Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on kun joltakin kysyy, mistä ostit tuon paidan tai

Vierailija
05.05.2021 |

Ihanaa hajuvettä. Ei muka muista. Ei voi kertoa. Mikä siinä on?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kerron, jos joskus harvoin noin käy.

Oletko matkija? Se saattaa tukahduttaa joidenkin vastaukset.

Vierailija
2/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei muisteta, eikä kiinnosta alkaa muistelemaan mistä sen osti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan kukaan toinen saa yhtä hyvää.

Vierailija
4/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihailla kaukaa, mutta yksityiskohtien kyseleminen on moukkamaista.545

Vierailija
5/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tori-sivulta. Vastaukseni lannistanut jotakuta

Vierailija
6/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on joku halpis rätti tai hajuvesi eikö haluta kertoa, että joku paita olisi esim vaan hooämmästä ostettu. Tai sitten tuo, ettei haluta matkittavan.

Vierailija
7/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei haluta tunnustaa että on Prismasta. Tai toisaalta ei haluta leuhkia että Stockmannilta. Mä kyllä kerron, varsinkin jos on jostain liikkeestä, jota haluan kannattaa. Kiva päästä mainostamaan muillekin!

Vierailija
8/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ärsyttää kaverini joka menee ostamaan samanlaisen vaatteen. Meillä on mm. samanlaiset kevättakit, kengät, useampi mekko yms.

Vierailija
9/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onkin saanut sen paidan joltain niin ei tiedä mistä sellaisia paitoja saa. Kiertovaatteita kun paljon on. Voi olla myös synttäri- tai joululahjakin.

Vierailija
10/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tykkää olla teistä samis?

Ihkuu!

(Ei vaiskaan)

Vierailija
11/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs niitä kaikkia tavaroita saa?

No tietenkin netistä.

Vierailija
12/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei kysy paljo makso. Olen hyvätuloinen ja pistän aika paljon rahaa mukaviin vaatteisiin, matkoihin, kosmetiikkaan tms., ja mua ärsyttää se silmien pyörittely jos pitää sanoa paljonko joku maksoi. Tiedän itse että hankintani ovat kalliimpia kuin mihin monella on varaa, enkä haluaisi leuhkia sillä. Pitääkö mun valehdella?

Vierailija
13/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihan oikeasti en muista, mistä olen ostanut vaatteeni 20v sitten. Käytän kestäviä merkkejä.

Vierailija
14/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yleensä kerron, ja muistankin. Mutta aina en, joskus en jaksa selittää että se oli sellainen pikkukauppa jonka nimeä en muista jollain pikkukaudlla keskustassa jonne poikkesin ihan vaan ohikulkumatkalla jne., silloin sanona etten muista. Tai jos on joku ikivanha josta en edes tiedä onko liike enää olemassa, ja nimikin ehkä aidosti unohtunut.

Vierailija
15/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin sivistymätöntä kysyä kehun jälkeen, että mistä paita/vaate/laukku jne. on ostettu. Ikään kuin sillä asialla olisi jotain merkitystä. Sinetöikö ostopaikka vasta vaatteen lopullisen arvon tai kauneuden? Ehkä kalliin/halvan tuotteen ostanut ei halua vaatteitaan arvioitavan rahan kautta, mistä kuitenkin tavalla tai toisella on kyse.

Tällaisesta kyselystä tulee väistämättä ikävä vaikutelma, koska kukaan aikuinen tuskin kysyy ko. seikkaa ostaakseen samanlaisen tuotteen. Ostaisitko tietoisesti samanlaisen paidan kuin työkaverilla? Tuskin. Etenkin olen työyhteisössä havainnut, että näitä kysytään vain tietyiltä ihmisiltä tai kun oletetaan, että vaate on nimenomaan esimerkiksi halpaliikkeestä. Jos tuote näyttää kalliilta, kas, ei koskaan kysytä, mistä se on. Eli joillekin tämä on tapa kääntää verhota loukkaus kehuksi. Ei toki varmasti aina, mutta mitään kovin järkevää syytä en moiselle jo sinällään epäkohteliaalle kyselylle näe.

Vierailija
16/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on joku halpis rätti tai hajuvesi eikö haluta kertoa, että joku paita olisi esim vaan hooämmästä ostettu. Tai sitten tuo, ettei haluta matkittavan.

Yleensä se kyllä kehdataan sanoa, jos jokin on hm:ltä tai kirpputorilta, ainakin itse Kehtaan hyvin. Kalliita merkkiliikkeitä tuntuu vaatimattomasta suomalaisesta nololta mainostaa.

Vierailija
17/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin sivistymätöntä kysyä kehun jälkeen, että mistä paita/vaate/laukku jne. on ostettu. Ikään kuin sillä asialla olisi jotain merkitystä. Sinetöikö ostopaikka vasta vaatteen lopullisen arvon tai kauneuden? Ehkä kalliin/halvan tuotteen ostanut ei halua vaatteitaan arvioitavan rahan kautta, mistä kuitenkin tavalla tai toisella on kyse.

Tällaisesta kyselystä tulee väistämättä ikävä vaikutelma, koska kukaan aikuinen tuskin kysyy ko. seikkaa ostaakseen samanlaisen tuotteen. Ostaisitko tietoisesti samanlaisen paidan kuin työkaverilla? Tuskin. Etenkin olen työyhteisössä havainnut, että näitä kysytään vain tietyiltä ihmisiltä tai kun oletetaan, että vaate on nimenomaan esimerkiksi halpaliikkeestä. Jos tuote näyttää kalliilta, kas, ei koskaan kysytä, mistä se on. Eli joillekin tämä on tapa kääntää verhota loukkaus kehuksi. Ei toki varmasti aina, mutta mitään kovin järkevää syytä en moiselle jo sinällään epäkohteliaalle kyselylle näe.

Kuulostaa vainoharhaiselta. Kai ihmistä voi kiinnostaa, missä liikkeessä myydään kyseisen tyylisiä vaatteita.

Vierailija
18/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paita tuskin kertoo kaupan tyylistä mitään. Mutta kukin toki päättelee tyylillään.

Vierailija
19/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on ilmeisesti taas #vainnaisjutut.

en ole törmännyt ikinä vastaavaan miesten kesken 

Vierailija
20/20 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini ostaa aina samanlaisen kuin muilla. Sillä on mun kengät, verhot ja takki, kaverinsa valaisimet, toisen kaverin matto, kolmannen silmälasit jne. Hän ei näe tässä mitään outoa. Outoa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi