Voisitko ikinä rakastaa kaljuuntuvaa miestä?
Olen 25 v ja ollut kalju jo 19 v lähtien pakenevan hiusrajani takia. Nyt kuitenkin päätin että annan hiusten kasvaa muutaman kuukauden, sillä haluan nähdä jos sillä saisi vielä jonkun järkevän tyylin aikaiseksi.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan otat sen kaljusi haltuun. Oikeasti kalju mies voi olla tasan yhtä seksikäs kuin hiukset päässä, jos on itsevarma. Eikä sorru hermannikaljuun tai muuhun viritelmään joka vanhentaa vuosia ja tekee epäsiistin elämähallintaongelmaisen näköiseksi.
Yhtä seksikäs jos? Eli jos valittavana on epävarma kalju tai epävarma hiukset päässä niin epävarma kalju häviää.
Kaljun pitää kehittää siis joku sivupersoona selvitäkseen, mutta hiuksellisen ei.
Aika masentavaa.
Mikä ihmeen sivupersoona... Oon naisena itse käynyt läpi kehityksen huonosta itsetunnosta lähes normaaliin ja voin kertoa että se epävarma ihminen oli se sivupersoona ja olen vain kiitollinen ettei tarvi enää elää sen kanssa. Oikeasti ei ole pelottavaa elää hyvällä itsetunnolla varustettuna. Se olet se sama sinä jolla on paljon, paljon mukavampaa.
Ihminen ei oo mikään on-off varma tai epävarma.
Ainoastaan kaljun pitää olla aina varma. Koska jos vierekkäin kalju epävarma tai tuuheatukkainen epävarma, niin tuuheatukkainen epävarma siis voittaa.
Jos siis "Voit olla yhtä seksikäs kuin..jos"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan otat sen kaljusi haltuun. Oikeasti kalju mies voi olla tasan yhtä seksikäs kuin hiukset päässä, jos on itsevarma. Eikä sorru hermannikaljuun tai muuhun viritelmään joka vanhentaa vuosia ja tekee epäsiistin elämähallintaongelmaisen näköiseksi.
Yhtä seksikäs jos? Eli jos valittavana on epävarma kalju tai epävarma hiukset päässä niin epävarma kalju häviää.
Kaljun pitää kehittää siis joku sivupersoona selvitäkseen, mutta hiuksellisen ei.
Aika masentavaa.
Mikä ihmeen sivupersoona... Oon naisena itse käynyt läpi kehityksen huonosta itsetunnosta lähes normaaliin ja voin kertoa että se epävarma ihminen oli se sivupersoona ja olen vain kiitollinen ettei tarvi enää elää sen kanssa. Oikeasti ei ole pelottavaa elää hyvällä itsetunnolla varustettuna. Se olet se sama sinä jolla on paljon, paljon mukavampaa.
Ihminen ei oo mikään on-off varma tai epävarma.
Ainoastaan kaljun pitää olla aina varma. Koska jos vierekkäin kalju epävarma tai tuuheatukkainen epävarma, niin tuuheatukkainen epävarma siis voittaa.
Jos siis "Voit olla yhtä seksikäs kuin..jos"
Ei kaikki hiuksellisetkaan miehet ole varmoja. Ja toisaalta moni maailman seksikkäimmistä miehistä on kalju. Ei sun tarvitse seksipommiksi pyrkiä. Mutta joku maata hipova rima on ylitetettävä itsevarmuuden suhteen että kukaan jaksaisi elää sun kanssa. Tässä ketjussa se ei ylity. Ei tarvi kuin lukea ketjun vastauksia tai mennä Prismaan ymmärtääkseen että kaljut pariutuu kyllä.
Kalju ukko on ollut vierellä jo 12 vuotta. Naimisiin on menty, lapset tehty ja taloa rakennetaan. Rakastuin ja rakastan edelleen. Kaljuus ei ole koko identiteetti, eikä millään tavalla tärkeä asia pitkässä parisuhteessa.
Mun mies on myös kaljuuntunut nuorena.
Kun hiukset todella alkoi lähteä, ajeli loputkin pois ja tässä tyylissä on pitäytynyt.
Parran kasvattaa aina välillä ja siihen saa erilaisia tyylejä partatrimmerillä ja muutenkin pitää partansa siistinä.
