Vaari lähentelee, tilanne kärjistyi.
Ihminen joka ei ole biologisesti vaarini mutta on ollut kuin vaari minulle siitä lähtien kun olin n.3v. Oma perheeni oli hyvin turvaton ja tasapainoton joten vietin paljon aikaa isovanhempieni luona. He huolehtivat minusta kaikin tavoin aikuisuuteen asti.
Vaarini on aina ollut sellainen hiljainen tyyppi, ei tiedä mitä ajattelee. Hyvln hiljainen ja rauhallinen.
N. 3v. Sitten alkoi lähentely. Käyn isovanhempieni luona sillä he ovat ainoa perheeni ja isoäitini tarvitsee apua esim.tietokoneen käytössä.
Jään yleensä yhdeksi yöksi ja ensimmäinen lähentely tapahtui yöllä kun isoäitini nukkui. Vaarini hipsi hiljaa kun katsoin tv.tä ja yritti hieroa ja suudella minua.
Lamaannuin aivan täysin sillä en koskaan osannut tätä odottaa, olin paniikissa ja lamaantunut. Voin pahoin ja oksetti. Työnsin hänet kädellä pois mutta olin hiljaa isoäitini takia. Tämä toistui kunnes nyt isoäitini sai tietää (kuuli tilanteen jossa puolustauduin)
Heille tuli kriisi, mutta nyt tilanne on normalisoitunut. Miehellä jota kutsuin pitkään vaarikseni, hänellä ei ole muistisairautta ja tietää tasan tarkkaan mitä tekee. (Yritti jopa tarjota rahaa minulle)
Laskelmoiva, esittää tyhmempää mitä on.
En tiedä miten tästä eteenpäin. Olen tehnyt parhaani ja käyn heillä isoäidin takia joka on ainoa perheen jäsen ja tarvitsee apua. Mutta raivon ja inhon tunteet tätä ukkoa kohtaan on voimakkaat ja siellä käyminen vahingoittaa minua.
Onko kokemusta vastaavasta.
Kolmekymppinen nainen.
Kommentit (43)
Älä käy enää, äläkä ole missään yhteydessä kumpaankaan!! Isoäitisi on kamala ihminen, kun tuollaisen hyväksyy.
Miettikää itse: hyväksyisitkö itse isoäitinä vastaavan???!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Älä käy enää, äläkä ole missään yhteydessä kumpaankaan!! Isoäitisi on kamala ihminen, kun tuollaisen hyväksyy.
Miettikää itse: hyväksyisitkö itse isoäitinä vastaavan???!!!!!
Luitko jutun huolella? Kyseessä n.80v. ikäihmiminen. Eroaminen ei ole niin yksinkertaista. Rupea siinä iässä avioeroihin, muuttoihin.
Sun täytyy vaan nähdä mummoas muualla, ei siinä muu auta ja rikosilmoitus kehiin ja terapiaan puhumaan ettei kehity mörköä.
Mitä mummoosi tulee niin armahda häntä vaikka ei eroakkaan ukostaan. Ovat jo iäkkäitä ja sitä kaliberia että yhdessä ollaan kunnes kuolema erottaa.
Tsemppiä!