Siis onko "selän peseminen" joku kiertoilmaus
Seksille siis? Vai harrastavatko jotkut pariskunnat tosissaan sitä, että vuorotellen pesevät toistensa selät suihkussa?
Ihmettelen kovasti. Minun selkääni ei ole kukaan koskaan pessyt, mutta eihän selän peseminen vaikeaa itsekään ole. 🤔
Kommentit (42)
Kiertoilmaisuhan se. Seksiin johtavaa hitkuttelua
"Selän peseminen" tarkoittaa peppuseksiä suihkussa
Mun lapsuudenkodissa pestiin toisten selät. Onkohan jokin entisaikojen hellittelyjuttu, joka jäänyt elämään vain sanoihin.
Mun parisuhteissa ollaan kyllä ihan pesty oikeasti toistemme selät, mutta käytetäänhän sitä paljon kiertoilmaisuna..."lähetkö mulle selänpesijäks?"
Osa ihmisistä eivät saa kättä taivutettua taakse, joten eivät pysty pesemään selkäänsä. Vähän vanhusten juttujahan nämä ovat ja tuollainen kömpelyys tappaa kyllä seksihalut.
Ulkomailla joissain kylpylöissä on selänpesijöitä, siis ihan oikeasti :D No kaipa he hierontaakin ja jotain jalkahoitojakin tarjoavat. Itse en kyllä suostunut sellaisen käsittelyyn kun en tykkää siitä että joku tuntematon tulee iholle.
Suihkussa? Kyllähän tällä saunakulttuuriin kirjaimellisesti viitataan, mutta oikeasti sillä tarkoitetaan elämänkumppanuutta. Puolisot tekevät toisilleen arkisia palveluksia, kuten selän pesun.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä eivät saa kättä taivutettua taakse, joten eivät pysty pesemään selkäänsä. Vähän vanhusten juttujahan nämä ovat ja tuollainen kömpelyys tappaa kyllä seksihalut.
Ai tappaako se oikein seksihalut?
Ollaan oltu naimissa 40 vuotta ja edelleen lauantai-iltana saunan jälkeen, kun ollaan pesty toistemme selät, seksi kyllä sujuu. Kuusikymmentä vuotiailla ihmisillä on edelleen hyvä seksi elämä.
Ja kyllä ne nuoremmatkin parit toistensa selkiä saunassa pesevät, sehän on mukavaa puuhaa.
Vaahdottaa kunnolla toisen selkä ja sitten pestä se kunnolla ja huuhtoa.
Outo kommentti kirjoittajalta.
Vähän samanlainen kiertoilmaus kun laitetaan pannu kuumaksi ja etsitään päiväkahvi seuraa.
Jotenkin ällöttävä tapa
tulee mieleen jotkut selkäfinnit ja ihrat yök
Eläkeikäisten juttuja, kuten myös päiväkahvit. Nuoremmat käyttää ilmaisua "Netflix and chill"
Joku pervertti joskus sanoi että tytöt lähtee mulle selänpesijöiksi.
On koodikieltä anaaliseksille suihkussa.
https://is.mediadelivery.fi/img/468/c445ce7187c24187afc13bcb3a1fc187.jpg kyllä se meidän presidenttikin on antanut selkänsä pestäväksi, nyt vain kokeilemaan, AP!
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsuudenkodissa pestiin toisten selät. Onkohan jokin entisaikojen hellittelyjuttu, joka jäänyt elämään vain sanoihin.
Sama. Mutta hyvin olen pärjännyt ilman selän pesuakin, suihkutus riittää.
Exäni meni aina muka jonnekin "tapiseeraamaan".
Se mihinkään tapetoimaan mennyt vaan nussimaan vieraita.
Mitäs luulet? Mennään saunaan ja annetaan lupa koskeakin.
Vierailija kirjoitti:
Joku pervertti joskus sanoi että tytöt lähtee mulle selänpesijöiksi.
Onneksi ette lähteneet!
Entisen taloyhtiön lenkkisaunassa oli naistenvuorolla tapana, että pestiin toistemme selät. Siinä ei ollut mitään seksuaalista. Pesu oli parille naiselle tosi tärkeä juttu.
Kokeile! On oikeasti kivaa molemmille. Joskus se voi olla kipinä jatkolle.