Toisarvoisia asioitahan nämä kuitenkin ovat. Mieheni on mun silmään komea mies, mutta tärkeintä on, että mies on lempeä, rauhallinen, vastuuntuntoinen, älykäs ja asiansa fiksusti hoitava aikuinen.
Nuoresta asti olemme olleet yhdessä ja kivasta seurustelukumppanista tuli ihana puoliso ja ihana isä.
Ei siihen kaljuun pidä juuttua, ei sille mitään voi ja paljon muita ratkaisevampia ominaisuuksia miehessä ja naisessakin tietysti, katsotaan pariutumista ajatellen.
En ainakaan kaljuaan peittelevää itsetunnotonta itselleen valehtelijaa. Luuleeks ne ettei kaikki näe sitä peittelyä ja häpeilyä?
Kaikki pois.
Poikarakkaus on ap sinun tulevaisuutesi, jos yleensäkin olet poika itsekin.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan kaljuaan peittelevää itsetunnotonta itselleen valehtelijaa. Luuleeks ne ettei kaikki näe sitä peittelyä ja häpeilyä?
Kaikki pois.
Naisen viesti.
Miksi kaikki pois? Entä jos pitää myös hiuksista ja kokokalju tuntuu tylsältä.
Sehän on sitten katsojan ongelma, jos puolet hiusta puolet kaljua ei käy.
Kyllä voisin ihastua ja rakastua!
Kaljut on yleensä puhtaampia. Miehet on huonoja hoitamaan hiuksiaan ja rasvahilse on yök
En ainakaan jättäisi miestäni jos hän kaljuuntuisi. Vaikea sanoa olisinko alunperin kiinnostunut kaljusta miehestä. Ehkä. Ja hyvin voi kaljuun mieheen rakastua ja rakastaa
Kalju parempi. Kranssi päälaella tai päälaen yli vedetty hiussuortuva, voi kauhistus.
Uskon puolisoni vielä kaljuuntuvan, tuskin se rakkaus hiusten myötä mihinkään katoaa joten kyllä voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pois.
Naisen viesti.
Hyvä ap, et sinä pysty kiukuttelemalla muuttamaan naisten makua tämän asian suhteen. Olen nyt lukenut viestejäsi ja pidän edelleenkin kranssikaljusta yhtä paljon kuin ennen - eli en yhtään. Olet aikuinen mies, päätät itse minkälaisia hiuksia pidät ja otat vastuun omien päätöstesi seurauksista. Jos kranssikalju tai joku pään yli -viritelmä karkottaa osan naisista, niin se on sinun itsesi tekemä päätös ja vastuu sen seurauksista on sinun, ei palstanaisten. Eli puntaroit hyvät puolet vastaan huonot puolet ja päätät kumpi on tärkeämpää, vaihtelu hiusmalleissa tai naisten suurempi kiinnostus. Ei siinä ole oikeaa vastausta jonka naiset voisivat sinulle antaa. Eri.
Voin omasta puolestani vastata kyllä - ensirakkauteni on kalju ja viisas komistus, jolla on maailman kaunein katse ja ujoin hymy, lempeät kädet ja suora ryhti. Mutta myönnän, nahkatukka ei ole palvonnan kohteeni, ei myöskään haitta tai rakastumisen este. Vein vanhemmille ja ystävillekin esiteltäväksi :)
Kyllä, mun mies on kaljuna todella kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pois.
Naisen viesti.
M41, 20 vuotta kaljuna.
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt teidän mielipidettä siitä mitä mieltä olette kaljuuntuvan tyylistä, vaan siitä voitteko rakastua kaljuuntuvaan mieheen.
-AP
Todellakin voisin! Tosin olen jo kaljuuntuvan miehen kanssa naimisissa ja rakastan häntä, joten en tässä tilanteessa etsi kumppania kaljuista enkä paksuhiuksusista :).
Yksi parhaista tyypeistä, jonka tunnen, on ollut kalju nuoruudesta asti enkä ole edes koskaan ajatellut, että hänellä pitäisi olla hiukset...
Yleensä ovat muuten todella karvaisia.
Kyllä. Täysikaljut on kuumia.