Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat värjäämättömät pitkät hiukset

Vierailija
05.05.2021 |

Olen ollut nyt 5v värjäämättä hiuksia (sitä ennen olen laittanut vaaleita raitoja) ja olen niin onnellinen kun hiukseni ovat nyt omassa sävyssään. Hiukset tuntuvat ihanan pehmeiltä ja terveiltä. Hiukset myös kiiltävät ihanasti.

Vaikka hiusteni sävy onkin tummanvaalea, eli suomalaisille yleinen ja tylsänä pidetty, on moni kehunut että kaunis sävy (luulleet värjätyksi) ja huomaan itsekin että sävy on moniulotteinen ja aurinkoa vasten välkkyy pronssin ja kullan sävyjä.

Suosittelen kaikille :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama :) en halua joutua värjäyskierteeseen. En tiedä mitä sitten kun harmaannun......!

Vierailija
2/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu 🙂. Minulla kuparinruskea luonnonkihara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Muutama harmaa kimaltaa jo seassa.

Vierailija
4/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, minulla sama tarina. Olen ollut 5 v värjäämättä ja sitä ennen olen laittanut vaaleita raitoja. Pärjään Lidlin shampoolla ja hoitoaineella. Minulla sävy on tummanruskea. Oma hiusten sävyhän sopii ihoon automaattisesti, joten ei tarvitse meikkiäkään. Minäkin pidän tästä tyylistä. Minulla on pitkät hiukset.

Vierailija
5/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla sovi oma hiusten väri parhaiten. Monille kyllä.

Vierailija
6/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin värjäämisen puolitoista vuotta sitten, kun kyllästyin supernopeaan tyvikasvuun. Ensimmäiset sentit antoivat ymmärtää, että hiuksistani tulee valkoiset, sitten tulos näytti harmaalta, ja nyt, kun omaa väriä on jo reilusti korvien alapuolelle, kokonaiskuva on valkoisen, hopean, beigen ja viileän vaaleanruskean ohutta raitaa. Vielä pitää odottaa ainakin vuosi, jotta kaikki värjätty kuparinväri katoaa. Tykkään kyllä tästä liukuväristäkin, joka on tosi kiva, kun eri vauhtia kasvaneet hiukset ovat tehneet värin rajasta kuin vesivärisudilla maalatun. Omaan väriini olen suorastaan rakastunut, ja siihen, miten pehmeät ja terveet hiukseni ovat. Kummallista kyllä, tämä väri ei vie kasvoistani väriä vaan tuo valkoiseen naamaani terveen pinkin häivähdyksen. Olisinpa tajunnut tämän vaikka kymmenen vuotta sitten. Parempi myöhään. :)

Vierailija
7/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on niin liimainen ja liukas tukka, että vaalet raidat ovat ainoa keno pitää hiukset asiallisen näköisinä. Vaaleat raidat tuovat hiukseen rakennetta ja turvotusta.

Vierailija
8/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanvaaleat myös omat hiukset, mutta kulmakarvat mustat.. Niin kuin kaikki muutkin karvat ja niitähän riittää. Värjään hiuksia vähän tummemmaksi aina välillä, mutta olen toisinaan yli vuodenkin värjäämättä. Silloin hiukset kasvavat paremmin ja ovat tosiaan pehmeämmät, mutta näyttävät hirveämmiltä jos ovat vähänkin likaiset. Tai oikeastaan näyttävät aina vähän likaisilta ja ihokin näyttää jotenkin samealta ja väsyneeltä omalla hiusvärillä.

Vierailija
9/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tummanvaalea pitkä tukka, johon kesä tuo kauniit raidat ihan vain auringon vaikutuksesta. Meinasin vaalentaa, mutta on nämäkin vaaleat ja itse asiassa pidän hiusteni väristä. Yhdessä vaiheessa oli punainen tukka, jossa vaalea juurikasvu näytti suorastaan harmahtavalta.

