Kun tt-tukiasioita hoiti kunta, sain suuhuni yhteensä 8 ihammasmplanttia ja kaikki kodinkoneet ja huonekalut maksettiin mukisematta kun niille oli tarvetta
Myös silmälasit sai itse valita hyllystä. Nyt kun homma siirtyi Kelalle kaikesta joutuu tappelemaan
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymmentä vuotta sitten sai siivoojan kotiin ja lapsille hoitajan. Pyykit vei kodinhoitaja pesulaan ja haki puhtaana pois. Kaappiin laittoi siististi. On ajat muuttuneet.
Itse olen kyllä siivonnut jälkeni aina itse. Vain matot olen pesettänyt pesulassa kunnan piikkiin ja pölynimuri on vaihdettu muistaakseni 3 kertaa uteen kunnan maksusitoumuksella(nyt tosin jo vanha romu).
ap
Juu ihan varmasti. Lääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no ootkin ulkomaanvahvistus jotka saa kaiken pyytämättä ja sossuämmä täyttää paperitkin.
Mistä noin päättelit? Kirjoittaa häiritsevästi yhtä (perussuomalaisen) huonoa suomea kuin sinä.
En ole ylioppilas joten pahoittelut kielioppivirheistä
ap
Olisiko ihan mahdoton ajatus, että maksaisi oman elämisensä?
Ai niin, elämme Suomessa. Pitää olla oikeus piereskellä kotisohvalla päivät pääksytystään samalla kun työssäkäyvien verorahoilla saadaan kaikki ilmaiseksi.
Luulisi, että työttömänä olisi ainakin aikaa pitää hampaat kunnossa, vai oletko niin uusavuton, ettei harja pysy kädessä?
Tämä valtio on menossa vessasta alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no ootkin ulkomaanvahvistus jotka saa kaiken pyytämättä ja sossuämmä täyttää paperitkin.
Mistä noin päättelit? Kirjoittaa häiritsevästi yhtä (perussuomalaisen) huonoa suomea kuin sinä.
ap
Et myöskään kirjoita totta, sinä trolleista surkein.
💩suomalaiset väsäävät älyttömiä aloituksia, joihin sitten kommentoivat vihapuhetta. Nerokasta. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymmentä vuotta sitten sai siivoojan kotiin ja lapsille hoitajan. Pyykit vei kodinhoitaja pesulaan ja haki puhtaana pois. Kaappiin laittoi siististi. On ajat muuttuneet.
Itse olen kyllä siivonnut jälkeni aina itse. Vain matot olen pesettänyt pesulassa kunnan piikkiin ja pölynimuri on vaihdettu muistaakseni 3 kertaa uteen kunnan maksusitoumuksella(nyt tosin jo vanha romu).
ap
Siinä se on todellinen sossupummi, jos jo kolme imuria yhteiskunnan piikkiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et myöskään kirjoita totta, sinä trolleista surkein.
Totta kyllä kirjoitan mutta kielioppi ei ole vahvuuteni
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lopettaisit muiden rahoilla loisimisen ja menisit töihin?
Kaikilla suomen kansalaisilla on oikeus loisia, myös sinulla. Jos v*tuttaa niin aina voit alkaa itsekin loisia. Työpaikkaa, hyvää sellaista, jossa viihtyy on vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siinä se on todellinen sossupummi, jos jo kolme imuria yhteiskunnan piikkiin...
Nuo halvat imurit kestää 1-5 vuotta. Olisihan se järkevää maksaa laadukas kone jota ei tarvitse heti olla uusimassa mutta minkäs teet
Vierailija kirjoitti:
kyllä mä joudun pienestä palkasta nuo kaikki iha itee maksamaan :/
Sama. Mutta onneksi ei tarvitse Kelan kanssa taistella leivästä ja olla koko ajan tilittämässä elämäänsä.
Aloittaja puhuu puppua.
Ei saa mitä tahansa ikinä haluaa. Ei todellakaan.
Joku voi luulla, että saa esim. astianpesukoneen, kun menee lääkärille näyttämään käsin tiskaamisen vuoksi rohtuneita käsiään ja lääkäri kirjoittaa pyynnöstä sosiaaliin lausunnon, jossa suosittelee astianpesukonetta.
