Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mikä on oikeasti tehokas käsivoide

Vierailija
05.05.2021 |

1 Ei L’Occitane, ovat muuten hyviä mutta ei keskivertoa tehokkaampia
2. Ei mitään glyseriiniä tyyliin ”testattu Norjan arktisilla alueilla”
3. Ei Lidlin paskaa

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lidlin paska on aika hyvä, todellakin enemmän kuin hintansa arvoinen, toinen dermalog jos on todella kuivat kädet, body shopin melkein kaikki jos sietää hajustettuja, viimeksi testattu shea, on hyvä mutta ei erinomainen omille todella kuiville käsille, mulle tulee pahimmillaan haavaumia, niihin ei auta muu sitten kuin bepanthen ja laastarointi.

Vierailija
22/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locobase Repair, saa apteekista. On paksua ja tehokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceridal ihoöljy

Vierailija
24/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko CeraVe -sarja todella toimii. 100% maineensa arvoinen.

Vierailija
25/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin lidlin kosmetiikassa on syöpää aiheuttavia aineita. Oikeasti. En muista niiden nimiä, mutta tsekatkaa, jos käytätte lidlin tuotteita.

Vierailija
26/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika glyseriinissä? Yksi parhaista koskeuttavista aineista inci-listoilla.

Vierailija
27/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forever-merkin Aloe Propolis Creme. Koostumus on mahtavaa, ei tahmaa esim. papereita vaikka olisit levittänyt rasvan juuri äsken

Vierailija
28/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegian.

Tai apteekista semmonen mikä tekee kalvosuojan.

Vierailija
29/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Cerave Reparative Hand Cream!

Hajusteeton, sopii mun atooppiselle ja allergiselle iholle. Välillä käsissä iho rapsahtaa rikki eli tulee haavaumia ja tämä rasva on auttanut siihenkin ongelmaan. Kokemusta on käsirasvoista pitkä lista. :)

Multa kans piste ceravelle. Pelasti mun talven ja ainoa rasva mikä oikeasti toimii nopeasti. Älkää nyt kuitenkaa hamstratko kaikki, kun tartteis hakea uusi purkki, enkä ole menossa apteekkiin tällä viikolla.

Vierailija
30/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipolan apteekista.

Vierailija
31/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Cerave Reparative Hand Cream!

Hajusteeton, sopii mun atooppiselle ja allergiselle iholle. Välillä käsissä iho rapsahtaa rikki eli tulee haavaumia ja tämä rasva on auttanut siihenkin ongelmaan. Kokemusta on käsirasvoista pitkä lista. :)

Multa kans piste ceravelle. Pelasti mun talven ja ainoa rasva mikä oikeasti toimii nopeasti. Älkää nyt kuitenkaa hamstratko kaikki, kun tartteis hakea uusi purkki, enkä ole menossa apteekkiin tällä viikolla.

Ja tämä on myös suht edullista vaikka apteekkituote onkin.

Vierailija
32/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paras on ollut carbalan.

Vierailija
33/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummelia on monet kehuneet. Samoin Emännän Käsivoidetta. Itse en tarvitse käsirasvaa, kun tiskaan käsin sillä F:llä alkavalla tehoaineella, joka on niin hellä käsillekin.

Kyllä se on rehellinen Tummeli, jolla utareetkin rasvataan. Kaikki nuo pikkupurkit on vain perusvoidetta, johon mainosarvon takia lisätään hippunen "Karibianmeren leväuutetta" Tai "Etelä-japanin Ylang-Ylang öljyä".

Lähtökohtaisesti, jos se on tarkoitettu isolle eläimelle, se on superia ihmiselle.

Vierailija
34/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth Arden.

Vierailija
35/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helosan. En tiedä mitä se sisältää, mutta sitä myytiin alunperin vain apteekeissa, nykyään muuallakin. Imeytyy hyvin ja jopa pikkuhaavat paranevat yön aikana. Hajuton, ei tahmaa. Käsivoiteista on muuten aikaisempikin ketju. Ehkä löydät hakutoiminnolla.

Helosan on tosi hyvä. Bio Bzz on myös todella hyvä mehiläisvahaa sisältävä voide.

Vierailija
36/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decubal apteekista.

(toimii vaikka haiseekin ihan majoneesilta)

Vierailija
37/42 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Lidlin SOS concentrated hand cream on ollut tähän asti ainoa, joka on toiminut minun raksalla kuivuneisiin käsiin ja rikkoutuneisiin kynsinauhoihin, mutta kai se sitten sinusta on "Lidlin paskaa". Mm. L'Occitanet ei toimi. Eikä edes O'Keefes working hands.

Samoin. Vuosien varrella on ollut vaikka mitä voiteita. Tuo on paras. Eron huomaa heti.

Vierailija
38/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locobase repair. 

Vierailija
39/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Lidlin SOS on vaan ihan yliveto.

Vierailija
40/42 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummelia on monet kehuneet. Samoin Emännän Käsivoidetta. Itse en tarvitse käsirasvaa, kun tiskaan käsin sillä F:llä alkavalla tehoaineella, joka on niin hellä käsillekin.

Kyllä se on rehellinen Tummeli, jolla utareetkin rasvataan. Kaikki nuo pikkupurkit on vain perusvoidetta, johon mainosarvon takia lisätään hippunen "Karibianmeren leväuutetta" Tai "Etelä-japanin Ylang-Ylang öljyä".

Lähtökohtaisesti, jos se on tarkoitettu isolle eläimelle, se on superia ihmiselle.

Ei ole tummeli käsirasvana kummoista, jos ei rasvaa jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi