaan suojelevat sydämmiään mutta sitten kuitenkin innolla menevät sitten kakikista intiimimpään toimintaan mitä koskaan voi tehdä toisen ihmisen kanssa... En ymmärrä!
Mitä siinä on totuttautumista? Joku ei enää ilmoittele itsestään, sitten vain todetaan että jaaha, eipä ollut minulle tarkoitettu ja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena opin parista kerrasta, että ghostaaminen on turvallisin tapa, vaikkei ehkä se tyylikkäin. H**rittelua, väkivallalla uhkailua ym. sain osakseni parilta tyypiltä, kun kerroin, ettei nyt oikein natsaa :)
Sinä olet pelkkä säälittävä pelkuri.
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin, että joskus se ghostaus on turvallisempi vaihtoehto. Ei kaikki miehet kestä
pakkeja. Mutta tämä tapahtuu ennen kuin mennään mihinkään suhteeseen.
Ap tapauksessa suhde on jo, varsinkin jos on päästy intiimille tasolle. Tässä vaiheessa minun mielestä on rumaa ghostata koska parisuhde on jo ehtinyt muokkautua. Mutta jotenkin kaikki tuntuvat vaan olevan että ei tässä mitään mikään ei ole mitään tai merkitse mitään ja kukaan ei ole tärkeä ja mikään ei tunnu miltään! hahah. Kaikki vaan suojelevat sydämmiään mutta sitten kuitenkin innolla menevät sitten kakikista intiimimpään toimintaan mitä koskaan voi tehdä toisen ihmisen kanssa... En ymmärrä!
Voisitte jo lopettaa tämän ghostaamisen puolustelun...
Mikä hemmetti miehiä vaivaa, kun katoavat yhtäkkiä? Ensin on kivaa ja muutaman tapaamisen jälkeen lakkaavat vastaamasta viesteihin. Kai joillain on sitten niin paljon vientiä.. Mulle jäi käteen vaan hämmennys siitä, että teinkö jotain väärin. Oikeasti olisi tehnyt vähemmän kipeää, jos olisi vaan ilmoittanut, että tää leikki loppuu eikä jättänyt koko hommaa roikkumaan ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti miehiä vaivaa, kun katoavat yhtäkkiä? Ensin on kivaa ja muutaman tapaamisen jälkeen lakkaavat vastaamasta viesteihin. Kai joillain on sitten niin paljon vientiä.. Mulle jäi käteen vaan hämmennys siitä, että teinkö jotain väärin. Oikeasti olisi tehnyt vähemmän kipeää, jos olisi vaan ilmoittanut, että tää leikki loppuu eikä jättänyt koko hommaa roikkumaan ilmaan.
Pelimiehet pelailee. Pelimiehet myös aina kertoo sulle, etteivät pelaile mistä tiedät, että heitä on syytetty pelailusta aiemminkin.