Lääkäri voi suositella, mutta sossu ei konetta anna.
Tuo valetta mitä aloittaja kirjoittaa!
Sosiaalituen myöntöön on olemassa säännöt, ja sossun on noudatettava niitä sääntöjä. Halvimman mukaan mennään eikä todellakaan ole tarkoitus täyttää asiakkaan jokaista toivetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun investoida hammasharjaan ja
-lankaan?Sain 8 sähköhammasharjaa lahjaksi implanttien laiton yhteydessä eli kyllä pidän nykyään parempaa huolta hampaistani.
Tätä on alapeukutettu mutta tosiasia on, että jokaisen implantin jälkeen sain lahjaksi sähköhammasharjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla suomen kansalaisilla on oikeus loisia, myös sinulla. Jos v*tuttaa niin aina voit alkaa itsekin loisia. Työpaikkaa, hyvää sellaista, jossa viihtyy on vaikea löytää.
Suurin osa ihmisistä töissä. Millainen on riittävän hyvä työpaikka, jossa viihtyisit? Miksi et opiskele, jotta voit valita työpaikkoja paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja puhuu puppua.
Ei saa mitä tahansa ikinä haluaa. Ei todellakaan.
Joku voi luulla, että saa esim. astianpesukoneen, kun menee lääkärille näyttämään käsin tiskaamisen vuoksi rohtuneita käsiään ja lääkäri kirjoittaa pyynnöstä sosiaaliin lausunnon, jossa suosittelee astianpesukonetta.
Lääkäri voi suositella, mutta sossu ei konetta anna.
Tuo valetta mitä aloittaja kirjoittaa!
Sosiaalituen myöntöön on olemassa säännöt, ja sossun on noudatettava niitä sääntöjä. Halvimman mukaan mennään eikä todellakaan ole tarkoitus täyttää asiakkaan jokaista toivetta.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään muussa kunnassa ei ole kustannettu hammasimplantteja kuin Porvoossa.
Mä tiedän yhden narkin jolle laitettiin etuhammasimplantti.
Mä tiedän narkin joka sai akupunktiohoidot ja kosmetologit ja 100e sitoumuksen uusia lenkkareita varten.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen sosiaalityössä, mutta en ole ämmä. En edes sinulle.
Silloin kun toimeentulotukiasioita hoiti kunta, en saanut maksusitoumusta yhtään mihinkään. Parhaassa vaiheessa juuri omilleni muutettua ei kämpässä ollut muuta kuin patja, läppäri, mikro ja muutama astia. Ovatko nämä "kaikki maksetaan!!!" aloitukset jotain Kokoomuksen fantasialankoja, vai jaetaanko ihmiset aidosti kahteen kastiin, joista pientä marginaalia sponsoroidaan ja muita kyykytetään lisäselvityksillä, puhumattakaan että saisi jotain ekstraa vaikka tarvitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaako se ketään kiinnostaa, että viihtyykö työssään.
Olisi kyllä aika päästä tästä velliperseiden elatuslandiasta eroon ja pistää sohvalla makoilijatkin tekemään jotain, jos haluavat ylimääräistä rahaa.
Perustulo olisi ihan okei, eikä työttömässä elämäntavassakaan pahemmin vikaa ole, mutta on ihan typerää olettaa, että yhteiskunta kustantaisi pelit, vehkeet, kauneushoidot ja lomamatkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaako se ketään kiinnostaa, että viihtyykö työssään.
Olisi kyllä aika päästä tästä velliperseiden elatuslandiasta eroon ja pistää sohvalla makoilijatkin tekemään jotain, jos haluavat ylimääräistä rahaa.
Perustulo olisi ihan okei, eikä työttömässä elämäntavassakaan pahemmin vikaa ole, mutta on ihan typerää olettaa, että yhteiskunta kustantaisi pelit, vehkeet, kauneushoidot ja lomamatkat.
Lomamatkat olen kyllä maksanut aina itse.
ap
Veikkaan, että tämänkin aloituksen meille tarjosivat 💩suomalaiset (PS).