Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauriin huonot puolet

Vierailija
06.05.2021 |

Siinäpä kysymys.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantavat valtavasti punkkeja ja hyppivät yllättäen autojen eteen.

Vierailija
22/29 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menes trollari juomaaan kahvis muualle. No sun typerät vastaukset ei naurata ketään.

Kysymys oli typerä.

Itse olet typerä. Typeriä on myös noi idioottimaiset trollauksesi täällä. Eikö sulla oikeesti ole muuta tekemistä kuin roikkua täällä? Hanki elämä tai mene töihin!

Vitsi?

Molemmathan te täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät meidän pihan nuoret puun taimet ja perunan varret. Ovat kyllä kauniita.

Vierailija
24/29 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät puutarhasta kaikki puuntaimet.

Vierailija
25/29 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnarkomaanius, liika vakavuus ja ankaruus, skeptisyys, synkkyys, arvostuksen ja statussymbolien metsästäminen. Toki muut planeetat pitää myös ottaa huomioon.

Vierailija
26/29 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itserakkaus

diivamaisuus

mököttäminen

valikoiva kuulo

Minulla on ihan vaan huono kuulo.

M32 (kauris)

Vierailija
27/29 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mulla sitten on pielessä kun en ole yhtään tuollainen työnarkomaani/ statuksen perässä? Ja kauris olen. Toisinaan kyllä synkkä, vakavamielinen ja viihdyn hyvin yksin. Mutta toisaalta väännän vitsiä aiheesta kun aiheesta ja oon herkkä myös.

Vierailija
28/29 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs mulla sitten on pielessä kun en ole yhtään tuollainen työnarkomaani/ statuksen perässä? Ja kauris olen. Toisinaan kyllä synkkä, vakavamielinen ja viihdyn hyvin yksin. Mutta toisaalta väännän vitsiä aiheesta kun aiheesta ja oon herkkä myös.

Sun astrologisella kartalla on myös kuusi muuta planeettaa sekä nouseva merkki, huoneet ja aspektit, jotka pitää huomioida. Jotkin muut merkit tasapainottavat kaurisominaisuuksia. Mikä on kuumerkkisi? Entä se nouseva merkki?

Vierailija
29/29 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun astrologisella kartalla on myös kuusi muuta planeettaa sekä nouseva merkki, huoneet ja aspektit, jotka pitää huomioida. Jotkin muut merkit tasapainottavat kaurisominaisuuksia. Mikä on kuumerkkisi? Entä se nouseva merkki?

Taitaa olla nouseva rapu ja kuu on oinaassa. Miten tulkitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan