minusta ympärileikatut
Naiset ovat parhaita.....
T: Matubele Okube
Oletteko kysynytt näiltä ympärileikatuilta miehiltänne kuinka merkittävästi heidän seksielämansä parani itsetyydytyksen osalta ?
Voi olla, että asioilla on varjopuolensa joita ei tule aina ajatelleeksi.
T: yksi jolla on ikävä esinahkaansa.
Kommentit (4)
kokemusta on hyvinkin monesta miehestä joilla kullakin oli omanlaisensa tavallinen tuppikulli, siis esinahalla. Nyt olen ollut ympärileikatun suomipojan kanssa jo monta vuotta ja en enää ikinä vaihtaisi ns. normaaliin kaluun. Saa mut laukeamaan paremmin, en ole ikinä saanut yhtäpaljon orgasmeja kuin tällä kalulla. Ja kun kalun omistajakin on elämäni paras ihminen ja rakas ja kaikkea mitä tarviin niin ei ole ollut valittamista :) suihinotto on kivaa, en usko että esinahalla on paljoa merkitystä, tosin hädintuskin muistan enää miltä tavallinen kalu näyttää..tai tuntuu eikä kiinnostakaan :)
päänähan kanssa. olen justiin naimassa yhden äijän kans jolta inkkarit on skalpeerannu päänähän pois. ei vois paremmalta tuntua. ja kun kaveri on muutenkin kiva niin ajateltiin repiä loputkin nahkat siltä irti, sitte on kivaa kaikilla.
Eihän sitä nyt pidä ihmiseltä itseltään kysyä että haluaako ehkä pitää nahkansa. Vauvana vaan puukkoa ennenkuin kaveri edes itte huomaa sen olemassaoloa. Kyllähän koiriltakin ihan surutta pätkitään hännät ja korvat että sitten varmasti näyttää hyvältä kisoissa, miksei siis edustusmiehiltä munanahat ?
en ymmärrä ympärileikkausta hygienian kannalta, uskonnollisia syitä on vaikea kitkeä pois. Mitä tuntuu suihinotto kun on ympärileikattu? Olen kohdannut vain yhden miehen ja silloin olin niin nuori ettemme harrastaneet edes seksiä.