Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat värjäämättömät pitkät hiukset

Vierailija
05.05.2021 |

Olen ollut nyt 5v värjäämättä hiuksia (sitä ennen olen laittanut vaaleita raitoja) ja olen niin onnellinen kun hiukseni ovat nyt omassa sävyssään. Hiukset tuntuvat ihanan pehmeiltä ja terveiltä. Hiukset myös kiiltävät ihanasti.

Vaikka hiusteni sävy onkin tummanvaalea, eli suomalaisille yleinen ja tylsänä pidetty, on moni kehunut että kaunis sävy (luulleet värjätyksi) ja huomaan itsekin että sävy on moniulotteinen ja aurinkoa vasten välkkyy pronssin ja kullan sävyjä.

Suosittelen kaikille :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin oman sävyn kasvattamisen vajaa 2 vuotta sitten kun aloin harmaantua voimakkaasti. Välillä tuntuu hurjalta kun on pitkä tukka ja latva vielä toffeen värinen. Mutta värjäämiseen en palaa allergioiden takiakaan. Lisäksi kun lopetin värjäämisen ja suoristamisen niin nyt hiukset alkaa kihartua enemmän. Toivon pitkää, harmaata kiharaa :)

Vierailija
22/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole hiuksiani värjännyt varmaan kymmeneen vuoteen! Taannoin kävin kampaajalla leikkauttamassa latvoja ja kysäisin että pitäisköhän jotkut raidat laittaa. Kampaaja henkäisi että ei missään nimessä, ovat niin kauniit näin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miksi sitä tiettyä maantienharmaata haukutaan, itse olen aina pitänyt niistä sävyistä. Itsellä on tummanruskea tukka, silloin kun vielä värjäsin niin harmitti se rajallisuus ja vaalentaminen.

Nyt itselläkin ollut vuosia hiukset värjäämättömät ja vaikka ikää tulee niin hiukset tuntuu vain tummenevan, kohta ovat mustat. Onhan käsittelemätön hius eri tavalla terve.

Nykyäänhän sitä aina kehutaan.

Vierailija
24/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhä suositumpaa on olla omassa värissä

ja se pehmeys on jotain mitä ei purkista saa millään

Vierailija
25/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin oman sävyn kasvattamisen vajaa 2 vuotta sitten kun aloin harmaantua voimakkaasti. Välillä tuntuu hurjalta kun on pitkä tukka ja latva vielä toffeen värinen. Mutta värjäämiseen en palaa allergioiden takiakaan. Lisäksi kun lopetin värjäämisen ja suoristamisen niin nyt hiukset alkaa kihartua enemmän. Toivon pitkää, harmaata kiharaa :)

Eikö olekin mielenkiintoista, että värjäysten välillä tyvikasvu tuli esiin suurin piirtein seuraavana aamuna, mutta kun ryhtyy kasvattamaan omaa väriä, värjätyn raja siirtyy hi-taaaaaas-ti ja tuskin ollenkaan?

Minä en ole värille allerginen, mutta tunne oli sen verran epäilyttävä, etten halunnut enää arpoa, millä kerralla yliherkkyys tulisi esille. Minulla on nyt liukuväriset valkoharmaansekaiset luonnonkiharat, ja vaikkei kiire olekaan, tuskin maltan odottaa viimeisten väritupsujen leikkaamista. Vuosi tai pari vielä.

Nro 6

Vierailija
26/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös pitkät ja värjäämättömät hiukset. Harmaatakin on jo komeasti seassa. Minua ei hopea väri haittaa vaikka olen vasta 40- vuotias. Se on elettyä elämää kaikki. Olen neljäkymmentä ja se saa näkyä. Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta?

Vierailija
27/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös pitkät ja värjäämättömät hiukset. Harmaatakin on jo komeasti seassa. Minua ei hopea väri haittaa vaikka olen vasta 40- vuotias. Se on elettyä elämää kaikki. Olen neljäkymmentä ja se saa näkyä. Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta?

Eiköhän tuo "nuoremmalta näyttäminen" pikkuhiljaa ala väistyä sitä mukaa, kun harmaa kiertää muodissa kymmenen vuoden välein ja aletaan ymmärtää, että jo kolmikymppinen voi olla kunnolla harmaantunut eli ei harmaa ikää katso. Se, mikä harmaahiuksista vanhentaa, on pukeutuminen ja kumartuva ryhti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän