Voisitko ikinä rakastaa kaljuuntuvaa miestä?
Olen 25 v ja ollut kalju jo 19 v lähtien pakenevan hiusrajani takia. Nyt kuitenkin päätin että annan hiusten kasvaa muutaman kuukauden, sillä haluan nähdä jos sillä saisi vielä jonkun järkevän tyylin aikaiseksi.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan kaljuaan peittelevää itsetunnotonta itselleen valehtelijaa. Luuleeks ne ettei kaikki näe sitä peittelyä ja häpeilyä?
Kaikki pois.
Naisen viesti.
Miksi kaikki pois? Entä jos pitää myös hiuksista ja kokokalju tuntuu tylsältä.
Sehän on sitten katsojan ongelma, jos puolet hiusta puolet kaljua ei käy.
M41, 20 vuotta kaljuna.
Komppi. M46 ja suurinpiirtein myös 20 vuotta kaljuna. Kaljuna on hauskaa, hiukset aina valmiina häistä hautajaisiin ja kotipippaloista presidentin linnaan,, eikä tarvi säätää muotovaahtojen ja geelien kanssa. Jotkut saattaa luulla asioita hiustyylin perusteella, mutta niistäkin saa hauskoja keskusteluja, varsinkin jos juttukumppaniksi sattuu mukava nainen.
AP:lle vinkiksi, erottua voi elämässä myös muilla tavoin kuin niillä hiuksilla.
Satuin kanssa rakastumaan kaljuun, ja nimenomaan koska rakastan häntä, niin rakastan myös hänen kaljuaan. Ja jotenkin nykyään huomioin kaljuja enemmän kadullakin, hassu juttu :)
Älykkäitä.
Muuten tosi karvaisia Ggrr
Eli kyllä!
25v ollut srllaisen kanssa. Hyvin aikaisessa vaiheessa ajoi sitten siilin jolloin kaljua ei edes huomaa. Komea on!
"Olen 25 v ja ollut kalju jo 19 v lähtien pakenevan hiusrajani takia. Nyt kuitenkin päätin että annan hiusten kasvaa muutaman kuukauden, sillä haluan nähdä jos sillä saisi vielä jonkun järkevän tyylin aikaiseksi."
Aja kalju. Se on seksikäs.
Älä ainakaan kasvata hiuksia voidaksesi kammata ne päälaen yli. Se on säälittävintä mitä yksikään kaljuuntuva mies voi tehdä. Sitäpaitsi sellainen epätoivoinen yritys paistaa kilometrin päähän ja varsinkin silloin, kun tuulenpuuska puhaltaa sen pitkän letin roikkumaan pään päältä pään toiselle puolelle... :D :D :D
Kasvata parta. Sopii kaljuille
Parrakas mieheni ajelee päälakensa kaljuksi säännöllisesti muuten vaan
Rakastan jo. Kunpa sekin rakastaisi vielä mua.
Taitaa nykyään olla yleisempää että se tukka mieheltä lähtee kuin että se pysyisi hautaan saakka päässä. Joten jokaisella se on edessä. Oma mieheni siirtyi millin koneella parturointiin noin 35-vuotiaana, missä ei mielestäni ole mitään outoa tai mainittavaa.
Naisen kaljuuntuminen on jo vähän kovempi juttu, ja varmaan vaikuttaa enemmän parinmuodostukseenkin.
Voisin rakastua. Mutta jos se vaivaa miestä liikaa ja hänen itsetuntoaan täytyy sen vuoksi koko ajan pönkittää, se tulee raskaaksi yhdessä olo silloin. Itsevarmuus on seksikästä, tulee se millaisessa paketissa tahansa.
Tämä on kuin joku kysyisi että voisitko rakastua pienirintaiseen naiseen / tai suuririntaiseen naiseen. Molemmille löytyy faniklubinsa ja suurimmalle osalle asialla ei ole minkäänlaista sen suurempaa merkitystä.
Olen rakastanut. Yhtä nuorena kaljuuntui.
Vinkkinä aja kaikki pois.
Oon tällä hetkellä rakastunut kaljuuntuvaan mieheen. Hän on komea ja hauska, hiuksilla ei ole merkitystä, kunhan olemassaolevat ovat puhtaat ja siistit.
No totta hemmetissä voin, jos on mukava mies muuten. Mikä kysymys tämäkin nyt oli?
Miehen kaljulla ei ole nitään väliä. Vain se merkitsee että mies on puhdas ja normaall mukava aikuinen ihminen.
Tinderissä en rakastuisi, mutta livenä kiinnostuin kyllä kaljusta miehestä. Kaljuus on minulle miinus, mutta eihän kukaan ole täydellinen.
Josset menesty Tinderissä, niin menekki voi olla parempi terassilla, tutuntuttujen kissanristiäisissä, festareilla yms. Livenä pääset säväyttämään muutenkin kuin ulkokuorella.
Täytyy sanoa, että en. Tuuhea tukka oli yksi ensimmäisiä asioita, johon miehessäni ihastuin. En voisi koskea kaljuun - ajatuskin poistattaa. Sori vaan.
Täytyy kyllä sanoa, että on surullista miten monet naiset joutuu tyytymään kaljupäihin. Vielä oudompaa on miten harhoissa pitää elää, että väittää niitä komeiksi. Joo ei.
Seppo Taalasmaa- look