Vierailija
10/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele vaan, mutta värjään hiuksiani niin pitkään kun ne päässä ovat. Jokainen tyylillään. T. Nainen 50+

Vierailija
11/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaispa aloittaa oman värin kasvattamisen. Mulla on hiukset peppuun asti ja ovat todella paksut ja kauniin laineikkaat, moni luulee pidennyksiksi. Olin vuosia vaaleaverikkö mutta kyllästyin tummaan tyvikasvuun, joten värjäytin sitten pitkän harkinnan jälkeen hiukset tummanruskeaksi. No, nyt sitten tulee vaaleampaa tyvikasvua, eli oma hiustenvärini lienee vaaleanruskea. :D Olen kyllä kovin tykästynyt tähän tummanruskeaankin, hiukset kiiltää kauniisti ja hiusten pituus ja paksuus pääsee jotenkin paremmin oikeuksiinsa tummilla kuin vaaleilla hiuksilla. Lisäksi minulla on hieman oliivinpigmenttinen, ruskettunut iho, joten mätsää tummaan hiukseen paremmin. Olen mieluusti tumma ja tulinen ja nautin siitä, kun miesten päät kääntyy enemmän tummaveriköiden kuin vaaleaveriköiden suuntaan. ;) Pysyttelen nyt ainakin toistaiseksi näissä, ehkä vielä joskus jaksan kasvattaa oman värini takaisin

Vierailija
12/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on niin liimainen ja liukas tukka, että vaalet raidat ovat ainoa keno pitää hiukset asiallisen näköisinä. Vaaleat raidat tuovat hiukseen rakennetta ja turvotusta.

Tuon saman ja parempaakin saa (oliivi)palashampoolla ja suolasuihkeella.

T. Liukashiuksinen

Mutta ap:n kanssa samaa mieltä, rakastan omaa kullanvaaleaa väriäni.

Vierailija
13/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt miksi sitä tiettyä maantienharmaata haukutaan, itse olen aina pitänyt niistä sävyistä. Itsellä on tummanruskea tukka, silloin kun vielä värjäsin niin harmitti se rajallisuus ja vaalentaminen.

Nyt itselläkin ollut vuosia hiukset värjäämättömät ja vaikka ikää tulee niin hiukset tuntuu vain tummenevan, kohta ovat mustat. Onhan käsittelemätön hius eri tavalla terve.

Vierailija
14/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sävyt ovat pääsääntöisesti aina elävämpiä ja mielenkiintoisempia kuin purkista tulleet. Silloinkin kun se oma sävy olisi jokin periaatteessa "tylsä" ja "mitätön" juurikin esimerkiksi auringon valo voi tuoda esiin kaikkea kivaa.

Vierailija
15/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Liukashiuksinen

Kokeiltu on ja palasaippua veti hiukset aivan takkuun ja suolasuihke lähmäisiksi.

Vierailija
16/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Liukashiuksinen

Kokeiltu on ja palashampoo veti hiukset aivan takkuun ja suolasuihke lähmäisiksi.

Vierailija
17/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein oma väri sopii parhaiten omaan ihon väriin. Se on myös luonnollinen.

Vierailija
18/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla sovi oma hiusten väri parhaiten. Monille kyllä.

T. Parturikampaaja

Vierailija
19/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein oma väri sopii parhaiten omaan ihon väriin. Se on myös luonnollinen.

Usein, mutta ei aina. Minulle sopii kalmakasvojani vasten paremmin vähän vaaleampi kuin oma tummanvaalea. Maantienvärinen näyttää myös nopeammin likaiselta pesujen välissä. Muuten kyllä tykkäisin siitä väristä.

Vierailija
20/27 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä harmaatakaan tarvitse jännittää, siitä tulee elegantteja raitoja pitkään tukkaan parhaimmillaan.

Myös kun ihon väri vähän haalistuu samalla niin kontrasti pysyy sopivana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän