Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ikinä rakastaa kaljuuntuvaa miestä?

Vierailija
06.05.2021 |

Olen 25 v ja ollut kalju jo 19 v lähtien pakenevan hiusrajani takia. Nyt kuitenkin päätin että annan hiusten kasvaa muutaman kuukauden, sillä haluan nähdä jos sillä saisi vielä jonkun järkevän tyylin aikaiseksi.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt peruukkia? Jorma Uotisellakin on joskus esim. kirkuvan punainen peruukki ihan vain tyylin vuoksi.

Hiustensiirtoleikkaus on kallis, mutta äskettäin oli juuri juttua Hesarissa, kun nuori parturipoika oli siihen päätynyt.

En tiedä, voisiko kaljun kohdan tatuoida mustalla piiloon.

Vierailija
62/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten koskaan, koska en usko rakkauteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tärkeämpää on se, mitä on pään sisällä kuin pään pinnalla.

Toki näin "kuuluu" sanoa. Mutta siis rehellisesti, kyllähän se pakkaus paljon vaikuttaa.

Vierailija
64/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kaikkea tarvitse pois ajella, jos on pitkät ohimot tai päältäkin jo kaljuuntunut. Anna sen mitä on niin kasvaa. Pahin yhdistelmä on kiiltävä kalju pää ja oikein muhkea parta. Voisin rakastua kaljuuntuvaan mieheen. Suurin osa miehistä kaljuuntuu jossain vaiheessa.

Vierailija
65/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies alkoi kaljuuntumaan alle kolmekymppisenä. Näyttää mielestäni prinssi Williamilta!

Prinssi William onkin hyvä esimerkki siitä, miten tilanne pidetään hallinnassa. Eli kaljuuntumisesta vähät välitetään. Se, mitä tukkaa on jäljellä, leikkuutetaan siististi. Ei yritetä mitään epätoivoisia kaljunpeittoyrityksiä, eikä toisaalta ajella karua poliisiklania.

Vierailija
66/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastanut kaljuuntuvaa miestä. Jos kaljuuntuminen tuntuu pahalta, kannattaa harkita hiussiirrännäisiä esim Latviassa.

Vierailija
67/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä kaikkea tarvitse pois ajella, jos on pitkät ohimot tai päältäkin jo kaljuuntunut. Anna sen mitä on niin kasvaa. Pahin yhdistelmä on kiiltävä kalju pää ja oikein muhkea parta. Voisin rakastua kaljuuntuvaan mieheen. Suurin osa miehistä kaljuuntuu jossain vaiheessa.

Älä anna jäljellä olevan osuuden kasvaa liikaa! Joku Juice-malli on pahin mahdollinen. Tai Mattiesko Hytönen, joka luulee liuhuletteineen ja pakenevine hiusrajoineen olevansa kovinkin komea.

Itse hyväksyisin parran kyllä, jos se on tuuhea eikä liian pitkä.

Vierailija
68/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mies alkoi kaljuuntumaan alle kolmekymppisenä. Näyttää mielestäni prinssi Williamilta!

Prinssi William onkin hyvä esimerkki siitä, miten tilanne pidetään hallinnassa. Eli kaljuuntumisesta vähät välitetään. Se, mitä tukkaa on jäljellä, leikkuutetaan siististi. Ei yritetä mitään epätoivoisia kaljunpeittoyrityksiä, eikä toisaalta ajella karua poliisiklania.

Prinssi Williamin kampaus on oikein sopiva 60-vuotiaalle. Ymmärrän kyllä, että prinssin on pakko pitää tukkakruunua, koska klani olisi alaluokkainen.

Vierailija
69/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhain kaljuuntuvilla on enemmän testosteronia. Mun rakastaja on kalju ja hänellä on ihanan seksikäs syvä matala ääni, kun taas mun aviomiehellä on paljon tukkaa ja korkea ääni.

Vierailija
70/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa olen rakastanut kaljua miestä.

Vierailija
71/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä aina hommata tupeen. Tai sitten jos isa hiuksista on tarpeeksi pitkät, niin niitä voi kammata siihen kaljun kohdan päälle tyylikkäästi sillein ettei kaljuuntumista näe.

Vierailija
72/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Ei kalju miestä pahenna. Tärkeintä on se mitä siellä pään sisässä on ja, että ulkomuoto on jotenkin hallinnassa ja hygienia kunnossa. Olen myös ihastunutkin kaljuuntuvaan.

Toki ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä. Sun kannalta tärkeintä on, että sä olet sinut itsesi kanssa. Sitten voit löytää itsellesi sopivan puolison, joka arvostaa sua sellaisena kuin olet ja tulet olemaan.

Vierailija
73/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin rakastaa ja rakastankin aviomiestäni. Ei sillä ole mitään merkitystä. Sillä on, millainen ihminen hän on.

Vierailija
74/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhain kaljuuntuvilla on enemmän testosteronia. Mun rakastaja on kalju ja hänellä on ihanan seksikäs syvä matala ääni, kun taas mun aviomiehellä on paljon tukkaa ja korkea ääni.

Tämä on muuten totta. Mullakin on ollut matalaääninen testomies.

Vierailija
75/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuilla on huonot geenit. Ei sellaisten kanssa kannata lisääntyä.

Vierailija
76/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietenkin. Miehelläni kaljuuntuu päälaki, eikä se haittaa minua mitenkään.

Vierailija
77/78 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen herääminen ja ihastus voi olla toinen juttu. Mutta jos kysytään että ”voisitko rakastaa”, vastaus on tietenkin kyllä. Melkein kaikki miehet kaljuuntuvat ainakin jonkin verran jos saavat riittävän vanhoiksi elää. Toki monelle tulee myös ero, mutta aika harvoin taitaa rakkaus loppua tukan vähenemiseen.

Vierailija
78/78 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan kaljat yksilöt ovat hyvin älykkäitä - tarkoitan 20/80 sääntöä, eli kun huomioidaan yleisesti se, että miehistä vain 20% on älykkäitä aidosti (äö <140)ja tästä joukosta suurin osa on kaljuja. Joten laittakaa kaljat ensin älykkyystestiin.