Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies sanoo suoraan kuka nainen on ruma ja kuka kaunis

Vierailija
05.05.2021 |

Onko tälläine rehellisyys hyvä? jos esim jutellaan, Ja KYSYN hän sanoo suoraan onko nainen ruma vai kaunis vai keskiverto. Mun mielestä tämä on parempi kun tyyppi joka vastaisi jotain tyyliin "Kaikki naiset on yhtä kauniita...kauneus on katsojan silmässä" jne P*skaa

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan ihan hyvä sanoa suoraan, jos kysytään, mutta onko fiksua tuollaista kysellä, se on toinen juttu. 

Vierailija
2/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äijä, oikea miestenmies 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla parempi? Kuulostaa siltä, ettei omaa käytöstapoja.

Ja juu, kyllä puolisoni kysyttäessä kertoo, miellyttääkö joku hänen silmäänsä mutta ei hän ketään silti rumaksi hauku.

Vierailija
4/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikkiksesi mister universum...

Vierailija
5/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte toisillenne.

Vierailija
6/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte kyllä ihan toisillenne sopivilta.

Vierailija
7/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juu, kyllä puolisoni kysyttäessä kertoo, miellyttääkö joku hänen silmäänsä mutta ei hän ketään silti rumaksi hauku.

No siis ei sanonut suoraan että on ruma , paitsi jos olisi todella ruma OIKEASTI sitten voisi sanoa. Mutta sanoo suoraan jos ei ole nätti hänen mielestään

Vierailija
8/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poikkiksesi mister universum...

Miten niin?

Vierailija
9/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sun miehelläsi on oikeasti varaa kommentoida kenenkään ulkonäköä. Juntilta kuulostaa.

Vierailija
10/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kysyis tollasta, onpa mautonta. Ennen mun mies saattoi kommentoida rumasti muita naisia, totesi että joku on vaikka ruma tai lihava tms.. kielsin jatkamasta noin ääliömäistä puhetta, ihan hirveetä kuunnella. Ja että minua ei todellakaan imartele sellanen "sinä oot niin kaunis, muut on ällöjä". Mutta oltiin nuoria kun tavattiin, mies on siitä onneksi kasvanut PALJON eikä enää puhu naisista rumasti.

Vierailija
11/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis ei sanonut suoraan että on ruma , paitsi jos olisi todella ruma OIKEASTI sitten voisi sanoa. Mutta sanoo suoraan jos ei ole nätti hänen mielestään

Menes nyt jo ap höpötyksinesi.

Vierailija
12/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sun miehelläsi on oikeasti varaa kommentoida kenenkään ulkonäköä. Juntilta kuulostaa.

Luulit sitten että jos ihminen on itse vaikka epäviehättävä, hän ei pysty erottelemaan kuka on paremmannäköinen kuin joku muu?

Vierailija
13/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea mies! Mun mies ei koskaan sanoisi mitään tuollaista. Hän kyllä arvostaa naiskauneutta, ja on sanonut esimerkiksi, että haluaa Face-kavereikseen vain upeita tapauksia ihan statuksen (työskentelee myynnissä) ja visuaalisten kiksejen vuoksi - ettei todellakaan halua mitään rumilusvirtaa silmilleen somessa. Mutta ei hän ääneen arvostele!

Vierailija
14/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea mies! Mun mies ei koskaan sanoisi mitään tuollaista. Hän kyllä arvostaa naiskauneutta, ja on sanonut esimerkiksi, että haluaa Face-kavereikseen vain upeita tapauksia ihan statuksen (työskentelee myynnissä) ja visuaalisten kiksejen vuoksi - ettei todellakaan halua mitään rumilusvirtaa silmilleen somessa. Mutta ei hän ääneen arvostele!

Ei minunkaa jos en kysy. Mutta jos kysy, sanoo suoraan. Enkä mä kysynyt että onko ruma, vaan että onko hänen mielestään nätti.. joskus on hauska kattoo että miten naisten ja miesten maut poikkeaa. :D

Vierailija
15/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että OIKEASTI rumia on sitten ok sanoa rumaksi ja se ei ole huonoa käytöstä? Jos kyseinen tyyppi on mielestäsi OIKEASTI ruma, miksi ihmeessä kysyt mieheltäsi että no onkos tuo sinusta kaunis?

Saatteko jotain tyydytystä muiden ihmisten arvostelemisesta ja oman erinomaisuutenne korostamisesta?

Vierailija
16/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että OIKEASTI rumia on sitten ok sanoa rumaksi ja se ei ole huonoa käytöstä? Jos kyseinen tyyppi on mielestäsi OIKEASTI ruma, miksi ihmeessä kysyt mieheltäsi että no onkos tuo sinusta kaunis?

Saatteko jotain tyydytystä muiden ihmisten arvostelemisesta ja oman erinomaisuutenne korostamisesta?

Ei mun mies sano ketään rumaksi, mutta jos mies sanoo että hän ei ole hänen mielestä kaunis, kyllä se vähän mun mielestä tarkoittaa että tyyppi on epäviehättävä---vai mitä?

Vierailija
17/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuolaa Sanna Marinia. Eli teillä on sentään helppoa.

Vierailija
18/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan ihan hyvä sanoa suoraan, jos kysytään, mutta onko fiksua tuollaista kysellä, se on toinen juttu. 

Aika heikoilla on parisuhteenne jos siinä puhutaan vain muiden ihmisten ulkonäkö? Eikö teillä muuta puhutavaa keskenään ole?

Vierailija
19/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on hassuu kattoo että miten miesten ja naisten maut poikkeaa. Kun ole biseksuaali, pidän naisia kauniina, ja mieheni myöss

Vierailija
20/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kuolaa Sanna Marinia. Eli teillä on sentään helppoa.

Mun mies myös sanoi että hän on "Nätti" mutta ei mitenkään kaunis? Tiedä sitten? Ei varmaan tykkää bruneteista. Itse olen blondi T: AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi