Sami kuronen tässä moi! Mä tykkään tzekkaa blondien tarjonnan missikisoissa. Jos Miss Suomen kanssa ei nappaa niin sit otan niitä varasijoilla olevia:) Ou jeah rock!
Kommentit (7)
Onko tavallista, että deittailumaailmassa pidetään ihmisiä ns. takaportteina?
Eli että vaikka tapailisit henkilöä A, niin pidät kuitenkin varasijalla henkilöä B, koska et voi olla varma meneekö juttu A:n kanssa mönkään.
1. Oletko sinö tehnyt näin?
2. Oletko mies vai nainen?
3. Uskotko/tiedätkö itse tapailleesi henkilöä, joka on sinua tapaillessaan pitänyt toista varasijalla tai oletko itse ollut se varasijalla oleva?
4. Mitä ajatuksia tämä ilmiö sinussa herättää?
Vierailija kirjoitti:
Onko tavallista, että deittailumaailmassa pidetään ihmisiä ns. takaportteina?
Eli että vaikka tapailisit henkilöä A, niin pidät kuitenkin varasijalla henkilöä B, koska et voi olla varma meneekö juttu A:n kanssa mönkään.
1. Oletko sinö tehnyt näin?
2. Oletko mies vai nainen?
3. Uskotko/tiedätkö itse tapailleesi henkilöä, joka on sinua tapaillessaan pitänyt toista varasijalla tai oletko itse ollut se varasijalla oleva?
4. Mitä ajatuksia tämä ilmiö sinussa herättää?
1. olen
2. mies
3. no se miss suomi on best ja sit tulee ensimmäinen ja toinen perintöprinsessa
4. ihan normi settii:)
No jos niitä missejä on tarjolla niin miksi niitä ei voisi deittailla? Kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
No jos niitä missejä on tarjolla niin miksi niitä ei voisi deittailla? Kaikki voittavat.
sulle ei taida olla tarjota kuin omaa lämmintä kättä
Sami saa missit..kun on niin ihana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sulle ei taida olla tarjota kuin omaa lämmintä kättä
Sami saa missit..kun on niin ihana
Ei, vaan Sami saa missit, koska pääsee töihin liittyen lähelle niitä.
Jaa ketä?