Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tt-tukiasioita hoiti kunta, sain suuhuni yhteensä 8 ihammasmplanttia ja kaikki kodinkoneet ja huonekalut maksettiin mukisematta kun niille oli tarvetta

Vierailija
05.05.2021 |

Myös silmälasit sai itse valita hyllystä. Nyt kun homma siirtyi Kelalle kaikesta joutuu tappelemaan

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja puhuu puppua.

Ei saa mitä tahansa ikinä haluaa. Ei todellakaan.

Joku voi luulla, että saa esim. astianpesukoneen, kun menee lääkärille näyttämään käsin tiskaamisen vuoksi rohtuneita käsiään ja lääkäri kirjoittaa pyynnöstä sosiaaliin lausunnon, jossa suosittelee astianpesukonetta.

Lääkäri voi suositella, mutta sossu ei konetta anna. 

Tuo valetta mitä aloittaja kirjoittaa!

Sosiaalituen myöntöön on olemassa säännöt, ja sossun on noudatettava niitä sääntöjä. Halvimman mukaan mennään eikä todellakaan ole tarkoitus täyttää asiakkaan jokaista toivetta.

Ei ap valehtele.

Sossu maksaa vakioasiakkailleen kaiken. Siksihän toimeentulotuet siirrettiin Kelalle, jotta olisi tasapuolisempaa.

Vierailija
42/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse on pitänyt hampaat ostaa. Silmälaseihin ei enää rahat riittäny joten ne maksoi mun eläkeläisäiti.

T. Työtön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse on pitänyt hampaat ostaa. Silmälaseihin ei enää rahat riittäny joten ne maksoi mun eläkeläisäiti.

T. Työtön

Itselläni hampaat kyllä kasvoi ihan ilmaiseksi.

Vierailija
44/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Työtön

Itselläni hampaat kyllä kasvoi ihan ilmaiseksi.

No ei mulla kasva pois otetun hampaan tilalle uutta.

Vierailija
45/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lopettaisit muiden rahoilla loisimisen ja menisit töihin?

Kaikilla suomen kansalaisilla on oikeus loisia, myös sinulla. Jos v*tuttaa niin aina voit alkaa itsekin loisia. Työpaikkaa, hyvää sellaista, jossa viihtyy on vaikea löytää. 

Paskaako se ketään kiinnostaa, että viihtyykö työssään.

Olisi kyllä aika päästä tästä velliperseiden elatuslandiasta eroon ja pistää sohvalla makoilijatkin tekemään jotain, jos haluavat ylimääräistä rahaa.

Perustulo olisi ihan okei, eikä työttömässä elämäntavassakaan pahemmin vikaa ole, mutta on ihan typerää olettaa, että yhteiskunta kustantaisi pelit, vehkeet, kauneushoidot ja lomamatkat.

Lomamatkat olen kyllä maksanut aina itse.

ap

Totta meisselissä lomamatkoihin jää rahaa, jos kaiken muun maksaa yhteiskunta!!

t: omillaan elävä pieneläkeläinen, jolla ei ole varaa matkoihin!

Vierailija
46/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukilaissa sanotaan näin:

10 §

Alennettu perusosa

(30.12.2002/1294)

Edellä 1 ja 3 momentissa tarkoitettu alentaminen voidaan tehdä vain edellyttäen, että alentaminen ei vaaranna ihmisarvoisen elämän edellyttämän turvan mukaista välttämätöntä toimeentuloa eikä alentamista voida pitää muutenkaan kohtuuttomana. Alentaminen voi olla kestoltaan enintään kaksi kuukautta kerrallaan kieltäytymisestä tai laiminlyönnistä lukien.

Tuo viimeinen lause. Otin asiasta selvää niin Kela tulkitsee tuon siten, että toimeentulotuesta voidaan leikata vaikka vuoden putkeen kunhan toimeentulotukipäätöstä ei tehdä kerrallaan pidemmäksi aikaa kuin max kahdeksi kuukaudeksi.

Vierailija
47/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
48/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä mä joudun pienestä palkasta nuo kaikki iha itee maksamaan :/

Ja minä maksan kaiken pienestä työttömyyskorvauksesta. En saa edes toimeentulotukea. 

Vierailija
49/49 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä mä joudun pienestä palkasta nuo kaikki iha itee maksamaan :/

Ja minä maksan kaiken pienestä työttömyyskorvauksesta. En saa edes toimeentulotukea. 

Myyt ensin kaiken omaisuuden niin pääset sen jälkeen tt-tuen piiriin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi