Kauriin huonot puolet
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menes trollari juomaaan kahvis muualle. No sun typerät vastaukset ei naurata ketään.
Kysymys oli typerä.
Itse olet typerä. Typeriä on myös noi idioottimaiset trollauksesi täällä. Eikö sulla oikeesti ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä? Hanki elämä tai mene töihin!
Vitsi?
Molemmathan te täällä...
Syövät meidän pihan nuoret puun taimet ja perunan varret. Ovat kyllä kauniita.
Syövät puutarhasta kaikki puuntaimet.
Työnarkomaanius, liika vakavuus ja ankaruus, skeptisyys, synkkyys, arvostuksen ja statussymbolien metsästäminen. Toki muut planeetat pitää myös ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
itserakkaus
diivamaisuus
mököttäminen
valikoiva kuulo
Minulla on ihan vaan huono kuulo.
M32 (kauris)
Mikäs mulla sitten on pielessä kun en ole yhtään tuollainen työnarkomaani/ statuksen perässä? Ja kauris olen. Toisinaan kyllä synkkä, vakavamielinen ja viihdyn hyvin yksin. Mutta toisaalta väännän vitsiä aiheesta kun aiheesta ja oon herkkä myös.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs mulla sitten on pielessä kun en ole yhtään tuollainen työnarkomaani/ statuksen perässä? Ja kauris olen. Toisinaan kyllä synkkä, vakavamielinen ja viihdyn hyvin yksin. Mutta toisaalta väännän vitsiä aiheesta kun aiheesta ja oon herkkä myös.
Sun astrologisella kartalla on myös kuusi muuta planeettaa sekä nouseva merkki, huoneet ja aspektit, jotka pitää huomioida. Jotkin muut merkit tasapainottavat kaurisominaisuuksia. Mikä on kuumerkkisi? Entä se nouseva merkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun astrologisella kartalla on myös kuusi muuta planeettaa sekä nouseva merkki, huoneet ja aspektit, jotka pitää huomioida. Jotkin muut merkit tasapainottavat kaurisominaisuuksia. Mikä on kuumerkkisi? Entä se nouseva merkki?
Taitaa olla nouseva rapu ja kuu on oinaassa. Miten tulkitaan?
Kantavat valtavasti punkkeja ja hyppivät yllättäen autojen eteen.